එලකිරි fonts :cool:
kellsupun Member Feb 12, 2010 61,910 3,299 0 Disce aut Discede Mar 11, 2012 #62 buddyo thnx patto rep bhllu
A antasiri Active member May 29, 2009 223 148 43 Mar 11, 2012 #63 yes good, thanks again crazybuddy said: ඔන්න මගේ ගානේ සිංහල ෆොන්ට් සෙට් එකක්.. ඕන අය බාගනිල්ලා.. Click to expand...
yes good, thanks again crazybuddy said: ඔන්න මගේ ගානේ සිංහල ෆොන්ට් සෙට් එකක්.. ඕන අය බාගනිල්ලා.. Click to expand...
asanka10 Well-known member Jun 25, 2007 13,115 496 113 7'03'13.84" N 79'55'30.67 E Mar 13, 2012 #68 ela thnx...
dwpsg Well-known member Nov 23, 2011 8,770 3,307 113 Iɳ ɱყ ԃɾҽαɱ Mar 13, 2012 #69 mamath ba gaththa...thx. rep denna barilu.............
gudaya Well-known member Jan 9, 2009 14,382 1,492 113 ළිඳේ ♥♥♥♥ Mar 13, 2012 #71 ela wadak machan,magen podu support ekak Ultimate Sinhala Fonts Collection 1000++ pass:[email protected]
ela wadak machan,magen podu support ekak Ultimate Sinhala Fonts Collection 1000++ pass:[email protected]
crazybuddy Well-known member Dec 31, 2010 52,403 7,078 113 35 කෙල්ල ළඟ Mar 13, 2012 #75 gudaya said: ela wadak machan,magen podu support ekak Ultimate Sinhala Fonts Collection 1000++ pass:[email protected] Click to expand... මචං Mediafire දාන්න බැරිද... ඩවුන්ලෝඩ් කරන්න බෑ නේ..
gudaya said: ela wadak machan,magen podu support ekak Ultimate Sinhala Fonts Collection 1000++ pass:[email protected] Click to expand... මචං Mediafire දාන්න බැරිද... ඩවුන්ලෝඩ් කරන්න බෑ නේ..
gudaya Well-known member Jan 9, 2009 14,382 1,492 113 ළිඳේ ♥♥♥♥ Mar 13, 2012 #77 crazybuddy said: මචං Mediafire දාන්න බැරිද... ඩවුන්ලෝඩ් කරන්න බෑ නේ.. Click to expand... dialog redden up karannna be machan ,oka goda kalekata kalin up kale,leechtube wage ekak use karala try karanna +6
crazybuddy said: මචං Mediafire දාන්න බැරිද... ඩවුන්ලෝඩ් කරන්න බෑ නේ.. Click to expand... dialog redden up karannna be machan ,oka goda kalekata kalin up kale,leechtube wage ekak use karala try karanna +6
ruwanjrc Well-known member Sep 22, 2010 22,327 1,133 113 කෙහෙල් ගහේ Mar 13, 2012 #78 Thanx Buddy Rep 3+