පිස්සෙක් , ඕක්ට මැරෙන්ඩ ඕනද.., ඕන හුත්තක් කරගන් වේසියෙ කියල වෙන එකක් හොයා ගත්තනම් ආන්න පිරිම්කම
Sirawata
පිස්සෙක් , ඕක්ට මැරෙන්ඩ ඕනද.., ඕන හුත්තක් කරගන් වේසියෙ කියල වෙන එකක් හොයා ගත්තනම් ආන්න පිරිම්කම
යක්ක පුත්තුන්ට බ්රේක්-අප් වෙනව කියන එක හෙන මැජික්. හරි යන්නෙ නැති උනත් ජීවිත කාලෙම එකට මැරි මැරි ජීවත් වෙන්න තමයි ඕන. මෝඩ යක්කු.ලංකාවෙ දෙන්න එක්ක කතා වෙලා මොකක්ද ගැලපෙන්නෙ නැති හේතුව. ඇයි ඒ හේතුව හදාගන්නෙ නැත්තෙ. එහෙම ජෙනියුන් විදිහට දෙන්න එක්ක කතා වෙලා බ්රෝකප් වෙන්නෙ නෑනෙ ලංකාවෙ. එක්කො තව එකෙක් එක්ක සෙට් වෙලා තමා කොල්ලව එපා කියන්න. ඉතින් එහෙම වුනාම තමා ඔහොම ඩිප්රෙශන් හැදෙන්නෙ. ඔන්න ඇත්තටම නොගැලපෙන්නෙ නැති නිසා අයින් වෙනව නම් ඉතින් පව් නෑ.
View attachment 162228
https://www.facebook.com/sakul.sinethra2K4
උබට නිවන් සුව
මේ පෝස්ට් එක සම්බන්ද කමෙන්ට් කියවද්දී කියලා තිබුන දේ තමයි ආදරේ කරන්න බැරිනම් බලාපොරොත්තු දෙන්න එපා කියලා..ඒත් බන් ආදරේ කරා කියලා බදින්නම ඕනෙද? ගැලපෙන් නැත්තං අයින් වෙන එක නේද හොදම දේ..අපිත් කෙල්ලෝ එක්ක එහෙම කතා කරලා තියෙනවා,,ගැලපෙන් නැත්තං අයින් වෙලා තියෙනවා..එතකොට ඒක අපිට පවක් ද බන්?
------ Post added on Mar 1, 2022 at 12:16 PM
එහෙමම කියන්නත් එපා බ්රෝ. මනුස්සයගෙන් මනුස්සයට හැගීම - දැනීම්, හිතන පතන විදි වෙනස්නේ. එකම දේට දෙන්නෙක් ප්රතිචාර දක්වන විදිහ දෙවිදියක් වෙන්න පුලුවන්. ඒ වෙනස්කම් හදුනගෙන ඒ අයත් එක්ක සුහදව,සහයෝගෙන් ඉන්න පුලුවන්නම් මේ වගේ සිද්ධි වෙන එක ගොඩක් අඩුවේවි.I never pay attention to those who give up their lives easily. They deserve death and not deserve a life after the death.
sirawata demaupiyanta වඩා කොහේවත් යන කිම්*කta love karala...හදාවඩාගත්තු දෙමව්පියන්ට වඩා කොහේවත් යන කිම්*ක් ඔලුවෙ තියාගත්තම ඕක වෙනවා.![]()
true bn dn godak unta pirimi kiyanne kauda kiyana eka amataka welaWe men
We dont expect
We dont regret
Dont force someone to stay if they stay, fine they decide to leave, fine
My motto
ලන්කාවෙ පිටරට කියල විශෙයක් නැහැ. ඔය වගේ සීන් ලෝකෙ කොහොත් තියෙනව. කාලෙත් එක්ක dgaf attitude එක ආවම ඔව සමන්ය දේවල් වෙනව. Once you learn to see through the bullshit we have been fed through media songs stories dramas etc, and once you wake up from the silly pipe dream you will not get this much affected. after all nothing is yours, its just your turn.ලංකාවෙ දෙන්න එක්ක කතා වෙලා මොකක්ද ගැලපෙන්නෙ නැති හේතුව. ඇයි ඒ හේතුව හදාගන්නෙ නැත්තෙ. එහෙම ජෙනියුන් විදිහට දෙන්න එක්ක කතා වෙලා බ්රෝකප් වෙන්නෙ නෑනෙ ලංකාවෙ. එක්කො තව එකෙක් එක්ක සෙට් වෙලා තමා කොල්ලව එපා කියන්න. ඉතින් එහෙම වුනාම තමා ඔහොම ඩිප්රෙශන් හැදෙන්නෙ. ඔන්න ඇත්තටම නොගැලපෙන්නෙ නැති නිසා අයින් වෙනව නම් ඉතින් පව් නෑ.
ලංකාවෙ දෙන්න එක්ක කතා වෙලා මොකක්ද ගැලපෙන්නෙ නැති හේතුව. ඇයි ඒ හේතුව හදාගන්නෙ නැත්තෙ. එහෙම ජෙනියුන් විදිහට දෙන්න එක්ක කතා වෙලා බ්රෝකප් වෙන්නෙ නෑනෙ ලංකාවෙ. එක්කො තව එකෙක් එක්ක සෙට් වෙලා තමා කොල්ලව එපා කියන්න. ඉතින් එහෙම වුනාම තමා ඔහොම ඩිප්රෙශන් හැදෙන්නෙ. ඔන්න ඇත්තටම නොගැලපෙන්නෙ නැති නිසා අයින් වෙනව නම් ඉතින් පව් නෑ.
