tfs+
kingdewi Well-known member Sep 28, 2006 19,515 1,018 113 (¯`◦—╬ღ♥Psy Clinic ♥ღ╬—◦´¯) Jun 15, 2017 #143 nice thread machan +15
abeweera Active member Dec 29, 2008 910 32 28 Sep 7, 2017 #144 Machan Suzuki Every ganath kiyannako eketh oyawage gear system ekak thiyenne
IDG Well-known member Aug 3, 2012 14,166 3,146 113 34 වාහන ගොඩේ Oct 4, 2017 #145 good explanation rep++
Arrow11 Well-known member May 24, 2014 22,217 1,659 113 හීන මාලිගාවේ ❤❤ Oct 4, 2017 #151 bump rep++11
chirantha19890821 Well-known member Apr 21, 2009 10,465 14,258 113 Dubai, UAE Jul 9, 2019 #152 මෙන්න නියම ත්රෙඩ්.... නියමයි මචෝ.... එක වසරේ එකෙකුට උනත් හොදට තේරෙන විදියට ලියලා තියෙනවා...... තැන්කූ වෙන්න ඕනේ....
මෙන්න නියම ත්රෙඩ්.... නියමයි මචෝ.... එක වසරේ එකෙකුට උනත් හොදට තේරෙන විදියට ලියලා තියෙනවා...... තැන්කූ වෙන්න ඕනේ....
M MrCat Well-known member Jul 3, 2007 654 1,075 93 Jul 9, 2019 #155 SAN_APIIT said: ඔව් මචං. කවදාවත් පොඩි වාහන ගන්න අයට ඔටෝ වගේ වත් දෙයක් තිබුනේ නැති නිසා වටිනවා. අනික එකම ජාතියේ මැනුවල් එකට වඩා තෙල් කරනවා හරියට එල්ලෙව්වොත්. මොකද ජියර් මාරු වෙන්නේ හරිම තැනදී. Click to expand... මේ සිස්ටම් එකේ fuel efficiency එක වැඩි වෙන්න තව ප්රධාන හේතුවක් වෙන්නේ full automatic gear box එකක වගේ torque converter එකක් නැති වීම. එතකොට torque converter එක ඇතුලේ වෙන efficiency loss එක වෙන්නේ නෑ....
SAN_APIIT said: ඔව් මචං. කවදාවත් පොඩි වාහන ගන්න අයට ඔටෝ වගේ වත් දෙයක් තිබුනේ නැති නිසා වටිනවා. අනික එකම ජාතියේ මැනුවල් එකට වඩා තෙල් කරනවා හරියට එල්ලෙව්වොත්. මොකද ජියර් මාරු වෙන්නේ හරිම තැනදී. Click to expand... මේ සිස්ටම් එකේ fuel efficiency එක වැඩි වෙන්න තව ප්රධාන හේතුවක් වෙන්නේ full automatic gear box එකක වගේ torque converter එකක් නැති වීම. එතකොට torque converter එක ඇතුලේ වෙන efficiency loss එක වෙන්නේ නෑ....
ACHIK Well-known member Jun 12, 2015 17,618 6,326 113 Jul 9, 2019 #156 Bump Rep+++ Reactions: SAN_APIIT
N Nimneth2019 Junior member Mar 12, 2019 144 12 18 Jul 9, 2019 #158 Bump Very important Reactions: SAN_APIIT
buddikagayan Well-known member Jan 25, 2012 27,393 16,066 113 Colombo Jul 10, 2019 #160 tfs Reactions: SAN_APIIT