මේකට හරියන ටුල් එක දන්න කෙනෙක් උදව් කරන්න

speedmalli

Well-known member
  • Nov 22, 2011
    21,616
    17,700
    113
    Auckland
    CarbA22.jpg

    :shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked:

    :D:D:D:D:D

    අනේ උබ නම් දෙවියෙක් !!
     

    speedmalli

    Well-known member
  • Nov 22, 2011
    21,616
    17,700
    113
    Auckland
    JUST FOUND OUT!!!

    :cool::cool::cool::cool:

    මේක 2006එන් පස්සෙ එන HONDA බයික් වල fuel screw එක. කුකුලනි මගේ බයික් එක කොච්චර අලුත්ද කියන එක තහවුරු වෙනව මේකෙන්

    XR කාපු එවුනුත් මේක දැකල තිබ්බෙ නෑ. හික්ස් දැන් මේක කිව්වාම chassis 100 XR කාරයොන්ට හොදටම රිදෙයි™

    මට මඩත් ගැහුව මේකට කීප දෙනෙක් :angry: :angry: :sorry:


    :P:P:P:P
     
    Last edited:

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    ඔය හම්බවෙලා තියෙන්නේ ස්පීඩ් මාමට...:D:D

    එලනේ... 2006න් උඩ නම්....:yes:
    මෙහේ බඩු ගන්න තියනවද දන්නෑ හැබැයි..:rolleyes:

    මෙච්චර කල් ඕක ටියුන් කලේ කොහොමද?:baffled:
     

    speedmalli

    Well-known member
  • Nov 22, 2011
    21,616
    17,700
    113
    Auckland
    ඔය හම්බවෙලා තියෙන්නේ ස්පීඩ් මාමට...:D:D

    එලනේ... 2006න් උඩ නම්....:yes:
    මෙහේ බඩු ගන්න තියනවද දන්නෑ හැබැයි..:rolleyes:

    මෙච්චර කල් ඕක ටියුන් කලේ කොහොමද?:baffled:

    වැඩි කල් නෑ බන්. කලින් තිබ්බෙ tricker එකනෙ. මට මුදල් කචල් එකක් වෙලා දෙන්න උනා:sorry::sorry:. ඒක දෙන්න නෙවෙ හිටියෙ. පස්සෙ මාසයක් විතර හිටිය . නින්ද ගියෙත් නෑ හරියට බයික් එකක් නැතුව. ( bike උන හැදුනොත් සොරි පුතෝ :angry::angry: ) පස්සෙ හොය හොය යනකොට සෙට් උනා කනාවට. ශනිකව ගත්ත :cool: ඇඩ් එකක්වත් දාන්න කලින් ඉස්සුවෙ. දන්නවනෙ BAJA black frame කියපු ගමන් කපුටො වහනවනෙ.
     

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    වැඩි කල් නෑ බන්. කලින් තිබ්බෙ tricker එකනෙ. මට මුදල් කචල් එකක් වෙලා දෙන්න උනා:sorry::sorry:. ඒක දෙන්න නෙවෙ හිටියෙ. පස්සෙ මාසයක් විතර හිටිය . නින්ද ගියෙත් නෑ හරියට බයික් එකක් නැතුව. ( bike උන හැදුනොත් සොරි පුතෝ :angry::angry: ) පස්සෙ හොය හොය යනකොට සෙට් උනා කනාවට. ශනිකව ගත්ත :cool: ඇඩ් එකක්වත් දාන්න කලින් ඉස්සුවෙ. දන්නවනෙ BAJA black frame කියපු ගමන් කපුටො වහනවනෙ.

    මටත් හැදිල තියනවනේ...:D
    මං බයික් කාල නෑ.. Black frame කතාව නම් ඇහුවේ දැන් තමා...:yes::yes:

    නිකංම වීල් වෙන ගානට ගන්න වගේ මට පේන්නේ හදන්නේ...:P
     

    speedmalli

    Well-known member
  • Nov 22, 2011
    21,616
    17,700
    113
    Auckland
    මටත් හැදිල තියනවනේ...:D
    මං බයික් කාල නෑ.. Black frame කතාව නම් ඇහුවේ දැන් තමා...:yes::yes:

    නිකංම වීල් වෙන ගානට ගන්න වගේ මට පේන්නේ හදන්නේ...:P

    250 පැදලම දැන් ගානක් නෑ. හුරු වෙලා බන්. වෙන සමහර එවුන් නම් විසි වෙලා යනව ක්ලච් එක අත ඇරිල. :P:rofl:
    ඒත් සිරාවට discover pulser CG125 වගේ clutch අත ඇරුනට ගොඩක් ඉස්සෙන්නෙ නෑ මෙව්ව. හදල තියන හැටිද මන්ද.

