එහෙනම් වැඩක් නෑ බංමම දන්නා විදිහට වැඩි හරිය ඉන්දියා මචන්
Its normal in bankrupted country.Nokia was bankrupted. Almost all nokia phones available in lk are low quality duplicates.
Nokia was bankrupted. Almost all nokia phones available in lk are low quality duplicates.

Travel with wifeපයිය නගිනවා නම් රට අදාල නෑනෙ මල්ලි.
Phone ekak hadanna puluwan ekaata VIETNAM kiyala print karanna be kiyalada uba dan kiyanne ??
Nope. Still a Finland company..dan Nokia name ekata badu hadanne HMS global da mokakda ekak China