මේක එසේ මෙසේ කතාවක් නෙමේ මචන් හදවත හරහා මොළයට දෙන කතාවක් 🙂❤️

KevinScott

Active member
  • May 21, 2025
    163
    60
    28
    Vikingsලා ගැන කතාවක්, හැබැයි ඔයා හිතන විදිහෙ එකක් නෙවෙයි. ⚔️

    p17127060_i_v9_ac.jpg


    Anime බලන්න එච්චර කැමති නැති කෙනෙක්ට උනත් පිස්සුවෙන් වගේ බලන්න පුළුවන්, මම බලපු සුපිරිම කතා මාලාවක් ගැන කියන්නයි යන්නේ: Vinland Saga (Season 1)

    කතාව පටන්ගන්නේ පුංචි කොල්ලෙක්ගෙන්. එයාගෙ නම තෝර්ෆින් (Thorfinn). එයාගෙ ලෝකය එයාගෙ තාත්තා වටා තමයි කැරකෙන්නේ. ඒත් එක දවසක, තෝර්ෆින්ගෙ ඇස් ඉස්සරහම එයාගෙ තාත්තව අති දරුණු විදිහට මරලා දානවා.

    ඉතින් මේ පුංචි කොල්ලා මොනවා කරයිද?

    මෙන්න කතාවේ වෙනස: තෝර්ෆින් පැනලා යන්නෙ නෑ. එයා තමන්ගෙ තාත්තව මරපු කෙනාගෙන්ම පළිගන්න හිතාගන්නවා. ඒත් ඒක කරන්න නම්, එයාට ඒ මිනීමරුවා එක්කම, එයාගෙ කල්ලියෙම සාමාජිකයෙක් විදිහට අවුරුදු ගාණක් ගමන් කරන්න වෙනවා. 😱

    හිතන්නකො, තමන් වැඩියෙන්ම වෛර කරන මනුස්සයා එක්කම, එයාගෙ සේවකයෙක් වගේ ජීවත් වෙවී, එයාව මරන්න දවසක් එනකල් බලාගෙන ඉන්නවා. තෝර්ෆින් කියන අහිංසක කොල්ලා ටිකෙන් ටික පළිගැනීමෙන්ම පණගැන්වුන මරණීය යන්ත්‍රයක් බවට පත්වෙන හැටි තමයි මේ කතාව.

    මේක නිකන් කපා කොටාගන්න කතාවක් විතරක් නෙවෙයි.

    • Action, Fights එහෙම Next Level. 🔥 Wit Studio (Attack on Titan මුල් සීසන් කරපු අය) නිසා ඇනිමේශන් ගැන වචන නෑ.
    • Characters පට්ට ගැඹුරුයි. විශේෂයෙන්ම තෝර්ෆින්ගෙ හතුරා "අස්කෙලඩ්" (Askeladd) කියන්නේ ඔයා කවදාවත් දැකලා නැති විදිහෙ චරිතයක්. එයා එකපාරක් villain, තව පාරක් teacher කෙනෙක් වගේ.
    • කතාවේ ගැඹුරු තේරුමක් තියෙනවා. "නියම රණශූරයෙක් කියන්නේ කාටද?", "පළිගැනීම කියන එකේ ඇත්තටම වටිනාකමක් තියෙනවද?" වගේ ප්‍රශ්න මේ කතාව ඔයාගෙන්ම අහනවා.
    Anime බලන නොබලන හැමෝටම මම recommend කරනවා මේක බලන්න කියලා. Slow-burn, character-driven කතාවලට කැමති අයට නම් මේක නිකන් රත්තරන් වගේ. Season 1 ඉවරවෙනකොට ඔයාලට තේරෙයි මේක කොච්චර වෙනස්ම, ලස්සන කතාවක්ද කියලා. ❤️

    බලපු අය ඉන්නවනම් කතාව ගැන ඔයාලගෙ අදහසත් කමෙන්ට් කරන්න. බලන්න ඉන්න අයට ඒක උදව්වක් වෙයි! 👇

    සිංහල උපසිරැසි සමඟ anime එක direct and telegram වලින් download කරගන්න...
    https://foxflickz.com/seasons/vinland-saga-season-1/

    #VinlandSaga #Anime #SinhalaReview #TVSeries #Viking #Thorfinn #Askeladd #MustWatchSL
     
    Last edited:

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,884
    23,566
    113
    Kochchara try karat anime balannama ba bn. E style eka set wennema na mokak hari hetuwakata.

    Avatar eke ehema thiyena animation awulak na. Anime type eka thama set wen natte.