Last edited:
මම දන්න තරමින් auction, tender වල වෙනසක් නැ ... Auction එකක වෙන්නෙ ප්රසිද්ධියේ හම්බෙන වැඩිම මිලට ඈවර කරණ එකනෙTender walata yanne ei auction walata yanne nethuwa
මම දන්න තරමින් auction, tender වල වෙනසක් නැ ... Auction එකක වෙන්නෙ ප්රසිද්ධියේ හම්බෙන වැඩිම මිලට ඈවර කරණ එකනෙ
Tender එකෙත් වෙනව ඇත්තෙ එහෙම දෙයක් ... ලැබෙන අඩුම මිළට ඒ ඒ project එක දෙන එක ... මම හිතන්නෙ government දෙයක් නිසා අනුගමනය කල යුතු පටිපාටිය වෙනස් ඇති
@tharakaf පහදන්න පුලුවන්ද තුමනි![]()
ඔක්ශන් කියන්නේ වැඩිම ගානට නිකන් දීලා දානෙ එක,Tender walata yanne ei auction walata yanne nethuwa
ඔක්ශන් කියන්නේ වැඩිම ගානට නිකන් දීලා දානෙ එක,
ටෙන්ඩර් කියන්නෙ, submit කරන ඒවා හරියට evaluate කරලා marking scheme එකක් අනුව ලකුනු දීලා eg: සියලුම ඕනකම් සපුරලානම් ලකුනු ගානකුයි, ගාන අඩුයිනම් ලකුනු ගානකුයි ආදී විදියට, වාසිම එකාට deal එක දෙන එක. ටෙන්ඩර් වලදි අදාල උන්ව ගොඩ දාල තිබ්බම ඉතින් ගේමක් නැතුව ඩීල් එක ගොඩ දාන්න පුලුවන්.
ටෙන්ඩර් වලදි වෙන්නෙත් ඒකම තමයි, ලංකාවෙ රජය නම් තවම අවම මිළ කියන සාධකය තමයි බලන්නෙ...Tender walata yanne ei auction walata yanne nethuwa