ඔය ගොං දෙපැය ටීවී එකෙන් පෙන්නන එක නැවැත්තුවනං ඉවරනෙ බන්ගොන් දෙපැය. නයට ගන්න තෙල් පුච්චලා තොපි කරන්නෙ ඔය වෙලාවට ටෙලිවිසන් එකේ යන ගූ ගොඩවල් බලන එක
රට ගැන ඇත්තටම පුකේ අමාරුවක් තියනව නම් ඔය වෙලාවට ටිකක් පාඩුවෙ ඉන්න බලපන්. ආත්මාර්ථකාමී හුත්තලා රැලක් ඉන්න රටක කොහෙද බන් දියුණුවක්
e time eke thamai wadima widuli illuma enne.View attachment 195314
මේහෙම කියන්න හේතුව මොකක්ද?


Ado funny scene eka. Mama inna ratee peak time eka ude 7 am to 7 pm wage
off peak after 7 pm
Lankawe TV balana welawa thama peak![]()