මුස්ලිම්වරු සිංහල නිලධාරියෙක් ඝාතනය කරය

Status
Not open for further replies.

nvhcc89

Well-known member
  • Feb 8, 2011
    19,377
    5,820
    113
    ගෙදර/බෝඩිමේ
    mun hithe amaruwata kaa gahanne. umba owa ganan ganna epa. burana balla hapa nokai kiyala kathawak thiyenawane. mun forum wala boruwata sinha naada dammata sabaa lokaye ehema naha. munta karanna puluwan magulak naha. onna ohe kaa gahala giyaden. me wage pahath gathi guna thiyena jaathiwadiyo apata hadanna baha. eka nisa onna ohe buranna ida demu.

    සින්හලයෝ නැගිට්ටොත් වෙන දේ උබලට දැන්ම තේරෙන එකක් නැහැ..උබලත් කොටි දීපු ලයින් දෙන්න ආවොත් ප්‍රභාකරන්ට වුන දේම තමයි තොපිලටත් වෙන්නේ..අන්න ඒක මතක තියාගෙන දාන පෝස්ට් එකක් දාපන්..තොපේ මොක නැතිවුනත් කයිය නම් තියෙනවා..කයිය විතරක් නෙවෙයි..කයියයි පඩ ගඳයි දෙකම..
     

    e-marakkala

    Banned
    Nov 11, 2010
    310
    10
    0
    සින්හලයෝ නැගිට්ටොත් වෙන දේ උබලට දැන්ම තේරෙන එකක් නැහැ..උබලත් කොටි දීපු ලයින් දෙන්න ආවොත් ප්‍රභාකරන්ට වුන දේම තමයි තොපිලටත් වෙන්නේ..අන්න ඒක මතක තියාගෙන දාන පෝස්ට් එකක් දාපන්..තොපේ මොක නැතිවුනත් කයිය නම් තියෙනවා..කයිය විතරක් නෙවෙයි..කයියයි පඩ ගඳයි දෙකම..

    ona deyak kiyapan. umbala kiyana katha mama dakun kanen athulata aran wam kanen eliyata daanawa. umbalage boru kaiwaru witharai. umbalata karanna puluwan bambuwak naha. nikan boruwata forum wala kaalaya nasthi karanne nathuwa wadak athi deyak karanna balapan. forum wala jaathiwaadaya awussala swayang vindanayak labana umbala wage ewunge thuppahi katha walata wadi aayusha naha.
     

    nvhcc89

    Well-known member
  • Feb 8, 2011
    19,377
    5,820
    113
    ගෙදර/බෝඩිමේ

    ona deyak kiyapan. umbala kiyana katha mama dakun kanen athulata aran wam kanen eliyata daanawa. umbalage boru kaiwaru witharai. umbalata karanna puluwan bambuwak naha. nikan boruwata forum wala kaalaya nasthi karanne nathuwa wadak athi deyak karanna balapan. forum wala jaathiwaadaya awussala swayang vindanayak labana umbala wage ewunge thuppahi katha walata wadi aayusha naha.
    ade menna muslim weeraya andanawa,,andanna epa ban..man kiuwe ubalagema hodata..kotinta gahala unwa nathi karala dala me rata ek sesath kare thambiyone..ai ethakota dutugamunu maharajathuma wage ayath thambiyone..forum walin thamai yako patan ganne..awasana karanne nam nandikadaal walin newei..anna eka danaganin..lol
    dan ithin naada idapan :P :P :P
     

    PakistanRox

    Member
    May 7, 2010
    20
    0
    0

    ona deyak kiyapan. umbala kiyana katha mama dakun kanen athulata aran wam kanen eliyata daanawa. umbalage boru kaiwaru witharai. umbalata karanna puluwan bambuwak naha. nikan boruwata forum wala kaalaya nasthi karanne nathuwa wadak athi deyak karanna balapan. forum wala jaathiwaadaya awussala swayang vindanayak labana umbala wage ewunge thuppahi katha walata wadi aayusha naha.

