මුස්ලිම්වරු සිංහල නිලධාරියෙක් ඝාතනය කරය

Status
Not open for further replies.

nvhcc89

Well-known member
  • Feb 8, 2011
    19,377
    5,820
    113
    ගෙදර/බෝඩිමේ

    ehema kiyala umbala kiyana katha aha aha napunsakayo wage balan inna bahane. ekai mage jaathiya wenuwen katha karanna mama methanata set wune. nikan anawashya katha kiyanne nathuwa katha karana deyak tharkaanukulawa katha karanna igena ganin. apatah dannawa honda honda kunuharapa. me forum eke rules mama akurata pilipadina nisai mama kata wahagena inne. umba hithanna epa umabla wage ewunta api baya wei kiyala. kunuharapa katha karanawanam ban wenna laasthi wela katha karapan.


    ai yako uba kiyanne mata thowa hurathal karanna kiyalada para thambi ballaa? thooo wage parayekuta banala depaarak ban unath mata kamak naa yakoo..anna eka mathaka thiyaaganin wes* thambiyaaa..ai yako tho mata awahal ekak karannada aaaa? waren ithin kiyapan uba danna kunuharupa balla
     
    Aug 18, 2011
    6,147
    788
    0

    e-marakkala

    Banned
    Nov 11, 2010
    310
    10
    0
    බින්දු;10853023 said:


    1. මේක මෝඩ තර්කයක් නෙවෙයි. උඹ තමයි දිගින් දිගටම මෝඩකතා කියලා මෝඩකම පෙන්නන්නේ. උඹ දන්නවද රටක් දියුණුයි කියලා කියන්න ගන්න නිර්ණායක ටිකවත්?? අඩුමගානේ ඕ/ලෙවල් කොමස් සිලබස් එකවත් ඉගෙන ගෙන වරෙන්. වචන ටිකක් ටයිප් කරාට ටම්බි රටවල් දියුණු රටවල් වෙන්නේ නෑ

    2. මැලේසියාවේ ආණ්ඩුව මුස්ලිං වෙච්ච එක තමයි ප්‍රශ්නේ. එහේ ඉන්න පොහොසත් අය, චීන/ඉන්දියන් අය මිසක් ටම්බි නෙවෙයි. එහේ ඉන්න ටම්බියෝ සාමාණ්‍ය මිනිස්සු. රටේ සල්ලිවලින් වැඩි ප්‍රමාණයක් යන්නේ ඉන්ඩියන්,චීන බිස්නස්කාරයොංට . නිකන් උඩ පැන්නට ඒ සල්ලි උඹලගේ වෙන්නේ නෑ. :P රටේ අවුරුදු 4ක් හිටියා කිව්වට වැඩි කාලයක් පල්ලියක් අස්සට රිංගං හිටපු බව පේනවා :rolleyes::rofl:

    3. හැම රටේම මයිනස් පොයින්ට් තියෙනවා. මෙතන ප්‍රශ්නේ 95%ක් මයිනස් පොයින්ට් ඇති කරන්නේ මුස්ලිං එවුන්. මුස්ලිං රටක් වේවා, මුස්ලිං නොවන රටක් වේවා හැමතැනම සෙවල වැඩක් වුනොත් අනිවා එතන මුස්ලිං එකෙක් ඉන්නවා

    4. මත්ද්‍රව්‍ය ජාවාරං, හොර බඩු, වලි, යුද්ධ මේවා තමයි උඹලා රටකට දෙන දායාද. ඉදලා හිටලා හරි ඉපදෙන හොද මුස්ලිං මනුස්සයටත් උඹලා වගේ වල් ටම්බි නිසා කුණු කතා අහන්න වෙනවා. මේකට වැරැද්ද උඹලා නෙවෙයි

