මේක ශෙයා කරපල්ල උබලගෙ ගමේ හිගන්නුන්ට පේන්න

ShiranthaG

Well-known member
  • Apr 12, 2023
    1,001
    1,281
    113
    Wayasata garu karapan malli kiyala kiyanna neda me oyage ego ekata athal denna mata puke amaruwak na uncle thatte polish karan idapan
    එච්චරටම මොංගල් නෑ , නන්ගිමල්ලි :) ego එක තියල ඉද ගනින් , facts දැනගෙන කතා කරපන් . බැරිනම් පලයන් .
     

    gnilukshi

    Well-known member
  • Oct 9, 2008
    25,056
    48,440
    113
    බංගලිදේසෙට වෙලා තියෙන්නෙ ඔය සීන් එක තමා. උන් හුකනව හුකනව උන්ගෙ මුඩුක්කු අස්සෙ ජනගහනය 10X වෙනව බලන් ඉන්නකොට. කැරියන්ට රස්සාවක්වත් නෑ නමුත් හුකනව ඉවරයක් නෑ. ලංකාවෙත් මෙහෙම හුකන හරක් ඉන්නව වැඩිය නෑ හොද වෙලාවට

    පව් බං
    කොන නැති නිසා කොච්චර ගැහුවත් සැටිස් නැතුව ඇති
    @Al Baik ☹️
     

    Al Baik

    Well-known member
  • Jan 5, 2011
    15,287
    12,355
    113
    Ohio, USA
    පව් බං
    කොන නැති නිසා කොච්චර ගැහුවත් සැටිස් නැතුව ඇති
    @Al Baik ☹️
    @IndrajithGamage උබ මාත් එක්ක මම මුස්ලිම් නිසා තරහට ඔව් කියයිද නෑ කියයිද දන්නේ නෑ... නමුත් සර්කම්සිශන් කරපු කෙනෙක් වශයෙන් උබ දන්නවා කොන (පෙරහම ) නැති එක සෙක්ස් එකට කිසිම බාධාවක් නෙවෙයි කියන එක සහ එකෙන් පිරිමියටයි ගැහැණු කෙනාටයි දෙන්නටම වාසියක් තියෙන බවත්...
     

    speedmalli

    Well-known member
  • Nov 22, 2011
    21,620
    17,705
    113
    Auckland
    @IndrajithGamage උබ මාත් එක්ක මම මුස්ලිම් නිසා තරහට ඔව් කියයිද නෑ කියයිද දන්නේ නෑ... නමුත් සර්කම්සිශන් කරපු කෙනෙක් වශයෙන් උබ දන්නවා කොන (පෙරහම ) නැති එක සෙක්ස් එකට කිසිම බාධාවක් නෙවෙයි කියන එක සහ එකෙන් පිරිමියටයි ගැහැණු කෙනාටයි දෙන්නටම වාසියක් තියෙන බවත්...

    Ai bun oka thiyenne? Deyyonta Mokak hari mistake ekak welada ?
     

    jabok

    Well-known member
  • Oct 14, 2023
    1,025
    1,014
    113
    ආදායම ලක්ශ 2ක් වත් නැත්නම් ලමයෙක් හදන එක තහනම් කරලා නීති දාන්න ඕනේ. කරි අඩුකුලේ නූගත් හිඟන සොන්නලු මීයෝ වගේ පැටවු ගහලා සහනේ ඉල්ල ඉල්ල කැරිම වදයක් දිදී හැමනෙන්නේ. එක්කෝ ඕකුන්ට වඳ සැත්කම් කරලා දාන්න ඕනේ වඳුරන්ට කලින්. :dull: :dull: :dull: රෙන්න පුකේ ගූ නැති උනත් සොන්නලුන්ගේ වලත්තු කමේ අඩුවක් නම් නෑ :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :dull:
    Uba masekata Kiya hoyanwada. Laksha 2k masekata hoyana 10% rate janagahanayrn nathuwa athi
     
    • Haha
    Reactions: Cypress

    IndrajithGamage

    Well-known member
  • Oct 6, 2022
    14,030
    2
    15,774
    113
    @IndrajithGamage උබ මාත් එක්ක මම මුස්ලිම් නිසා තරහට ඔව් කියයිද නෑ කියයිද දන්නේ නෑ... නමුත් සර්කම්සිශන් කරපු කෙනෙක් වශයෙන් උබ දන්නවා කොන (පෙරහම ) නැති එක සෙක්ස් එකට කිසිම බාධාවක් නෙවෙයි කියන එක සහ එකෙන් පිරිමියටයි ගැහැණු කෙනාටයි දෙන්නටම වාසියක් තියෙන බවත්...

