මොබිය්ල් රිලෝඩ් ඇප් එකක් කියන්න

Dila123

Active member
  • Oct 23, 2016
    800
    180
    43
    මොබිය්ල් රිලෝඩ් ඇප් එකක් කියන්න

    මචන් ලා....

    කොමිනිකශන් එකකට යුස් කරන්න පුලුවන් මොබිය්ල් රිලෝඩ් ඇප් එකක් කියන්න පුලුවන්ද?

    ඔය ගොල්ලො යුස් කරන එකක් නම් හොදයි. අපි ඒ ඇප් එකට ගෙවන්න ඔනේද, ඒ වගෙ විස්තරත් දෙන්න

    NTB Firmi එකෙන් රෙලෝඩ් කරන්න පුලුවන්ද...

    දවසට 3ක් 4ක් වගෙ රිලෝඩ් දන්න පුලුවන් නම් ඔකේ.

    Thanks
     
    Last edited:

    SPACEBAR

    Member
    Apr 30, 2014
    3,344
    1,039
    0
    ☢☢ⓚⓔⓨⓑⓞⓐⓡⓓ☢☢
    gee0j5s.gif
     

    Dishta Didin

    Well-known member
  • Dec 4, 2015
    4,416
    1,411
    113
    Communication eka pinata karagena yanawanam FriMi hondai

    Naththam reload danawata company eken commission ekak gewanawa

    Reload machine ekak hai karanam lesi

    Reload Machine (Technoplus | ලංකාවේ හදපු) එක ගන්නකොට එයාලා SIM 5 දෙනවාද?
    නැත්නම් අපි එක එක arcade or agent ගෙන් වෙන වෙනම SIM 5 ගන්න ඕනේද?

    Reload Machine එකට සල්ලි දාන්නේ Technoplus හරහාද?
    නැත්නම් arcade or agent හරහාද? :confused:
     

    Dila123

    Active member
  • Oct 23, 2016
    800
    180
    43
    Reload Machine (Technoplus | ලංකාවේ හදපු) එක ගන්නකොට එයාලා SIM 5 දෙනවාද?
    නැත්නම් අපි එක එක arcade or agent ගෙන් වෙන වෙනම SIM 5 ගන්න ඕනේද?

    Reload Machine එකට සල්ලි දාන්නේ Technoplus හරහාද?
    නැත්නම් arcade or agent හරහාද? :confused:


    nehe. api sim ganna one dialog/ mobitel/hutch unge agent kenek gen. ungen thama machine ekata reload daganne wenne. eka sim ekakata aduma Rs3000/-
    reload agaya.
     
    • Like
    Reactions: Dishta Didin

    Dila123

    Active member
  • Oct 23, 2016
    800
    180
    43
    mata denaganna onee.

    paymaster wage function thiyena free app ekak onee. paymaster eka free neweine...