මෙන්න යකො මුආපහු ලංකාවට ඇවිල්ල

Kalegana

Well-known member
  • Sep 23, 2007
    31,456
    67,042
    113
    Kuwait-Galle
    ඔව් මුගේ සින් එක තියනව

    ඌට දැන් සෑහෙන views subs තියනව බන්

    දැන් සෑහෙන views subs තියනව ඒකයි (y)
    මම කියන්නේ මු ඇයි නිතරම ලන්ක්වම තොර ගන්නේ. දැන් 5පරක් විතර ආව..
    ------ Post added on Jun 13, 2023 at 9:40 PM
     

    kasunkaru

    Well-known member
  • Jan 25, 2018
    7,558
    5,824
    113
    එකෙක් යද්දි එකෙක් එනවා ඒකත් මරු..මොනවා උනත් මුන්ගේ වෙන රට වල ඒව ලංකාව වගේ ආතල් නෑ..
    apee un uda panan rata giyaata suddo lankawe agaya dannwa ekai meheta enne. aa ratawalwala tiyenne goo weather balanna dewalut naa mehe wage
     
    • Haha
    • Like
    Reactions: c2r and NRTG

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,989
    167,816
    113
    එකමත් එක රටක
    මම කියන්නේ මු ඇයි නිතරම ලන්ක්වම තොර ගන්නේ. දැන් 5පරක් විතර ආව..
    මිනිස්සුත් එක්ක interact වෙන්න හොද මේ වගේ රටවල් නේ. ඌ රටවල් වල ලස්සම පෙන්නන එකෙක් නෙවෙයි නේ.
     

    Kalegana

    Well-known member
  • Sep 23, 2007
    31,456
    67,042
    113
    Kuwait-Galle
    මිනිස්සුත් එක්ක interact වෙන්න හොද මේ වගේ රටවල් නේ. ඌ රටවල් වල ලස්සම පෙන්නන එකෙක් නෙවෙයි නේ.
    ඔවු හැබැයි ලංකවේ උන් මුගේ අන්ත වීඩියෝ වලට වැඩ ගොඩක් මු එක්ක ෆිට් උනත් එක්ක. මු ඒකට කැමති ඇති.
     

    SDCR

    Well-known member
  • Dec 24, 2020
    7,650
    7,713
    113
    මම කියන්නේ මු ඇයි නිතරම ලන්ක්වම තොර ගන්නේ. දැන් 5පරක් විතර ආව..
    ඉතින් හොදයි නෙ ලන්කාව බල්න්න මිනිස්සු එනව මුගෙ විඩියෝ හින්ද....මට නිකමට හිතුන මෙලහට ත්‍රෙඩ් එකක් දාල ඇති කියල

    1686673066069.png

    ------ Post added on Jun 13, 2023 at 9:48 PM
     

    ttj

    Well-known member
  • Jul 19, 2008
    5,451
    10,177
    113
    Sri Lanka
    මිනිස්සුත් එක්ක interact වෙන්න හොද මේ වගේ රටවල් නේ. ඌ රටවල් වල ලස්සම පෙන්නන එකෙක් නෙවෙයි නේ.
    Meka thamayi seen eka... Europe lassanata thibbata travel vlog ekak kaloth one dimensional... Lankawe wage athal kotiyayi... Muge video ekak tyanawa mu scooter eke yaddi para kone piduru kandakata gini aran... Eka porak baldiyakin wathura edala niwanawa... Mu eka asse gihin hena athal ekak gannawa... Europe wala una nam fire brigade eken ewilla... Minissu ayin karala wenama seen ekak... Meke thiyana samahara simple athal wena ratakata gihin ganna be...