    5. මොහොමඩ් ලොක්කා තමයි වැරැද්ද. රටේම තියෙන ජඩකං කරලා, ලමා අපචාර, මංකොල්ලකෑම්, ස්ත්‍රී දූශන, මිනීමැරුම් ආදී ... ඒවා පොතකත් ලියලා පිලිපදිව් කියලා දීපු එකයි වැරැද්ද. අනිත් එක ඔටුවොන්ට නෑකම් කියන උඹලා දෙයක් හිතලා, පිලිගෙන, කියවලා හොද නරක හොයලා අනුගමනය කරාවි කියලා බලාපොරොත්තු වෙන්නත් බෑ ;);)

    eerisiyaawata kiyana katha. :D ow ithin dan umbata katha karanna dan deyak ithuru wela nahane. ohamawath kiyala shape weyan :D umba loke gana thawa igena ganna thiyenawa. linda athule inna ling madiyek wage hithanne nathuwa as deka arala loke diha hondata balapan. umba dan kiwwane indiaynu jaathiyakan gana ? malaysiawe inna indiayanu jaathin athara jaathi dekak thiyenawa. e orang india saha orang india muslim kiyana jaathiya. malaysiyawe inna onema kenukugen ahala balapan business walata dakshaya kawda kiyala. ethakota egollo umbata kiyai e malaysian orang india muslim kiyala.
     

    IveyStyle

    Member
    Aug 9, 2010
    27,492
    1,145
    0
    SiriLankawe
    බින්දු;10853033 said:


    *සාලි බයිට් වුනා ඇටි නේද බං? :rolleyes::rolleyes: ඉස්සරත් ඔහොමයි. කරන ජොබ් එකක් කරගෙන ඉන්න රටට වෙලා ඉදපන් බං. උඹට ජොබ් දීලා තියෙන්නෙත් ලංදේසිංගෙන් පැවතෙන බෝයර්වරු නේද;);):D:D ඒ කෙලෙහිගුණේ වත් තියපන් :P:P
    :confused:
    GASA ma thamai mu nam :yes:
    MUSLIM kIYANNE MULU LOKEMA INNA PAHATHMA PAAHARAYO
    KOHETH EKAI
    UURO WAGEMA THAMAI..PATAW GAHANAWA MADA GILINAWA
    MUN HAMBAYO KARANNE PATAWA GAHANAWA MUSHE DA ARA GUBBEYAMATA RINGAWANAWA..
    BIHI WENNE TERRORISTLA...
     

    MS DOS

    Banned
    Dec 19, 2010
    430
    48
    0
    ආගමික ස්‌ථානයකින්
    කලහකාරීන් කුපිත කරලා
    ගහන්න එපා කියා වඳිද්දීත්
    කොස්‌තාපල්ට පහර දෙති

    චමින්ද සිල්වා

    p1-3.jpg

    ඝාතනයවූ නවරත්න බණ්‌ඩාර


    පුත්තලම ප්‍රදේශයේදී පෙරේදා (21 වැනිදා) අමානුෂික ලෙස පහරදී ඝාතනය කරනු ලැබූ පොලිස්‌ සැරයන්වරයා තමාට පහර නොදෙන ලෙස වැඳවැටී ඉල්ලා සිටියදීත් සාහසික පිරිස කඩුවලින් පහරදී සැරයන්වරයා ඝාතනය කර ඇත.

    මෙම කුපිත වූ පිරිස්‌ නොසන්සුන් තත්ත්වයට පත්කිරීම සඳහා ආගමික ස්‌ථානයකින් ලැබුණු උපදෙස්‌ද ඉවහල් වූ බව එහි සිටි පිරිස පවසන අතර කුපිත වූ පිරිස්‌වලට කඩු සහ පොලු 200 - 300 ක්‌ එකවර ලැබුණේ කෙසේද යන්න සොයා බැලිය යුතු බවද ගම්වැසියෝ පවසති.

    මෙම ඝාතනයට ලක්‌ වූ සැරයන්වරයා එදින පෙරවරුවේ සිට ඝාතනය සිදුවූ ස්‌ථානයේ රාජකාරි කරමින් සිටි බවත් ඔහුට පහරදෙන අවස්‌ථාවේදී ඔහුගේ පාදයේ තිබූ තුවාලයක්‌ නිසා ඔහුට දිවයැමටවත් නොහැකි අයුරින් සිටි බවත් පවසති.