    :yes:

    forum wala kaiwaru dammata mun sinhala police karaya apita wanda wage real life hamba unama gahanna epa kiyala apita wadi
     
    Aug 18, 2011
    6,147
    788
    0
    umbe mole thamai mole :D mole daapan ale :D

    thel nathuwa aarthikaya shakthimath karanna danatamath united arab emirates wani ratawal karama saha vidi hoyagena iwarai. modaya wage katha karala umbalage saamparadaaika sinhala modakama pennanne nathuwa qatar saha eksath arabi emir raajya wani ratawal me dawas wala karana viyapaarika aayojana gana poddak hoyala balapan.



    අනේ ගොං බිජ්ජෝ එමිරේට්ස් එවුන් බේරිලා ඉන්නේ උං සුද්දොංට (කෆීර්ලට :shocked: ) පු* දීගෙන ඉන්න නිසා. උන් හොටෙල් හදලා, හෙඩ් ක්වාටර්ස් හදලා දීලා තියෙන්නේ උඹලට නෙවෙයි අපිට, සුද්දොංට :D:D

    කෝ අනිත් රටවල්??
    1. පකිස්ලන්තේ?? ගෙදරට ඇවිත් නෙලලා යනකන් දන්නෙත් නෑ. ආර්ථිකේ ඩවුන්
    2. බහරේන්?? කුවේට්?? යේමන්?? තම්බි තම්බිම කා කොටා ගන්නවා :D:D අල්ලව බෙදා ගන්න බැරුවද??
    3. සවුදි අරාබිය ?? ඇමරිකන් කාරයට වටේ තියෙන රටවල් සේරටම නෙලන්න කෑම්ප් ගහන්න දීලා කට බලියං ඉන්නවා. විකිලීක්ස් කාරයත් එලි කරලා තිබුනේ මුංගේ වගතුග
    4. ඉරාකේ ?? හාන්සියි :D:D
    5. ඉරානේ?? රුසියාවේ කෆීර්ලට හේත්තු වෙලා යන්තම් ශේප් වෙලා ඉන්නවා. න්‍යශ්ටික ආයුධ හදනවා කියලා පොර ටෝක් දුන්නට තියෙන්නේ කයියයි ප* ගදයි විතරයි
    6. ඊජිප්තුව ?? හාන්සියි. මන්ඩලේ කචල්, කොටාගන්නවා
    7. ලිබියාව?? හාන්සියි :D මහා මූලධර්මවාදී ගඩාෆි දිනුවත් ඌ හොයාගෙන තිබ්බ සල්ලි සේරම කෆීර් රටවල් රාජසන්තක කරලා :P:P
    8. සෝමාලියාව ?? හාන්සියි. අන්න මිනිස්සු රට අත් ඇරලා යනවා
    ජෝර්දානය?? ලෙබනනය, සිරියාව?? වලි වලි වලි
    9. පලස්තීනේ ?? සිංහල ජනගහණයට සමාන යුදෙව් ජනගහනය එක්ක ෆයිට් කරන්න බැරුව මුක පූට්ටු වෙලා ඉන්නවා
    10. මාලදිවයින?? සුද්දොන්ට හොටෙලුයි, තම්බි ගෑනුයි දීලා ශේප් වෙලා ඉන්නවා.
    11. ඉන්දුනීසියාව?? නැගෙනහිර ටිමෝරේ දන් දීලා, ඇමරිකන් සමාගම් ව්අලට තෙල්/ රත්තරං හාරගන්න දීලා ශේප් වෙලා ඉන්නවා
    12. සුඩානේ ?? කතෝලික දකුණු සුඩානේ බුවාලා සෙට් එකත් එක්ක හැප්පෙන්න බැරුව උන්ට දිනුම දීලා ශේප් වුනා

    මොනාද බං උඹලා මහම මහ ෆේල් ජාතියක් නේ . බිලියනයක් තම්බි හිටියට මොකුත් හරියට කරගන්න බෑ :D:D:rofl::rofl::rofl:
     
