




තාම විකුනනව කියලද 


athula samarasekara, what a fantastic batsman he was.big sam.
dubai kiyanne bookies lage head quarters.api chairman gahagena hitiyth bookiyek ne. koma unath asiacup not played by si lankan team at all.it was played by bookies.paradunath dinuvata vada salli enava playerslata







bump.
man danna wediyata oya case eka thiyenne crickets lage agent la nissa oaya agent set eka ain karanam hari board eken eth ehama karanna kondak na ape board ekata
Sanga ,Mahela thama Cricket kanna patan gaththeදන්න දේවල් තියනවනම් දාපල්ල ඉතින් .
අපි කියල මක් කොරන්ඩද සහො.....බම්ප් එක්කින්වත් උදව්වක් දෙන්නම්....උඩ ඉන්න දෙයියොන්ටවත් ඇහෙයි නෙ..








matanan therena widihata oya team ekata mona nayakaya,coach awath karanta puluwan magulak na.....match ekak dekak dinnath ekadigata dinanta me team ekata ba.......talent wala aduwak thiyanawa ODI team eke.....Ehema team ekakata hodata kapaweemen kaalayak mahansi unoth thanakata enta puluwan......
Ekadigata paradinne Tharaga pawa deem,awasanawa eka eka gon part newei...Team eke talent nathi eka saha aneth team wala talent wadi eka....Issara Ape team ekai wena ratakui match ekak thiyeddi dannawa ape eunta manawahari mati wadak kare naththan match eka dina ganta puluwan playesla innawa kiyala...Ehemath sure nathi apita wada talent athin godak idiriyen hitiye Ausla witharai..Match eka gahanta kalinma match eka kanta ida wadi...eth tryya dunnoth yanthan hari dinaganta puluwan kiyala hithenawa.....
Eth dan okkoma team ekka thiyala baladdi ape eun kana mattame thama thiyenne....Eka Lankawe fanslata therenne na...
Oya talent madi kamata dan aurudu pahalowaka withara idala hitapu cricket board waga kiyanta oone..un school cricket haduwe na..baluwe na..club cricket competitive na... e wage hugak dewal thiyanawa...
Yatharthe ekai....![]()
uba mata type karala deepanko haraka....Thoda dan meke sinhala typing check karana admin...දාන එකක් සිංහලෙන් දාපන්. නැත්තං ඉංග්රීසියෙන් දපන්. මෙහෙම හෑල්ල වගේ සිංග්ලිෂ් වලින් දැම්මට මොකෙක් වත් කියවන්නේ නෑ ගොනෝ