    කට කතා:lol:
    රස කතා:lol:
    සහ
    ගුණ කතා :lol:

    ගිය ආත්මෙ කරපු තුප්පහි වැඩක් පඩිසන් දීලා
    :baffled:
     

    Antidote XD

    Banned
    Aug 23, 2011
    429
    29
    0
    කට කතා:lol:
    රස කතා:lol:
    සහ
    ගුණ කතා :lol:

    ගිය ආත්මෙ කරපු තුප්පහි වැඩක් පඩිසන් දීලා
    :baffled:

    ado kari huththige putha.... tho marichcha minihekuta katha karanna dannathi ballek..ekata hethuwa thoge thiyana sakkili kama...habai eken kelesenne ube agamai....:angry::angry:
     

    e-marakkala

    Banned
    Nov 11, 2010
    310
    10
    0
    ai yako uba kiyanne mata thowa hurathal karanna kiyalada para thambi ballaa? thooo wage parayekuta banala depaarak ban unath mata kamak naa yakoo..anna eka mathaka thiyaaganin wes* thambiyaaa..ai yako tho mata awahal ekak karannada aaaa? waren ithin kiyapan uba danna kunuharupa balla


    umbata kenthi yanawa wadi! nikan boruwata le puchcha ganna epa. katha karana deyak tharkaanukulawa katha karapan. umba kunuharapa kiwwa kiyala mama byte wenne naha. eka nisa umba umbe kaalaya naasthi karaganna epa. echcharai mata kiyanna puluwan.
     
    Aug 18, 2011
    6,147
    788
    0
    eerisiyaawata kiyana katha. :D ow ithin dan umbata katha karanna dan deyak ithuru wela nahane. ohamawath kiyala shape weyan :D umba loke gana thawa igena ganna thiyenawa. linda athule inna ling madiyek wage hithanne nathuwa as deka arala loke diha hondata balapan. umba dan kiwwane indiaynu jaathiyakan gana ? malaysiawe inna indiayanu jaathin athara jaathi dekak thiyenawa. e orang india saha orang india muslim kiyana jaathiya. malaysiyawe inna onema kenukugen ahala balapan business walata dakshaya kawda kiyala. ethakota egollo umbata kiyai e malaysian orang india muslim kiyala.


    :D:D ලෝකේ ගැන ඉගෙන ගත්තු කෙනෙක් නම් මැට්ටෙං මිනිහා මැව්වා කියන, මැස්සගේ පිහාට්ටේ ඇන්ටි ඩෝට් තියෙනවා කියපු ආගමෙං එලියට එනවා

    නොදන්න ඒවා කතා කරන්න එපා බං. මැලේසියාවේ ඉන්න ඉන්දියන් ජාතිකයෝ ගාන 1.8 මිලියන් විතර. ඒකෙන් 80% හින්දු. 20%ක් මුස්ලිම් සහ ක්‍රිස්තියානි. :rolleyes::rolleyes: පොඩ්ඩක් මැලේසියාවේ ලොකුම ව්‍යාපාර 100 නැත්නම් 200 අරන් බලමුද?? ;);) කවුද බිස්නස් රන් කරන්නේ කියලා බලන්න?? පල්ලිය ඉස්සරහා පරාටි කඩයක් දාගෙන හිටිය පලියට ඌ බිස්නස් වලට දක්ශයෙක් වෙනවද බොල :D:D
     

    IveyStyle

    Member
    Aug 9, 2010
    27,492
    1,145
    0
    SiriLankawe
    කට කතා:lol:
    රස කතා:lol:
    සහ
    ගුණ කතා :lol:

    ගිය ආත්මෙ කරපු තුප්පහි වැඩක් පඩිසන් දීලා
    :baffled:
    allah eeriyekuta h*kala tope paramparawa bihi karapu eka thamai tho kiyana jaathiye oya thupphi wede...
     

    Antidote XD

    Banned
    Aug 23, 2011
    429
    29
    0
    බින්දු;10853056 said:


    :D:D ලෝකේ ගැන ඉගෙන ගත්තු කෙනෙක් නම් මැට්ටෙං මිනිහා මැව්වා කියන, මැස්සගේ පිහාට්ටේ ඇන්ටි ඩෝට් තියෙනවා කියපු ආගමෙං එලියට එනවා


    mokadda ban meke theruma
     

    nvhcc89

    Well-known member
  • Feb 8, 2011
    19,377
    5,820
    113
    ගෙදර/බෝඩිමේ
    umbata kenthi yanawa wadi! nikan boruwata le puchcha ganna epa. katha karana deyak tharkaanukulawa katha karapan. umba kunuharapa kiwwa kiyala mama byte wenne naha. eka nisa umba umbe kaalaya naasthi karaganna epa. echcharai mata kiyanna puluwan.

