ado uba thama auruddada...math sakki..man aran aurudu 3i...core i5 ekak..thama gindara wage wada.
dan itin kela weida danne na



[dan itin kela weida danne na] na bn
Last edited:
ado uba thama auruddada...math sakki..man aran aurudu 3i...core i5 ekak..thama gindara wage wada.
dan itin kela weida danne na



[dan itin kela weida danne na] na bnපරාර්ථකාමීත්වය වෙනුවෙන් +12ක්abans එකෙන් toshiba
epsi නම් Acer
Metropolitan - HP/Acer
softlogic නම් ඔය හැම එකම තියෙනව
මචං උබ අරන් තියන්නේ 4 th Generation intel core i7-4500U processor, Lap එකක්.
U processor lap ගන්න එපා බන්, ඕක දැන් හෙන පරණයි නේ, දැන් ඇවිත් තියෙන අලුත් එක තමා
4700 MQ processor තියෙන lap එකක් බලල ගනින් මචං. Acer තමා ගොඩක් අය ගන්නේ, ඊට පස්සේ Toshiba. HP envy series එකෙත් lap එහමත් හොදයි. උබට ඕනි දේවල් ටික කියපන් පුළුවන් විදහට help එකක් දෙන්නම් මචං
රෙද්ද තමයි !;17145007 said:අයියෝ අබාන්ස් එකේ ටොෂීබා තියෙද්දි අැයි පකේ ඩෙල්ගත්තේ ඔය මගුල් බ්රෑන්ඩ් එක වැඩක් නෑ
තුහ් විතරක්
මමත් ටොෂීබා එකක් අැරන් අවුරුද්දයි තවම එලකිරි වාගෙ වැඩ
![]()
අනේ මන්දා බන් ඩෙල්. ටොශිබ දෙකටම වැඩිය අසූස් හොඳයි.man dan naha machan abans aken gaththe toshiba un gaawa I7 thibbe naha machan

mage dan aurudu 1 1/2 yanne, dell inprision 3521