    • Like
    Reactions: kaushala1988

    e-marakkala

    Banned
    Nov 11, 2010
    310
    10
    0
    ade menna muslim weeraya andanawa,,andanna epa ban..man kiuwe ubalagema hodata..kotinta gahala unwa nathi karala dala me rata ek sesath kare thambiyone..ai ethakota dutugamunu maharajathuma wage ayath thambiyone..forum walin thamai yako patan ganne..awasana karanne nam nandikadaal walin newei..anna eka danaganin..lol
    dan ithin naada idapan :P :P :P

    kathawa honda wunata prayogika naha. dutugamunu kaale dan iwarai. ingireesi kaarayo saha anekuth parayanta yatath wela hitapu jaathiyakne umbalage jaathiya. umbalata kohamada veera jaathiyak kiyala kiyanna puluwan ? umbala maha lokuwata duatugamuu veera paraakramabaahu kiyala ithihaase mathak karala kaa gahuwata ada umbalage jaathiya hondatama pirihilai thiyenne. umbala dan aragala karanne cyber lokaye witharai.
    :D
     

    nvhcc89

    Well-known member
  • Feb 8, 2011
    19,377
    5,820
    113
    ගෙදර/බෝඩිමේ
    :yes:

    forum wala kaiwaru dammata mun sinhala police karaya apita wanda wage real life hamba unama gahanna epa kiyala apita wadi

    anee balu hambayoo uba hithuwada thani minihekuta gahana eka mahaloku weerakamak kiyala..ehema karana eka weerakamak wenne ubala wage kona nathi ponnayonta :P ube thaththa hari amma hari ethanata yauwanam un dennatath gal gahala marayi..kohomath ubalage sthree duushaka alla huwalla thopita ugannala thiyenne minee marannane..nadda? thani minihekuta gahala nikan thawa weeraya wennath hadanawa..ubala koheda ban sinhala api ekka happenne..ehema unoth ithin koti mallilata una de ubalatath wei hodee :P
     
    Aug 18, 2011
    6,147
    788
    0

    kathawa honda wunata prayogika naha. dutugamunu kaale dan iwarai. ingireesi kaarayo saha anekuth parayanta yatath wela hitapu jaathiyakne umbalage jaathiya. umbalata kohamada veera jaathiyak kiyala kiyanna puluwan ? umbala maha lokuwata duatugamuu veera paraakramabaahu kiyala ithihaase mathak karala kaa gahuwata ada umbalage jaathiya hondatama pirihilai thiyenne. umbala dan aragala karanne cyber lokaye witharai. :D



    ඉතින් උඹලගේ රට (උඹලගෙ මහප්පලා ඉන්න රට ) තවමත් එහෙමයි නේ :D සුද්දොංගේ කදවුරු ටික වත් අයිං කරවගන්න බැරුව ඉන්නේ. අපි නම් 1956 දී සුද්දෝ එලවගත්තා :P:P
     

    e-marakkala

    Banned
    Nov 11, 2010
    310
    10
    0
    බින්දු;10852884 said:



    අනේ ගොං බිජ්ජෝ එමිරේට්ස් එවුන් බේරිලා ඉන්නේ උං සුද්දොංට (කෆීර්ලට :shocked: ) පු* දීගෙන ඉන්න නිසා. උන් හොටෙල් හදලා, හෙඩ් ක්වාටර්ස් හදලා දීලා තියෙන්නේ උඹලට නෙවෙයි අපිට, සුද්දොංට :D:D

