මේ උපාධි පිළිබඳ ඔබගේ අදහස දක්වන්න👀

Rapunzel003

Well-known member
  • Aug 30, 2022
    2,346
    4,560
    113
    ඔව් බං. දෙකම එකට කරේ. CA Class තියෙන්නේ weekend නෙවේ ද?
    Man online karanne

    oya degree 02 areas dekak machan.. oya kamathi analytical accounting wage dewalnm Financial Engineering karanna (Poddak math ona habei calculus ehema tianawa) career path eka hugakma treasury financial analysis me path ekema professional qualification eka CFA..

    anik eka machan Accounting +Management area eka (Normal curriculum) oken unat career path eka accounting auditing taxation finance pathiwalata specialize wenna puluwani habei competitive okath ekka CA, CIM (Marketing), CIMA, ACCA wage deykuth start karanna..

    Good luck
    Thank you machan
    ------ Post added on Sep 9, 2022 at 5:46 PM