මුහම්මද් ගේ නව යොවුන් වැන්දඹු බිරිඳ | Safiya, widowed and married by M

nimb

Banned
Nov 23, 2011
19
3
0
methana islam ekata banala kochara post dammath mata duka naha.. mokada dannawada islam gana hariyata nodan oyawage wada karana hinda..

eka deyak kiyanna kattiya hodata ahaganna..

thamusela me rate ne inne? nidi naha ne? sinahala gaanu lamai kocharak islam ekata awilla kiyala dannawada..mage yaaluwekuth innwa sinahala kellek islam ekata aapu.. boru num addaress ekath ekka dennam gihilla katha karalama enna.
 

nimb

Banned
Nov 23, 2011
19
3
0
elakiri eke athule nikan porwal wela post daane nathuwa poddak eliyata gihilla balapalla modayo.. sinhalayo modaya kiyanne nikan newei ne
 
Nov 18, 2011
1,826
165
0
In Your Shadow
elakiri eke athule nikan porwal wela post daane nathuwa poddak eliyata gihilla balapalla modayo.. sinhalayo modaya kiyanne nikan newei ne

කව්ද යකෝ මොඩය...:angry:. එකෙක් දෙන්නෙක් කරන ඒවට අනිත් උන පලි නෑ යකෝ.. උබල වෙන ආගමක් අදහුවට මතක තියාගනින් උබලත් සිංහලයෝ කියල..
 

sw7x

Well-known member
  • Nov 12, 2007
    11,120
    2,300
    113
    කුරානය 4:24. විවාහවූ ස්ත්‍රීන් ඔබට තහනම් වුවත්, ඔබගේ දකුණු අතට අයිති (යුද්ධයකදී අත් අඩංගුවට ගත් හා වහල් ගැහැණුන්) විවාහකයන් වුවත් ඔවුන් සමඟ ලිංඟිකව හැසිරීම තහනම් නොවේ.
     

    gora

    Well-known member
  • Jul 25, 2007
    3,179
    328
    83
    අනේ මන්දා !
    slide6nv.jpg
     

    Double S

    Well-known member
  • Mar 31, 2009
    2,875
    272
    83
    Colombo
    තෑන්ක්ස් මචෝ ගැන කියලා ත්‍රෙඩ් එකක් දැම්මට, පස්සේ වෙලාවක හරි රෙප් + පාරක් දෙන්නම්.

    You must spread some Reputation around before giving it to ruff2000 again.
     

    Double S

    Well-known member
  • Mar 31, 2009
    2,875
    272
    83
    Colombo
    methana islam ekata banala kochara post dammath mata duka naha.. mokada dannawada islam gana hariyata nodan oyawage wada karana hinda..

    eka deyak kiyanna kattiya hodata ahaganna..

    thamusela me rate ne inne? nidi naha ne? sinahala gaanu lamai kocharak islam ekata awilla kiyala dannawada..mage yaaluwekuth innwa sinahala kellek islam ekata aapu.. boru num addaress ekath ekka dennam gihilla katha karalama enna.

    මුගේ කතාව බලහල්ලකෝ....... :growl::growl::growl:
     
    Sep 12, 2011
    884
    120
    0
    මහා කාරුණික මුහම්මද්
    lol

    කොච්චර කාරුනිකද කියනවනම් ආයේ අල්ලගත්ත සතුරෝන්ට වධ හිංසා එහෙම දුන්නේ නෑ, උන්ගේ අත් කකුල් එහෙම කපලා උන්ගේ දෑස් අන්ධ කරලා මැරුවේ නෑ. :yes::dull::dull:
     
    Sep 12, 2011
    884
    120
    0
    කුරානය 4:24. විවාහවූ ස්ත්‍රීන් ඔබට තහනම් වුවත්, ඔබගේ දකුණු අතට අයිති (යුද්ධයකදී අත් අඩංගුවට ගත් හා වහල් ගැහැණුන්) විවාහකයන් වුවත් ඔවුන් සමඟ ලිංඟිකව හැසිරීම තහනම් නොවේ.

