ඉඳපන් ඉස්කෝලේ ගිහිල්ලා ඇවිල්ලා කියයි. යන්න ලෑස්ති වෙලානෙ කමෙන්ට් කලේ..උබේ වයස කීයද කියහන්කෝ , ඕකට උත්තර දෙන්න .
ඉඳපන් ඉස්කෝලේ ගිහිල්ලා ඇවිල්ලා කියයි. යන්න ලෑස්ති වෙලානෙ කමෙන්ට් කලේ..උබේ වයස කීයද කියහන්කෝ , ඕකට උත්තර දෙන්න .
ඒකනම් වෙන්නත් පුළුවන් තබයි හැබැයි .ඉඳපන් ඉස්කෝලේ ගිහිල්ලා ඇවිල්ලා කියයි. යන්න ලෑස්ති වෙලානෙ කමෙන්ට් කලේ..
උබේ වයස කීයද කියහන්කෝ , ඕකට උත්තර දෙන්න .
එච්චරටම මොංගල් නෑ , නන්ගිමල්ලිWayasata garu karapan malli kiyala kiyanna neda me oyage ego ekata athal denna mata puke amaruwak na uncle thatte polish karan idapan
ego එක තියල ඉද ගනින් , facts දැනගෙන කතා කරපන් . බැරිනම් පලයන් .බංගලිදේසෙට වෙලා තියෙන්නෙ ඔය සීන් එක තමා. උන් හුකනව හුකනව උන්ගෙ මුඩුක්කු අස්සෙ ජනගහනය 10X වෙනව බලන් ඉන්නකොට. කැරියන්ට රස්සාවක්වත් නෑ නමුත් හුකනව ඉවරයක් නෑ. ලංකාවෙත් මෙහෙම හුකන හරක් ඉන්නව වැඩිය නෑ හොද වෙලාවට
@IndrajithGamage උබ මාත් එක්ක මම මුස්ලිම් නිසා තරහට ඔව් කියයිද නෑ කියයිද දන්නේ නෑ... නමුත් සර්කම්සිශන් කරපු කෙනෙක් වශයෙන් උබ දන්නවා කොන (පෙරහම ) නැති එක සෙක්ස් එකට කිසිම බාධාවක් නෙවෙයි කියන එක සහ එකෙන් පිරිමියටයි ගැහැණු කෙනාටයි දෙන්නටම වාසියක් තියෙන බවත්...
@IndrajithGamage උබ මාත් එක්ක මම මුස්ලිම් නිසා තරහට ඔව් කියයිද නෑ කියයිද දන්නේ නෑ... නමුත් සර්කම්සිශන් කරපු කෙනෙක් වශයෙන් උබ දන්නවා කොන (පෙරහම ) නැති එක සෙක්ස් එකට කිසිම බාධාවක් නෙවෙයි කියන එක සහ එකෙන් පිරිමියටයි ගැහැණු කෙනාටයි දෙන්නටම වාසියක් තියෙන බවත්...
Uba masekata Kiya hoyanwada. Laksha 2k masekata hoyana 10% rate janagahanayrn nathuwa athiආදායම ලක්ශ 2ක් වත් නැත්නම් ලමයෙක් හදන එක තහනම් කරලා නීති දාන්න ඕනේ. කරි අඩුකුලේ නූගත් හිඟන සොන්නලු මීයෝ වගේ පැටවු ගහලා සහනේ ඉල්ල ඉල්ල කැරිම වදයක් දිදී හැමනෙන්නේ. එක්කෝ ඕකුන්ට වඳ සැත්කම් කරලා දාන්න ඕනේ වඳුරන්ට කලින්.![]()
![]()
රෙන්න පුකේ ගූ නැති උනත් සොන්නලුන්ගේ වලත්තු කමේ අඩුවක් නම් නෑ
![]()
![]()
![]()
![]()
@IndrajithGamage උබ මාත් එක්ක මම මුස්ලිම් නිසා තරහට ඔව් කියයිද නෑ කියයිද දන්නේ නෑ... නමුත් සර්කම්සිශන් කරපු කෙනෙක් වශයෙන් උබ දන්නවා කොන (පෙරහම ) නැති එක සෙක්ස් එකට කිසිම බාධාවක් නෙවෙයි කියන එක සහ එකෙන් පිරිමියටයි ගැහැණු කෙනාටයි දෙන්නටම වාසියක් තියෙන බවත්...
Na Ban Muslim Jewish (Eastern Christians) Okkoma follow karanne same method eka... ekko kapalaa, ekko ring daala..හැබැයි මම හිතන්නෙ Muslim උන්ගෙයි, මගෙයි වැඩේ කරල තියෙන විදිහෙ පොඩි වෙනසක් තියෙනවා. මගෙ තියෙන්නෙ Jewish circumcision එකක්.

Leda hadime sambawithawath adu wenawa@IndrajithGamage උබ මාත් එක්ක මම මුස්ලිම් නිසා තරහට ඔව් කියයිද නෑ කියයිද දන්නේ නෑ... නමුත් සර්කම්සිශන් කරපු කෙනෙක් වශයෙන් උබ දන්නවා කොන (පෙරහම ) නැති එක සෙක්ස් එකට කිසිම බාධාවක් නෙවෙයි කියන එක සහ එකෙන් පිරිමියටයි ගැහැණු කෙනාටයි දෙන්නටම වාසියක් තියෙන බවත්...