අපි යන කාලෙ තිබ්බෙ ස්ට්රීම් 4යි නෙහ්.මැත්ස්,කොමර්ස්,බයෝ,ආර්ට්.දැන් මොනා තියෙනවද මන්ද.
sinhalunta mona technology da 
IIT eke Beng degree eka karapan.. hariyata karagaththoth baluma balu kattak kaala. life ekama goda. wisthara o ne nam pm karapanko.. IT field eken life eka hadaganna hati. habai IT nam honda place ekakata ennanam mahansi wela igena ganna wada karanna wenawa.. promise mama kiyana tika karoth umbata degree eka iwara weddi minimum 90K salary ekakata yanna puluwan. minimum. k.
IIT gana danaganna ona mcn mn PM ekak daannam
bohoma pin machothadibidiboz kawda ?
ay ara kiwe university college walata lamai 2000kda koheda gannawa kiyala. mama nam hithanne umbata yanna puluwan wei. island drank 1 ekdas ganak ne. ehema nettam ayeth karapan. ehemath neththanm technical college, german tec, japan tec palayan.(umbe kamaththa anuwa. wena ekakta kamathi nam ehemai)
university college kiyanne campus neweida?Uba monada igena ganna asaEnglish hadaganna weyi bn
ow english hadaganna ona 
ඔය stream එක හදුන්වල දුන්නට හරියට එක කරලා නෑ කියල මට නං හිතෙන්නේ , හරියට කරා නං හොද දෙයක් ..
දැන් ඕක කරන උන්ට යන්න තියෙන්නේ මොන පැත්තෙන්ද කියලවත් නෑ නේද හරියට තාම .. campus වලට ගන්නේ මොනවටද කියලවත් , වෙනම campus හදනවද තියන ඒවගේ මොන faculty වලටද ගන්නේ කියලවත් ..
thaama kisi deyak danne naane
Podi Silva - පොඩි සිල්වා;19578600 said:ayi bn ara vegan thread damme
uba neda eken awilla htye
blpn search krla uge thread
ethakota ubata mathak weyi

pissuda bn