IMO, if they can't tolerate a simple thing like that, they won't be able to lead a family life. Because , marriage life is not a simple thing like a love affair and totally complicated shit. We have to encounter more problems.එහෙමම කියන්නත් එපා බ්රෝ. මනුස්සයගෙන් මනුස්සයට හැගීම - දැනීම්, හිතන පතන විදි වෙනස්නේ. එකම දේට දෙන්නෙක් ප්රතිචාර දක්වන විදිහ දෙවිදියක් වෙන්න පුලුවන්. ඒ වෙනස්කම් හදුනගෙන ඒ අයත් එක්ක සුහදව,සහයෝගෙන් ඉන්න පුලුවන්නම් මේ වගේ සිද්ධි වෙන එක ගොඩක් අඩුවේවි.
සමහරක් උන් තනිකඩව ඉන්න ලයිෆ්ටයිම් ලයික් මී..මේක තමා වෙන්න ඇත්තෙ.එක්කො වෙන එකෙක් එක්ක සෙට් වෙලා නැත්තං කොල්ලට කතා කරන්නවත් දෙන්නැතුව ටෝක් දීලා බ්ලොක් කරලා දාන්න ඇති.ගොන් ගෑනු.කොහොමත් කෙල්ලෙක් නිකංම බ්රේකප් වෙන්නෙ නෑ බං.අනිවා බැකප් එකක් තියාගෙනමයි බ්රේකප් වෙන්නෙ.මේ අත්තෙ ඉන්න ගමන් ඒ අත්තෙ කකුල තියලා වැඩේ ශුවර් උනාම තමා මේ අත්ත අතාරින්නෙ.එතකොට ඉතිං කොහොමත් ඒකිට ආය කතාකරන්න දෙයක් නෑනෙ? ඒකිම ප්ලෑන් කරලනෙ වැඩේ කරේ.ආය ඇයි මෙහෙම කරේ කියලා කතා කරන්න ගියොත් වෙන්නෙ ඒකි බිච් කෙනෙක් කියලා ඔප්පු වෙන එක.ඒ හින්දා ඒ බැල්ලියො කරන්නෙ මොකක් හරි රටේ නැති උට්ටක් කියලා ඒකිම එෆෙයා එක නවත්තලා කොල්ලට වචනයක්වත් ආය කතා කරන්න දෙන්නැතුව බ්ලොක් කරලා දාන එක.බොක්කෙන් සිරා ලව් කරපු ඒකිවම ජීවිතේ කරන් හිටපු කොල්ලොන්ගෙ චේන් මාරු වෙනවා එහෙම කරාම.ඒකෙ උපරිම ලෙවල් එකට එන සමහරක් උන් කෙල්ලවත් මරාගෙන මැරෙනවා,සමහරක් උන් සූසයිඩ් කරගන්නවා,සමහරක් උන් ජීවිත කාලෙටම මානසික රෝගියො වෙනවා
paw wadee. porage fiverr order ekakuth case wela wagee current case ekata. bad review ekake wadinawa nam, u thawa depress wenawa ithin
100% ekangaiකොහෙවත් ඉන්න කෙල්ලෙක් නිසා අවුරුදු ගාණක් තමන් හදා වඩාගත්ත මිනිස්සුන්ව අමතක කරල ජීවිතේ නැති කරගන්න එකට depression නෙවේ කියන්නේ ,ආත්මාර්තකාමීබව කියලා.
After years girls need again same guy (as per my observations) .....but too late.....බලාපොරොත්තු තමයි මිනිස්සුන්ව ජීවත් කරවන්නේ කියල ප්රසිද්ද කියමනක් තියෙනවනේ. අන්න ඒ බලාපොරොත්තුවම දවසක ජීවිතෙත් නැති කරවනවා. ඒ හින්ද රකින්න බැරිනම් බලාපොරොත්තු දෙන්න එපා වගේම බලාපොරොත්තු බිදුනම ඉවසල තේරුම් අරන් ජීවත් වෙන්න බැරිනම් බලාපොරොත්තු තියාගන්න එකත් භයානකයි. ඇත්තටම depression වලට බේත් ගන්න ඕනි. එත් ප්රශ්නේ ගොඩක් අය දන්නේ නෑ තමන්ට depression කියල. නැත්තම් පිළිගන්නේ නෑ. ප්රශ්නේ ඒක දැනගන්නත් හරි සිහියක් තියෙන්න ඕනෙ. ඉස්සර මිනිස්සු ඔය depression ගැන අහලත් නෑ, බේතුත් නෑ, එත් මෙහෙම මරුනේ නෑ. ඒ ඒකාලේ මිනිස්සුන්ට depression නැතුවම නෙවේ. ඊට වඩා දෙයක්, වටිනාකමක් ඒ මිනිස්සු දැක්ක නිසා ජීවිතයේ. අද බේත් තිබුනට ඒ වටිනාකම නෑ ජීවිතවල.අපරාදේ ඉතින් ජීවිතේ..
fb link eka load wenne nadda koheda bung. fb ekee first post eka balanna udama thiyanaපෙන්නන්නේ නෑනේ. ලින්ක් එක දාපන්.