    කෝ අනිත් රටවල්??
    1. පකිස්ලන්තේ?? ගෙදරට ඇවිත් නෙලලා යනකන් දන්නෙත් නෑ. ආර්ථිකේ ඩවුන්
    2. බහරේන්?? කුවේට්?? යේමන්?? තම්බි තම්බිම කා කොටා ගන්නවා :D:D අල්ලව බෙදා ගන්න බැරුවද??
    3. සවුදි අරාබිය ?? ඇමරිකන් කාරයට වටේ තියෙන රටවල් සේරටම නෙලන්න කෑම්ප් ගහන්න දීලා කට බලියං ඉන්නවා. විකිලීක්ස් කාරයත් එලි කරලා තිබුනේ මුංගේ වගතුග
    4. ඉරාකේ ?? හාන්සියි :D:D
    5. ඉරානේ?? රුසියාවේ කෆීර්ලට හේත්තු වෙලා යන්තම් ශේප් වෙලා ඉන්නවා. න්‍යශ්ටික ආයුධ හදනවා කියලා පොර ටෝක් දුන්නට තියෙන්නේ කයියයි ප* ගදයි විතරයි
    6. ඊජිප්තුව ?? හාන්සියි. මන්ඩලේ කචල්, කොටාගන්නවා
    7. ලිබියාව?? හාන්සියි :D මහා මූලධර්මවාදී ගඩාෆි දිනුවත් ඌ හොයාගෙන තිබ්බ සල්ලි සේරම කෆීර් රටවල් රාජසන්තක කරලා :P:P
    8. සෝමාලියාව ?? හාන්සියි. අන්න මිනිස්සු රට අත් ඇරලා යනවා
    ජෝර්දානය?? ලෙබනනය, සිරියාව?? වලි වලි වලි
    9. පලස්තීනේ ?? සිංහල ජනගහණයට සමාන යුදෙව් ජනගහනය එක්ක ෆයිට් කරන්න බැරුව මුක පූට්ටු වෙලා ඉන්නවා
    10. මාලදිවයින?? සුද්දොන්ට හොටෙලුයි, තම්බි ගෑනුයි දීලා ශේප් වෙලා ඉන්නවා.
    11. ඉන්දුනීසියාව?? නැගෙනහිර ටිමෝරේ දන් දීලා, ඇමරිකන් සමාගම් ව්අලට තෙල්/ රත්තරං හාරගන්න දීලා ශේප් වෙලා ඉන්නවා
    12. සුඩානේ ?? කතෝලික දකුණු සුඩානේ බුවාලා සෙට් එකත් එක්ක හැප්පෙන්න බැරුව උන්ට දිනුම දීලා ශේප් වුනා

    මොනාද බං උඹලා මහම මහ ෆේල් ජාතියක් නේ . බිලියනයක් තම්බි හිටියට මොකුත් හරියට කරගන්න බෑ :D:D:rofl::rofl::rofl:

    umba danna muslim watawal ochcharamada thiyenne ? :D me loke muslim nowana ratawal ana kotagena bedila nadda ? suddo aawa kiyala rata suddonge rata bawata pariwarthanaya wenawada ? ehemanam hikkaduwe suddonta inna hotel hadana lankawath suddonge rata wenna one. buddhist ratak wana japaneth ain kara ganna bari american kandawuru thieynawa.machan umbe gon katha gihilla kiyapan konde bandapu cheenunta. ada loke muslim ratawal ithamath seegrayen diwunu wenawa. eka mona sakkaraya aawath nawaththanna baha.
     
    Last edited:
    Aug 18, 2011
    6,147
    788
    0

    umbata danna muslim watawal ochcharamada thiyenne ? :D me loke muslim nowana ratawal ana kotagena bedila nadda ? suddo aawa kiyala rata suddonge rata bawata pariwarthanaya wenawada ? ehemanam hikkaduwe suddonta inna hotal hadana lankawath suddonge rata wenna one. buddhist ratak wana japaneth ain kara ganna bari american kandawuru thieynawa.machan umbe gon katha gihilla kiyapan konde bandapu cheenunta. ada loke muslim ratawal ithamath seegrayen diwunu wenawa. eka mona sakkaraya aawath nawaththanna baha.


    1. ඔය පෙන්නුවේ උඹල උදාහරණවලට පෙන්නන රටවල් සෙට් එක. හා පෙන්නප්ං බලන්න කචල් එකක් නැති මුස්ලිං රටක් :D
    2. ලෝකේ වලි 95%කටම සම්බන්ධ ටම්බි. සුවර් නැත්නං නිකං ගූගල් කරලා බලන්න
    3. සුද්දෝ ඇවිත් යන්නේ නෑ නේ. හමුදා කදවුරු දාගෙන ආතල් එකේ ඉන්නවා. උඹලගේ ලෙබ්බෙලට වත් ඒක අස්සට රිංගන්න බෑ.
    4. ජපානේ තියෙන ඇමරිකං කදවුරු වලිං බෞද්ධ රටවල් වලට නෙලන්නේ නෑ නේ. ඒත් සවුදියේ තියෙන ඇමරිකන් කදවුරුවලිං හම්බ රටවල් වලටම ඇර කියලා නෙලනව. සවුදි රජ ටම්බියා කටයි පු*යි වහගෙන ඉන්නවා
    5. කෝ බලන්න එක දියුණු මුස්ලිම් රටක් පෙන්නන්නකෝ :rofl::rofl:
     