    ඔව් බං කිසිම බාධාවක් නම් නෙවෙයි. හැබැයි අ‍ැත්තටම දැනෙන්න ටිකක් වැඩිපුර ගහන්න ඕන සීන් එකක් නම් තියෙනවා නේද. මට නම් normal වෙලාවක් fuck කරල යවන්න සිරාවටම අමාරුයි. සෑහෙන වෙලා ගහන්නම ඕන. කොහොමත් එළියට අරන් අතේ ගහල තමයි ගොඩක් වෙලාවට යවන්නෙ.

    හම ගෑවිලා උඩට පහළට නොයන නිසා එ‍් feel එක එන් නැති සීන් එක නම් අනිවාර්යයෙන්ම තියෙනවා. හැබැයි පයිය නම් පට්ටම clean. මට ජීව්තේට කෙල්ලෙක් පොල් කුඩු සීන් එකක් කියලවත් නෑ. සාමාන්‍ය විදිහට හෝදපු ගමන් full clean වෙලා යනවනෙ. හම පස්සට කර කර හෝදන්න දෙයක් නෑ.

    ගොඩක් උන් quickie යක් ගැහුවත් යවලම finish කරන්න අ‍ාස නිසා එහෙම කරනවා නම් අනිවාර්යයෙන්ම ලොකු බාධාවක් තියෙනවා. මට කීයටවත් එහෙම ලේසියෙන් යන් නෑ, ගොඩක් වෙලාවට හේතුව circumcision එක වෙන්න අ‍ැති. හැබැයි යවලම ඉවර නොකර නවත්තන්න නම් කිසි අවුලක් නෑ.

    හැබැයි මම හිතන්නෙ Muslim උන්ගෙයි, මගෙයි වැඩේ කරල තියෙන විදිහෙ පොඩි වෙනසක් තියෙනවා. මගෙ තියෙන්නෙ Jewish circumcision එකක්.
     

    Al Baik

    Well-known member
  • Jan 5, 2011
    15,287
    12,355
    113
    Ohio, USA
    හැබැයි මම හිතන්නෙ Muslim උන්ගෙයි, මගෙයි වැඩේ කරල තියෙන විදිහෙ පොඩි වෙනසක් තියෙනවා. මගෙ තියෙන්නෙ Jewish circumcision එකක්.
    Na Ban Muslim Jewish (Eastern Christians) Okkoma follow karanne same method eka... ekko kapalaa, ekko ring daala..
    Wenasakata thiyenne Operation eka karana Widiye witharai... Issara nam Hama Kapala Ain Karanwa...
    Dan Ring Method Eken Karanwa... Muslim Aya dekama karanwa (A ka karana Doctor theerana karanne)

    Jewish Kramaya Kiyala Kiyanne 99.9% Kapana Eka haraha pera hama ain karana ekai.. anika eyala Aka karanne podi kaaledima witharai.. ehema karaddi Eyalage Poojaka thuma A Ena Blood eka suck karanwa kata thiyalaaaa.. (Metzitzah B'peh)
    Kapala Perahama Ain karana Eka...
    Circumcision_illustration.jpg


    Rind Eka daala Noolakin Gata Gahala Perahama Marenna Deela Gala wila watenna Karana Kramaya..
    Circumcision-Clinic-Cardiff-Plastibell-method.png




    Jewish Metzitzah B'peh (Eyalage Aagamika Nayakayek Kapuwata Passe Ena Ley Eka Bateyta Kata thiyala Uranwa) :oo:
    SUCTION1-articleLarge.jpg
     
    • Wow
    Reactions: Yeezus

    sinhawanshaya

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    13,947
    11,381
    113
    @IndrajithGamage උබ මාත් එක්ක මම මුස්ලිම් නිසා තරහට ඔව් කියයිද නෑ කියයිද දන්නේ නෑ... නමුත් සර්කම්සිශන් කරපු කෙනෙක් වශයෙන් උබ දන්නවා කොන (පෙරහම ) නැති එක සෙක්ස් එකට කිසිම බාධාවක් නෙවෙයි කියන එක සහ එකෙන් පිරිමියටයි ගැහැණු කෙනාටයි දෙන්නටම වාසියක් තියෙන බවත්...
    Leda hadime sambawithawath adu wenawa
     
    • Like
    Reactions: Al Baik