මේ වගේ එකක් කවුද එකෙක් ලින්ක් එකකුත් දාල තිබ්බ මේකේම.මේ තියෙන්නේ ... අනුයි කනුයි
![]()
30 සෙකන්ඩ්ස් වේට් කරලා, ඇඩ් පිට ඇඩ් ක්ලෝස් කර කර අන්තිමට ඕපන් උනාම හරකෙක් ඉන්නවා.

මේ වගේ එකක් කවුද එකෙක් ලින්ක් එකකුත් දාල තිබ්බ මේකේම.මේ තියෙන්නේ ... අනුයි කනුයි
![]()

මාත් කොහේ හරි දැක්ක. කොහෙද මතක නෑ .මේ වගේ එකක් කවුද එකෙක් ලින්ක් එකකුත් දාල තිබ්බ මේකේම.
30 සෙකන්ඩ්ස් වේට් කරලා, ඇඩ් පිට ඇඩ් ක්ලෝස් කර කර අන්තිමට ඕපන් උනාම හරකෙක් ඉන්නවා.![]()

මට හුත්ත හිනා ගියා ඒක දැක්කමමාත් කොහේ හරි දැක්ක. කොහෙද මතක නෑ .![]()
හුත්ත හිනාගියේ කෝමද කියපං පකයෝමට හුත්ත හිනා ගියා ඒක දැක්කම
huththa ta honda da ehema hina wena ekaමට හුත්ත හිනා ගියා ඒක දැක්කම
huththa ta honda da ehema hina wena eka
ඇයි බන් මස් පැනලා ශකිලගේ හුත්ත හිනා වෙලා හිටියේහුත්ත හිනාගියේ කෝමද කියපං පකයෝ

ඒක උඹ තාම බැලුවේ නැද්ද.Kawda Shakila
dan wela balanne na machan...ඒක උඹ තාම බැලුවේ නැද්ද.
ඔය චැනල් එකටම දාන්නද
හුත්ත නිකන් කරත්තෙට අහුවෙච්ච කජු ලෙල්ල වගේdan wela balanne na machan...
anthimata leak ekak baladdi Mahindaya president
moketh tiyenne ekama dey ne, kammaliy
ඒක වැඩනෑ.බං.. channel block.wela nedaඉතින් ඔය චැනල් එකට ඇඩ් වෙලා දාපන්කෝ ලේසිනේ
එච්චර ඉක්මනට චැනල් එකට කෙලවෙලාද බන්ඒක වැඩනෑ.බං.. channel block.wela neda
ඉදපන් තව එකක් හදලා දාන්නTG group eke video weda nane suda
expire wela bnඉදපන් තව එකක් හදලා දාන්න
https://t.me/+dRC-f700uAxmMjJk
------ Post added on Jan 28, 2023 at 12:30 AM
umba TG group kata dammada ?හුත්ත නිකන් කරත්තෙට අහුවෙච්ච කජු ලෙල්ල වගේ