    nvhcc89

    Well-known member
  • Feb 8, 2011
    19,377
    5,820
    113
    ගෙදර/බෝඩිමේ

    kathawa honda wunata prayogika naha. dutugamunu kaale dan iwarai. ingireesi kaarayo saha anekuth parayanta yatath wela hitapu jaathiyakne umbalage jaathiya. umbalata kohamada veera jaathiyak kiyala kiyanna puluwan ? umbala maha lokuwata duatugamuu veera paraakramabaahu kiyala ithihaase mathak karala kaa gahuwata ada umbalage jaathiya hondatama pirihilai thiyenne. umbala dan aragala karanne cyber lokaye witharai.
    :D

    apita ithihaasayak thiyenawa thamayi uba hithuwada polonnaruwa anradapura thiyena nirmana haduwe kona nathi hambayo kiyala :P ubala mokkuda banme arabikaren apu ewun ubala ge paramparawa gana hoyala balapanko..ubalai maha ewun araabiye thambiyo neda? :P api yatath wela hitiyata ewa aayeth dina gaththa yakoo..uba eka gana katha karanna kalin thope muslim ratawal walata american karayo arina arilla balala idapankoo..suddonta ehema maara saneepa athi thambi ganungen..nadda? ;)eka thamayi ubalata waradichcha thana ubalage anith thambi ratawal kanawa wage ubalath wadi kaalayak nogohon kanawa..p*ka irennama kanawa..ethakota ubalata wenne weil eken h*thu wahagaththa ubalage thambi gaanu tikath aran muudata paninna thamai :P :P lol
     
    • Like
    Reactions: බින්දු

    e-marakkala

    Banned
    Nov 11, 2010
    310
    10
    0
    apita ithihaasayak thiyenawa thamayi uba hithuwada polonnaruwa anradapura thiyena nirmana haduwe kona nathi hambayo kiyala :P ubala mokkuda banme arabikaren apu ewun ubala ge paramparawa gana hoyala balapanko..ubalai maha ewun araabiye thambiyo neda? :P api yatath wela hitiyata ewa aayeth dina gaththa yakoo..uba eka gana katha karanna kalin thope muslim ratawal walata american karayo arina arilla balala idapankoo..suddonta ehema maara saneepa athi thambi ganungen..nadda? ;)eka thamayi ubalata waradichcha thana ubalage anith thambi ratawal kanawa wage ubalath wadi kaalayak nogohon kanawa..p*ka irennama kanawa..ethakota ubalata wenne weil eken h*thu wahagaththa ubalage thambi gaanu tikath aran muudata paninna thamai :P :P lol

    eka nisa wenna athi umbala arabiyen aapu ape muthun miththanta perahara daala sinhala gahanu dunne. uthuru indiayawen lankawata sangramanaya wechcha umbalage kalu jaathiyata wada arabiyen aapu api koi tharam uthumda. :D
     

    Antidote XD

    Banned
    Aug 23, 2011
    429
    29
    0
    WTF topic should be corrected to civilian killed police officer.. nothing to do with killers ethnicity or religion ... he is just a killer.. victim is just a police officer..
     

    IveyStyle

    Member
    Aug 9, 2010
    27,492
    1,145
    0
    SiriLankawe
    e kiyanne dan apita hambayangen kuti kanna wela...
    apema rate apema sinhala de kaala,sinhala bhumiye idala,me sinhalayanta kelehiguna dakwana heti..
    wenath rataka..wenath agamaka kenek..hambayange ratede hambayekta..wachanayakin hari pahath widiyata balapamak kaloth kambayan ganna piyawara mokakda?
    mewa rate Janadhipathiwaraya ge idala..sulu janaya wenakam dena gatha uthu dewal..sinhalayan tamange jaathiya..agam,a reka gannawada..nethnam hambayanta eka eka bili denawada kiyana kaaranak methana tiyenne...
     
