Man online karanneඔව් බං. දෙකම එකට කරේ. CA Class තියෙන්නේ weekend නෙවේ ද?
Thank you machanoya degree 02 areas dekak machan.. oya kamathi analytical accounting wage dewalnm Financial Engineering karanna (Poddak math ona habei calculus ehema tianawa) career path eka hugakma treasury financial analysis me path ekema professional qualification eka CFA..
anik eka machan Accounting +Management area eka (Normal curriculum) oken unat career path eka accounting auditing taxation finance pathiwalata specialize wenna puluwani habei competitive okath ekka CA, CIM (Marketing), CIMA, ACCA wage deykuth start karanna..
Good luck
------ Post added on Sep 9, 2022 at 5:46 PM