මොනවද මේ AMT? කොහොමද පාවිච්චි කරන්නේ

chirantha19890821

Well-known member
  • Apr 21, 2009
    10,465
    14,258
    113
    Dubai, UAE
    මෙන්න නියම ත්‍රෙඩ්.... නියමයි මචෝ.... එක වසරේ එකෙකුට උනත් හොදට තේරෙන විදියට ලියලා තියෙනවා...... තැන්කූ වෙන්න ඕනේ.... :yes::yes::yes::yes:
     

    MrCat

    Well-known member
  • Jul 3, 2007
    654
    1,075
    93
    ඔව් මචං. කවදාවත් පොඩි වාහන ගන්න අයට ඔටෝ වගේ වත් දෙයක් තිබුනේ නැති නිසා වටිනවා. අනික එකම ජාතියේ මැනුවල් එකට වඩා තෙල් කරනවා හරියට එල්ලෙව්වොත්. මොකද ජියර් මාරු වෙන්නේ හරිම තැනදී.


    මේ සිස්ටම් එකේ fuel efficiency එක වැඩි වෙන්න තව ප්‍රධාන හේතුවක් වෙන්නේ full automatic gear box එකක වගේ torque converter එකක් නැති වීම. එතකොට torque converter එක ඇතුලේ වෙන efficiency loss එක වෙන්නේ නෑ....