Hamaba wena ekai. hambawela mehema hingana action dada natana ekai dekakneee....ඕකට දැන් බනින උන් මූ අනුරයව හම්බෙච්ච දවසට තමයි මුගේ හොද කියන්නේ .![]()
ඉතින් මූ හම්බෙන හැම එකා ලගම ඕක තමයි දාන්නේ මම දැකල තියන විදියට . . අර ගමේ ආරච්චි එනකොට කාණුවට බැහැල සරමත් පහලට දාල වැඳගෙන ඉන්න එකා වගේ .. එකදිගට මුගේ video එකක් නම් බලලා නෑ . බලන්න ලැජ්ජයිHamaba wena ekai. hambawela mehema hingana action dada natana ekai dekakneee....
Mn dakke adamai.. ehenm uuta admit wela beheth ganna tharam loku asaneepayak thiyenawa wageee... paw ithin...ඉතින් මූ හම්බෙන හැම එකා ලගම ඕක තමයි දාන්නේ මම දැකල තියන විදියට . . අර ගමේ ආරච්චි එනකොට කාණුවට බැහැල සරමත් පහලට දාල වැඳගෙන ඉන්න එකා වගේ .. එකදිගට මුගේ video එකක් නම් බලලා නෑ . බලන්න ලැජ්ජයි
tharam loku asaneepayak thiyenawa wageee... paw ithin...
DP education එකේ ක්ලාස් කරන්නේ ඌ වෙන්න ඇති...ඇයි බන් ඌට සර් කියන්නේ.![]()
පැලවත්ත කාර්යාලෙත් රෝයල් සෙරමික්ඕකට දැන් බනින උන් මූ අනුරයව හම්බෙච්ච දවසට තමයි මුගේ හොද කියන්නේ .![]()