    හා හා හා !!! අල්ලාහ් දෙවිඳුන් ස්ත්‍රීන් මවල තියෙන්නේ පිරිමින්ට හු**නම තමයි :yes::yes:. ආයේ ඔයා බැඳලා කියන එක අදාළ නෑ
     
    Sep 12, 2011
    884
    120
    0
    ruff kiyanne maanasika ledek.. islam aagamata one widihata insult karanna. eka thaman adahana aagamata insult karagannawa wage wadak

    අනේ බං !!! රෆ් ට මානසික ලෙඩා කියනවනම් ඉතින් අවුරු අටේ දී ළමයෙක් ව සහේට ගන්න එවුන්ට මොනා කියන්නද? :frown::frown:
     

    hafeez005

    Member
    May 19, 2009
    204
    8
    0
    Kandy
    මුහම්මද් විවාහ කර ගත්තේ වැන්දඹුවන් බවත්, ඒ මගින් ඔහු ලෝකෙට ඉතා උතුම් ආදර්ශයක් පෙන්වපු බවත් සමහර මුස්ලිම් මිතුරන් කියනවා මම අහල තියෙනවා.

    ඛයිබර් හි සාෆියා කියන්නේ ලස්සන කාන්තාවක්. ඇය විවාහ වෙන්න සිටි කෙනෙක්. ඇත්තටම එදා තමයි ඇගේ විවාහ උත්සවය පැවැත්වුනේ. මුහම්මද් ඛයිබර් නගරයට කිසිම හේතුවක් නැතිව පහර දුන්නෙත් එදාමයි. ඛයිබර් වල වාසය කලේ යුදෙවුවන්. ඔවුන් බොහොම පොහොසත් අය. වස්තුවට ඇති කෑදර කම නිසා මුහම්මද් කිසිම හේතුවකින් තොරව ඛයිබර් වලට පහර දෙන්නට ඇති බවයි හිතන්න පුළුවන්.
    ඛයිබර් නගරයට පහර දීලා එය විනාශ කලාට පස්සේ (සාෆියා ගේ පුරුෂයා මේ සටනේදී මරා දැමුණා), මුහමම්ද් සුපුරුදු විදියට තම අනුගාමිකයන්ට කියනවා යටත් කර ගත් ප්‍රදේශයේ ස්ත්‍රීන් ගෙන යාමට. මොනවටද? ඇදට ගන්න මිසක්! වහල් ස්ත්‍රීන් කියල හඳුන්වන්නෙත් මේ අයමයි. මුහම්මද් ගේ දියා කියන අනුගාමිකයා, මුහමම්ද්ට කියනවා ඔහුටත් ස්ත්‍රියක් අවශ්‍ය බව. එතකොට මුහම්මද් කියනවා ඔහුට කැමති කෙනෙක් තෝර ගන්න කියල. ඔහු තෝරා ගන්නේ සෆියා ව. මේ අතර මුහම්මද්ගෙ තවත් අනුගාමිකයෙක් මුහම්මද්ට කියනවා සෆියා කියන්නේ ඛයිබර් හි ප්‍රධාන පවුලේ කෙනෙක් බව හා ඇගේ රූප ශෝභාව. මෙ අහන මුහම්මද් අණ කරනවා සාෆියාව ගෙන එන්න. ඇගේ රූප ශෝභාවට පෙරේත වෙක මුහම්මද් දියාට කියනවා සාෆියා හැර අනික් ඕනම කෙනෙක් අරන් යන්න කියල. මේ කාලය තුලම තමයි සාෆියාට ආර්තවය ඇති වෙන්නේ. දවස් තුනකින් ආර්තවය නිම වෙච්ච වහාම මුහම්මද් ඇයව විවාහ කර ගන්නවා.


    මේ කතාව ඇතුලේ ගත යුතු බොහෝ දේ තියෙනවා. පළමුව් එනි එක තමයි මුහම්මද් විසින් සාමකාමී ජාතීන්ට පහර දීම. මේකට හේතුව ධන තණ්හාව වෙන්න ඇති. ඊටත් වඩා ගැහැණුන් අයිති කර ගැනීමේ වලත්ත චේතනාව වෙන්න බොහොම ඉඩ තියෙනවා. මොකද හැම යටත් පෙදෙසකින්ම මොවුන් ස්ත්‍රීන් බලෙන් පැහැරගෙන ගොස් විවාහ කර ගත්තා. දෙවනි කාරණය තමයි සැමියා හා නෑදායන් මරා දැමීමෙන් වැලපෙන ගැහැණියක් දින තුනක් ඇතුලත සරණ පාවා ගැනීම. සාෆියාට ආර්තවය හැදී නොතිබුනා නම් මුහම්මද් ඇය සමග බුදියා ගන්නේ එදා රෑම බවට කිසිම සැකයක් නෑ. මෙ කටයුත්තට විවාහයක් කීමත් වැරදියි. මොකද තමන්ගේ ස්වාමියා හා නෑදෑයන් මරා දැමූ අධමයා සමග බුදියා ගන්න කිසිම වුවමනාවක් සාෆියාට තිබුණා නම් ඇයට පිස්සු වෙන්නට ඕන. මේකට වඩාත් ගැලපෙන්නේ මුහමම්ද් විසින් සාෆියා දූෂණය කලා යයි කීවොතින්. මුහම්මද් සාෆියාව දූෂණය කරනවා විතරක් නෙවෙයි ඇයට වේල් එකක්, එනම් හිජාබය අඳින්නත් බල කරනවා. ඒ කාලයේ මුස්ලිම් අයට ස්ත්‍රී දූෂණය කියන්නේ හරිම සරල දෙයක්. යටත් කර ගන්නා ප්‍රදේශ වල ස්ත්‍රීන් වහල් ස්ත්‍රීන් ලෙස ගෙන ඔවුන්ගේ කැමැත්තෙන් තොරව ඔවුන් ලිංගික ක්‍රියාවන්ට යොදා ගන්නට මුහම්මද් ඔවුන්ට අවසර දීලා තිබුණා. කැමැත්තෙන් තොරව ලිංගික ක්‍රියාවට යොදා ගැනීම කියන්නේ ස්ත්‍රී දූෂණය. මේ අනුව කුරාණයෙන් ස්ත්‍රී දූෂණය නීති ගත කර තියෙන බවත් කියන්න පුළුවන්.