    අනේ මෝඩ තම්බියෝ..උබ හිතුවද මන් උබ කියන දේ අහලා පැනලා යයි කියලා? :lol: එහෙනම් උබට වැරදිලා..තොපි ෆේක් වලින් එන්නේ නැතුව තොපේ ඔරිජිනල් ඒවයින් වරෙල්ලා ගඳ ගහන හම්බයා..:P:P:angry::angry:මට ඕන නම් මම මගේ ලේ පුච්චගෙන මගේ කාලේ නාස්ති කර ගන්නවා.ඇයි උබට පු* අමාරුවද ඒකට? :angry::angry:
     
    Last edited:
    Aug 18, 2011
    6,147
    788
    0
    :confused:
    GASA ma thamai mu nam :yes:
    MUSLIM kIYANNE MULU LOKEMA INNA PAHATHMA PAAHARAYO
    KOHETH EKAI
    UURO WAGEMA THAMAI..PATAW GAHANAWA MADA GILINAWA
    MUN HAMBAYO KARANNE PATAWA GAHANAWA MUSHE DA ARA GUBBEYAMATA RINGAWANAWA..
    BIHI WENNE TERRORISTLA...


    :D:D මට නම් මෙයා පාවිච්චි කරන ස්පෙලිංස්, වචන හොදට මතකයි :P:P ;);) අර කතාවක් තියෙන්නේ කැලේ මාරු වුනාට කොටියගේ පුල්ලි මාරු වෙන්නේ නෑ, කාන්තාරේ ඉදලා සත්තුවත්තට ආවට ඔටුවගේ මොල්ලිය නැති වෙන්නේ නෑ කියලා:confused::confused:

    මට මතක විදියට මෙයා රටින් ගියෙත් පොලිස් කාරයෙක් මූව මොකක් හරි වැරැද්දකට අල්ලං ගිහිං ලාච්චුවේ දැම්මට පස්සේ :eek::eek: පරණ ත්‍රෙඩ්වල ඇති ;);)
     
    Aug 18, 2011
    6,147
    788
    0
    mokadda ban meke theruma


    මුස්ලිං කඩවල මැස්සෝ ඇතිකරනවා කියලා දන්නවද?? :P:P මොහොමඩ් ලොක්කා කියලා තියෙනවා සුප් එකට මැස්සෙක් දාගෙන බොන්න කියලා. මැස්සගේ එක පිහාට්ටක වස තියෙනවා, අනිත් පිහාට්ටේ ඇන්ටි ඩෝට් එක තියෙනවලු. :eek::eek: මුස්ලිං කඩවල කොත්තු, පරාට, රොටී වලට මැස්සෝ දාලා දෙන්නේ ඒකයි . :D:D ඔය අරාබි රටවල ප්‍රතිශක්තිකරණ එන්නත් දෙන්නෙත් නැතිලු. පොඩි එවුං ඉපදුනාම මැස්සෝ ගිල්ලවන්නේ :shocked::shocked:
     

    e-marakkala

    Banned
    Nov 11, 2010
    310
    10
    0
    බින්දු;10853056 said:


    :D:D ලෝකේ ගැන ඉගෙන ගත්තු කෙනෙක් නම් මැට්ටෙං මිනිහා මැව්වා කියන, මැස්සගේ පිහාට්ටේ ඇන්ටි ඩෝට් තියෙනවා කියපු ආගමෙං එලියට එනවා