    වීල් නම් මම වැඩිය ගහන්නෙ නෑ ( බොරු කියන්න ඔනේ නෑ ) නුවර වීල් පුරුදු වෙන්න අමාරුයි බන් කොහොමත්. නිකන් උස්සන්න නම් පුලුවන් උස්සන් යන්න නම් බෑ.:P පුරුදු වෙන්න flat තැන්නක් ඕනෙ. අනික නිකන් පිච්චෙන තෙල් ටික ඔව්වට. බැලන්සින් නම් පුලුවන් :P
     

    speedmalli

    Well-known member
  • Nov 22, 2011
    21,616
    17,700
    113
    Auckland
    black frame කියන්නෙ (chassis 150+) අන්තිමට ආපු BAJA මොඩල් සෙට් එක. කලින් ආපු එව්වගේ චැසිය අලු/silver පාටක් තියෙන්නෙ100-140. black එකෙත් අන්තිමට ආපු එක තමා fullblack මොඩල් එක. ඒක ගොඩක්ම අඩුයි තාම.

    මේ තියෙන්නෙ silver tank.

    http://ikman.lk/en/honda-baja-xr-2010-for-sale-galle

    http://ikman.lk/en/honda-xr-baja-black-frame-2009-for-sale-galle-3

    full black ටික විකිනිලා :P

    http://ikman.lk/en/honda-xr-baja-2008-for-sale-kegalle
     

    rev

    Well-known member
  • Apr 18, 2013
    1,102
    49
    48
    hornet chassis yana widiya wenas XR chassis yana widiyata wada.

    hornet chassis 150en iwarayi

    XR chassis 200 + enawa :cool:

    and

    hornet chassis 130 thama year 2000( or 125 not sure )

    XR chassis 150 thama year 2000


    Hornet CH130-2003Yr :)
     

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    black frame කියන්නෙ (chassis 150+) අන්තිමට ආපු BAJA මොඩල් සෙට් එක. කලින් ආපු එව්වගේ චැසිය අලු/silver පාටක් තියෙන්නෙ100-140. black එකෙත් අන්තිමට ආපු එක තමා fullblack මොඩල් එක. ඒක ගොඩක්ම අඩුයි තාම.

    මේ තියෙන්නෙ silver tank.

    http://ikman.lk/en/honda-baja-xr-2010-for-sale-galle

    http://ikman.lk/en/honda-xr-baja-black-frame-2009-for-sale-galle-3

    full black ටික විකිනිලා :P

    http://ikman.lk/en/honda-xr-baja-2008-for-sale-kegalle

    ස්තූතියි මචෝ විස්තරේට...:D
    baja EFI ආපුව නෑ නේද?:rolleyes:
    අපේ අයියලා පේන්ට් කරල විකුනුවේ නැතොත් තමා පුදුමේ..:angry:

    අපිට නම් ඉතින් ෆ්ලැට් පාරවල් තියනවා. :cool:වීල් ගහන්න එකක් නෑ.:P(ගහන්න යන්නෙත් නෑ හම්බවුනත්:dull:)
     

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    ස්පීඩ් මාමේ.. අපේ පොර නම් ඕකට එකක් හදල කරකවන එකලු කරන්නේ...:yes::yes:
    මෙහෙ බඩු ගන්න තියනවද කියල දන්නෑලු එයත්.:dull:

    අද බාජ එකක් ආව හදන්න. චැසි 100ද කොහෙද. හෙඩ් එකට බඩු බනිස් වෙලා.:sorry:
     

    speedmalli

    Well-known member
  • Nov 22, 2011
    21,616
    17,700
    113
    Auckland
    ස්තූතියි මචෝ විස්තරේට...:D
    baja EFI ආපුව නෑ නේද?:rolleyes:
    අපේ අයියලා පේන්ට් කරල විකුනුවේ නැතොත් තමා පුදුමේ..:angry:

    අපිට නම් ඉතින් ෆ්ලැට් පාරවල් තියනවා. :cool:වීල් ගහන්න එකක් නෑ.:P(ගහන්න යන්නෙත් නෑ හම්බවුනත්:dull:)

    නැත. හොන්ඩ වල EFI ආවෙ පරක්කු වෙලා. එකෙත් පස්සෙ ආව CRF එව්වගෙ තමා තියෙන්නෙ

    ස්පීඩ් මාමේ.. අපේ පොර නම් ඕකට එකක් හදල කරකවන එකලු කරන්නේ...:yes::yes:
    මෙහෙ බඩු ගන්න තියනවද කියල දන්නෑලු එයත්.:dull:

    අද බාජ එකක් ආව හදන්න. චැසි 100ද කොහෙද. හෙඩ් එකට බඩු බනිස් වෙලා.:sorry:

    :sorry::sorry::sorry:
    :angry::angry::angry:

    ඔය ඉතින් තෙල් මාරු නොකර, ෆිල්ටර් මාරු නොකර පදින එව්වට වෙන දේවල් තමා. සාමන්ය maintenance කරානම් XR එන්ජිම ලෝකෙ බයික් වල හොදම එන්ජින් වලින් එකක්.