ow ban me dawaswala igena gannawa tikakඇත්තටමද බං?![]()
ow ban me dawaswala igena gannawa tikakඇත්තටමද බං?![]()
ow ban me dawaswala igena gannawa tikak
ලොකෙට දැන් ස්ටැක් ඔවෆ්ලෝ එකෙන් බලාගෙන ෆ්රොම් ද ස්ක්රෙට්ච් කොඩ් එකක් ලියන මිනිස්සු වැඩක් නෑ. මොකද ඒක ඒ අයි වලින් කරන නිසා.ඇත්ත, Intern හොයන්න කෙනෙක්ට.... මම දන්න අය 25 කට වඩා කතා කළා. වැඩක් නෑ... ඒ ළමයා දැන් මාස ගාණක් ගෙදර... SLITT Dev
මොකද්ද මචන් ෆීල්ඩ් එක ?අඩෝ සිරාවටම?
අපෙත් ගොඩක් වැඩ දැන් automate වෙලා ඉවරයි. හැබැයි "ක්ලයන්ස්ලට බිස්නස් අරන් දෙනවා" කියන broad vision එකේ ඉන්න නිසා අවුලක් නැති වෙයි.
මොකද්ද මචන් ෆීල්ඩ් එක ?
ඇත්ත පඩ ජෙ ආර්Degrees and private unies walin ena pramane wadi nisa thamai case eka naththan AI walin nan loku scene ekak na.. man Windsurf use karala Complex project ekaka feature upgrade karanna try kara, vibe coding walin.. sahena amarui thaama eken witharak.. passe mamam hithala karama wade goda.. so dan man fully IDE integrated AI tools nathuwa mata oone functionwise hadagena use karanne. E nisa AI nisa full SE side nathiwei kiyala hithenne na.. AI tools walatath FE/BE Data oone..
Kohomd set krgttgemage contract ekath september iwara wei
usa company ekak wada kre
ekanm mn digital marketing krapu suddek set kre. dn etin thawa ekak hoygnna wenawaKohomd set krgttge
Man sahenna hoyala hoyala monawada study karanna hoda kiyala decision ekakata awa.Bsc Sustainable Agriculture degree eka karala Msc Agricultural Economics wage kaloth hodaida.Mehe newe Europe wala.Graduate wena kale weddi demand eka thiyeida.(Me deke hoda modules tikak thiyenawa karanna hithan inna uni wala.)Agriculture side eka tamai issarahata demand wenne onna balahan , habai issara wage newei Machine use karala aluth widiyata tamai wede yanne issarahata , automated machine use wei issarahata agriculture walata.