methana islam ekata banala kochara post dammath mata duka naha.. mokada dannawada islam gana hariyata nodan oyawage wada karana hinda..
eka deyak kiyanna kattiya hodata ahaganna..
thamusela me rate ne inne? nidi naha ne? sinahala gaanu lamai kocharak islam ekata awilla kiyala dannawada..mage yaaluwekuth innwa sinahala kellek islam ekata aapu.. boru num addaress ekath ekka dennam gihilla katha karalama enna.
eka deyak kiyanna kattiya hodata ahaganna..
thamusela me rate ne inne? nidi naha ne? sinahala gaanu lamai kocharak islam ekata awilla kiyala dannawada..mage yaaluwekuth innwa sinahala kellek islam ekata aapu.. boru num addaress ekath ekka dennam gihilla katha karalama enna.
. එකෙක් දෙන්නෙක් කරන ඒවට අනිත් උන පලි නෑ යකෝ.. උබල වෙන ආගමක් අදහුවට මතක තියාගනින් උබලත් සිංහලයෝ කියල..




im a disbeliever and kill me if you can, religion of Peace my foot