    මහා කාරුණික මුහම්මද්ගේ වැඩ කිඩ මෙන්න. වැන්දඹුවන් බැන්දේ ඔවුන් වැන්දඹුකරණය කිරීමෙන් පසුව. කොහොමද මහා කරුණාව!


    ane yakooo danna pukak katha karapang !!!!
     

    mmrizmy

    Well-known member
  • Dec 11, 2006
    3,070
    1,390
    113
    Sri Lanka
    yako umbalata wen aweda nedda bang, umbalata mara kekkumakne thiyenne islam aagmama gena, yako apitawath ochchara kekkumak nehene,

    den benapan mata , umba kiyaya mama haride kiyala denawa kiyala, umba haride karanna yanne nethiwa peththakata wela umbe aagama rekagen anunta karadarayak novi indapan, wthakota oya aagamwadi mathimathanthara duru wela yai
     

    hafeez005

    Member
    May 19, 2009
    204
    8
    0
    Kandy
    හරි එහෙනම් දාපං බලන්න තෝ දන්නා දේ


    මට ඔක්කෝටම කලින් කියපන්කො තෝ ඉස්ලාම් ගෑන දන්න දෙවල් . දන්න් දෙවල් විතරක් කථා කරපන් .... නෝදෑකින් වල මුසලයා !!!
     

    ruff2000

    Banned
    Sep 12, 2007
    937
    339
    0
    සිංහල මගේ රට
    methana islam ekata banala kochara post dammath mata duka naha.. mokada dannawada islam gana hariyata nodan oyawage wada karana hinda..

    eka deyak kiyanna kattiya hodata ahaganna..

    thamusela me rate ne inne? nidi naha ne? sinahala gaanu lamai kocharak islam ekata awilla kiyala dannawada..mage yaaluwekuth innwa sinahala kellek islam ekata aapu.. boru num addaress ekath ekka dennam gihilla katha karalama enna.


    බළළා මල්ලේන් එලියට
     

    GayanSV

    Member
    Aug 16, 2011
    2,632
    210
    0
    ගෙදර
    මට ඔක්කෝටම කලින් කියපන්කො තෝ ඉස්ලාම් ගෑන දන්න දෙවල් . දන්න් දෙවල් විතරක් කථා කරපන් .... නෝදෑකින් වල මුසලයා !!!


    Allah stamped wretchedness upon the Jews because they killed the prophets and disbelieved Allah's revelations. 2:61

    Allah turned Sabbath-breaking Jews into apes to be despised and hated. All modern Jews are descendants of apes (or all modern apes are descendants of Sabbath-breaking Jews). 2:65-66

    Christians and Jews (who believe in only part of the Scripture), will suffer in this life and go to hell in the next. 2:85

    "Allah has cursed them for their unbelief."
    Because I disbelieve in his bullshit, Allah has cursed me, along with nearly six billion other non-Muslims. 2:88

    Allah is an enemy to the disbelievers. 2:98

    The Jews and Christians know damn well that the Muslims are right, so they try to make Muslims disbelievers because they envy the truth that they know the Muslims have. 2:109

    Kill disbelievers wherever you find them. If they attack you, then kil them. Such is the reward of disbelievers. (But if they desist in their unbelief, then don't kill them.) 2:191-2

    Dude allah has order you guys to kill us :lol: im a disbeliever and kill me if you can, religion of Peace my foot

    lol