    නොදන්න ඒවා කතා කරන්න එපා බං. මැලේසියාවේ ඉන්න ඉන්දියන් ජාතිකයෝ ගාන 1.8 මිලියන් විතර. ඒකෙන් 80% හින්දු. 20%ක් මුස්ලිම් සහ ක්‍රිස්තියානි. :rolleyes::rolleyes: පොඩ්ඩක් මැලේසියාවේ ලොකුම ව්‍යාපාර 100 නැත්නම් 200 අරන් බලමුද?? ;);) කවුද බිස්නස් රන් කරන්නේ කියලා බලන්න?? පල්ලිය ඉස්සරහා පරාටි කඩයක් දාගෙන හිටිය පලියට ඌ බිස්නස් වලට දක්ශයෙක් වෙනවද බොල :D:D

    aa ehemada ? palliya issaraha koththu kadayak daanna umba hithuwada malaysiawa lankawa kiyala ? Malaysiawe thiyena MYDIN wani saappu sangkeerna kaatada aiythi kiyala poddak hoyala balapan. malaysiawe inna indian muslim lage janagarahanaya anekuth indian janagranayata wada adu wunta business athin indian muslim waru kawadath dakshayo. dan balapan lankawe inna ape jaathiye ewunge business talents. lankawe bahutharaya apida ? janagarahanyen dakshakama balana umbalawage lankawe modayo ona tharam mama dakala thiyenawa. thawa google kara kara hitapan. umbe mole thiyenne google eke :D
     

    Antidote XD

    Banned
    Aug 23, 2011
    429
    29
    0
    කට කතා:lol:
    රස කතා:lol:
    සහ
    ගුණ කතා :lol:

    ගිය ආත්මෙ කරපු තුප්පහි වැඩක් පඩිසන් දීලා
    :baffled:

    I have lot of muslim friends and they know how to share peace,humanity and love among others according to their religion.. but fucking bitches like you ruins their names posting fucking shits like this
     

    e-marakkala

    Banned
    Nov 11, 2010
    310
    10
    0

    අනේ මෝඩ තම්බියෝ..උබ හිතුවද මන් උබ කියන දේ අහලා පැනලා යයි කියලා? :lol: එහෙනම් උබට වැරදිලා..තොපි ෆේක් වලින් එන්නේ නැතුව තොපේ ඔරිජිනල් ඒවයින් වරෙල්ලා ගඳ ගහන හම්බයා..:P:P:angry::angry:මට ඕන නම් මම මගේ ලේ පුච්චගෙන මගේ කාලේ නාස්ති කර ගන්නවා.ඇයි උබට පුකේ අමාරුවද ඒකට? :angry::angry:

    LOL
     
    Aug 18, 2011
    6,147
    788
    0
    aa ehemada ? palliya issaraha koththu kadayak daanna umba hithuwada malaysiawa lankawa kiyala ? Malaysiawe thiyena MYDIN wani saappu sangkeerna kaatada aiythi kiyala poddak hoyala balapan. malaysiawe inna indian muslim lage janagarahanaya anekuth indian janagranayata wada adu wunta business athin indian muslim waru kawadath dakshayo. dan balapan lankawe inna ape jaathiye ewunge business talents. lankawe bahutharaya apida ? janagarahanyen dakshakama balana umbalawage lankawe modayo ona tharam mama dakala thiyenawa. thawa google kara kara hitapan. umbe mole thiyenne google eke :D

    මාලිගාවත්තේ කුඩු විකුණන එකද ටැලන්ට් එක :D:D කෝ ලංකාවේ ලොකුම ව්‍යාපාර 100 ගමු එහෙනම් :P:P කුඩු සල්ලිවලිං හදපු නෝ ලිමිට් එකයි, සවුදි සල්ලි වලින් දුවන පාංපිටි සමාගම් 2-3යි ඇරුනම තව අති දක්ශ මුස්ලිං වියාපාරිකයී ඉන්නවද??

    p.s. - ඔව් මම දැනුම හොයාගන්නවා ගූගල් එකෙං. බිං එකෙන්. යාහූ ගෲප් වලිං :rolleyes::rolleyes: මොකක්ද වැරැද්ද??
     

    ElakiriKollaz

    Member
    Aug 24, 2011
    5
    2
    0
    කට කතා:lol:
    රස කතා:lol:
    සහ
    ගුණ කතා :lol:

    ගිය ආත්මෙ කරපු තුප්පහි වැඩක් පඩිසන් දීලා
    :baffled:
    පොන්නයා තම්බි වෙසිගෙ පුතා අම්මට හුකොගන්නෙ නැතිව පල කැරියා තොගෙ අම්මට හිකුවෙ තම්බි වෙසියෙක්ද
     
    • Like
    Reactions: nvhcc89
    Status
    Not open for further replies.