මේ result එකෙන් මොකක් කරන්න පුළුවන් වෙයිද

thaweesha

Well-known member
  • Dec 22, 2010
    8,994
    10,161
    113
    අපි යන කාලෙ තිබ්බෙ ස්ට්‍රීම් 4යි නෙහ්.මැත්ස්,කොමර්ස්,බයෝ,ආර්ට්.දැන් මොනා තියෙනවද මන්ද.

    :rofl: sinhalunta mona technology da :rofl:
     

    thaweesha

    Well-known member
  • Dec 22, 2010
    8,994
    10,161
    113
    IIT eke Beng degree eka karapan.. hariyata karagaththoth baluma balu kattak kaala. life ekama goda. wisthara o ne nam pm karapanko.. IT field eken life eka hadaganna hati. habai IT nam honda place ekakata ennanam mahansi wela igena ganna wada karanna wenawa.. promise mama kiyana tika karoth umbata degree eka iwara weddi minimum 90K salary ekakata yanna puluwan. minimum. k.

    thanks macho :) IIT gana danaganna ona mcn mn PM ekak daannam :yes: bohoma pin macho
     

    buddhikakgsl

    Well-known member
  • Jul 19, 2012
    1,136
    118
    63
    ඉන්න තැන
    ay ara kiwe university college walata lamai 2000kda koheda gannawa kiyala. mama nam hithanne umbata yanna puluwan wei. island drank 1 ekdas ganak ne. ehema nettam ayeth karapan. ehemath neththanm technical college, german tec, japan tec palayan.(umbe kamaththa anuwa. wena ekakta kamathi nam ehemai)
     

    Ace Viper

    Well-known member
  • Jul 6, 2015
    5,263
    3,639
    113
    ඔය stream එක හදුන්වල දුන්නට හරියට එක කරලා නෑ කියල මට නං හිතෙන්නේ , හරියට කරා නං හොද දෙයක් ..
    දැන් ඕක කරන උන්ට යන්න තියෙන්නේ මොන පැත්තෙන්ද කියලවත් නෑ නේද හරියට තාම .. campus වලට ගන්නේ මොනවටද කියලවත් , වෙනම campus හදනවද තියන ඒවගේ මොන faculty වලටද ගන්නේ කියලවත් ..
     
    Last edited:

    thaweesha

    Well-known member
  • Dec 22, 2010
    8,994
    10,161
    113
    ay ara kiwe university college walata lamai 2000kda koheda gannawa kiyala. mama nam hithanne umbata yanna puluwan wei. island drank 1 ekdas ganak ne. ehema nettam ayeth karapan. ehemath neththanm technical college, german tec, japan tec palayan.(umbe kamaththa anuwa. wena ekakta kamathi nam ehemai)

    :dull: university college kiyanne campus neweida?
     

    thaweesha

    Well-known member
  • Dec 22, 2010
    8,994
    10,161
    113
    ඔය stream එක හදුන්වල දුන්නට හරියට එක කරලා නෑ කියල මට නං හිතෙන්නේ , හරියට කරා නං හොද දෙයක් ..
    දැන් ඕක කරන උන්ට යන්න තියෙන්නේ මොන පැත්තෙන්ද කියලවත් නෑ නේද හරියට තාම .. campus වලට ගන්නේ මොනවටද කියලවත් , වෙනම campus හදනවද තියන ඒවගේ මොන faculty වලටද ගන්නේ කියලවත් ..

    ow hariyata kare na thamayi :( thaama kisi deyak danne naane:(
     

    thaweesha

    Well-known member
  • Dec 22, 2010
    8,994
    10,161
    113
    Podi Silva - පොඩි සිල්වා;19578600 said:
    ayi bn ara vegan thread damme
    uba neda eken awilla htye

    blpn search krla uge thread
    ethakota ubata mathak weyi

    :nerd::no: pissuda bn