    Aug 18, 2011
    6,147
    788
    0
    eka nisa wenna athi umbala arabiyen aapu ape muthun miththanta perahara daala sinhala gahanu dunne. uthuru indiayawen lankawata sangramanaya wechcha umbalage kalu jaathiyata wada arabiyen aapu api koi tharam uthumda. :D


    උඹලා අරන් තියෙන්නෙ දෙමල ගෑනු :D ඒකයි භාශාව දෙමල. මොනාද බං කතා කරන්නෙත් අනුංගෙං පිනට ඉල්ලගත්ත භාශාවක් ( නෝනගෙං දෑවැද්දට හම්බුන භාශාව :P ) ඉන්නෙත් අනුංගේ රටවල් වල, උඹලා මහ හිගන සෙට් එකක් නේ :baffled::baffled: දුකත් හිතෙනවා
     

    nvhcc89

    Well-known member
  • Feb 8, 2011
    19,377
    5,820
    113
    ගෙදර/බෝඩිමේ
    බින්දු;10852903 said:



    ඉතින් උඹලගේ රට (උඹලගෙ මහප්පලා ඉන්න රට ) තවමත් එහෙමයි නේ :D සුද්දොංගේ කදවුරු ටික වත් අයිං කරවගන්න බැරුව ඉන්නේ. අපි නම් 1956 දී සුද්දෝ එලවගත්තා :P:P

    මුන් කරන්නේ කන පිඟානේ රීලා,තමුන්ගෙ ඇහේ තියෙන පොල් පරාලේ තියන් අපිට කියනව ඔය ඇහේ තියෙන පොල් කෙන්ද අයින් කරගනින් කියල :P..අනේ හුකේ..:angry::angry:



     

    e-marakkala

    Banned
    Nov 11, 2010
    310
    10
    0
    බින්දු;10852918 said:


    1. ඔය පෙන්නුවේ උඹල උදාහරණවලට පෙන්නන රටවල් සෙට් එක. හා පෙන්නප්ං බලන්න කචල් එකක් නැති මුස්ලිං රටක් :D
    2. ලෝකේ වලි 95%කටම සම්බන්ධ ටම්බි. සුවර් නැත්නං නිකං ගූගල් කරලා බලන්න
    3. සුද්දෝ ඇවිත් යන්නේ නෑ නේ. හමුදා කදවුරු දාගෙන ආතල් එකේ ඉන්නවා. උඹලගේ ලෙබ්බෙලට වත් ඒක අස්සට රිංගන්න බෑ.
    4. ජපානේ තියෙන ඇමරිකං කදවුරු වලිං බෞද්ධ රටවල් වලට නෙලන්නේ නෑ නේ. ඒත් සවුදියේ තියෙන ඇමරිකන් කදවුරුවලිං හම්බ රටවල් වලටම ඇර කියලා නෙලනව. සවුදි රජ ටම්බියා කටයි පු*යි වහගෙන ඉන්නවා
    5. කෝ බලන්න එක දියුණු මුස්ලිම් රටක් පෙන්නන්නකෝ :rofl::rofl:

    menna udaaharana

    Malaysia

    Brunei

    United Arab Emirates

    Oman

    Maldives

    umba kochchara katha katha kiwwath muslim ratawal wala diwunuwa umbata nawaththanne baha.

     

    nvhcc89

    Well-known member
  • Feb 8, 2011
    19,377
    5,820
    113
    ගෙදර/බෝඩිමේ
    eka nisa wenna athi umbala arabiyen aapu ape muthun miththanta perahara daala sinhala gahanu dunne. uthuru indiayawen lankawata sangramanaya wechcha umbalage kalu jaathiyata wada arabiyen aapu api koi tharam uthumda. :D

    kauda ban uthuru indiyawen awe? uthuru indiyawen apu ewun thamai wathu kare inne un samahara wita ube amma ehema adunanawa athi :love: :P ... ahh na na ubalai ara alla huwalla wennathi me rata mawanna aththe neda? :P uba ube aagama gana danne nathi eka kohomada rate ithihase gana danne? nikan p*ka denna awilla nondi wenawa..
     
    Aug 18, 2011
    6,147
    788
    0
    WTF topic should be corrected to civilian killed police officer.. nothing to do with killers ethnicity or religion ... he is just a killer.. victim is just a police officer..

    the topic is The cheap muslims bastards provoked by their Lebbe killed an innocent police officer :baffled::baffled:
     
    Status
    Not open for further replies.