මොවුන්ගෙන් Shock Absorbers මිළදී ගැනීමේදී ප්‍රවේසම් වන්න

adahasa

Active member
  • Apr 14, 2017
    269
    71
    28
    Colombo
    මේ තියෙන්නෙ මට උන සිද්දිය. 2019 දෙසැම්බර් 28 Taas Agencies (Pvt) Ltd. එකෙන් වාහනේට shock absorbers 4 දැම්මා (KYB shock absorbers ලංකාවට ගෙන්වන්නේ මේ සමාගමෙන්).

    වාහනේ මොඩ්ල් එකයි අවුරුද්දයි කිව්වම මට බඩු දුන්න, invoice එකේ වෙන model එකක් තියෙන්නෙ මොකද ඇහුවම, ඒකම තමයි insight එකට එන්නෙ කිව්වා, එතනම තැනකින් දාලම දෙන්නම් කියල මට shocks මාරු කරල දුන්න.

    මම ගොඩක් වෙලාවට තනියම වාහනේ යන්නෙ, ඉතාමත් හදිස්සියෙන් පිටිපස්සෙ දෙන්නෙක් යන්නෙ.

    ලඟදි පිටිපස්සෙ දෙන්නෙක් එක්ක යද්දි පොඩි බම්ප් එකක් උනත් ටයර් එක ඇතුල් පැත්තෙ ගෑවෙන සද්දයක් එන්න ගත්ත.

    නිකමට සැක හිතිල invoice එකේ තියෙන KYB part numbers, KYB online catalogue එකෙන් check කලාම වෙන model එකකට එන parts මට දීල තියෙන්නෙ, ඒවයි දිග වෙනස්.

    පහත තියෙනවා සම්පූර්ණ විස්තරේ, මම මේක ඉහත company එකට Email කරා, දවස් 05ක් යනකල් සද්දයක් නැහැ, අද call කරල කිව්වම mail එක ආවේ නෑ කිව්වා, පස්සෙ මම ආයෙත් පරණ mail එක forward කරා call එකේ ඉන්න ගමන්, ඒ පාර ලැබුන කිව්වා, උන් ඒක බලල විනාඩි 10කින් call කරල කිව්ව අපි insight එකට ගෙන්නන්නෙ මේක තමයි, හරි එක ගෙන්නන්න ගියොත් සෑහෙන්න ගානක් යනවා, සර්ගෙ ටයර් සයිස් ලොකු ඇති ඇතුලේ වදින්නෙ කිව්ව.

    මම කිව්වා KYB catalogue එකේ පැහැදිලිව තියෙනවා, එතකොට ඒක බොරුද කියල.. ඒකෙ එහෙම තිබුනට අපේ බොස් ගෙන්නන්නෙ මේක කිව්වා.

    ඔතනින් බඩු ගන්නවානම් shock absorber එකේ කොටලා තියෙන part numbers බලල online catalogue එකේ check කරල ගන්න.
    මලාට වැරැද්ද පිලිගන්නේවත්, නැවත හරි එක දෙන්නේවත් නැහැ.

    incorrect-shock-absorbers.jpg
     

    patzz

    Well-known member
  • Mar 2, 2008
    1,145
    605
    113
    Machan oyage parts wala extended length eka wadi ne correct ekata wada

    and compressed length eka wenas wenne podi decimal ganakin ne. 0.18 kin wage.

    oya awurudu 2k ma duwala thiyena nisa parts wala mismatch case ekak wenna ba mata hithenne. Parts waradi nam awurudu 2k duwanna bane.
     

    adahasa

    Active member
  • Apr 14, 2017
    269
    71
    28
    Colombo
    Machan oyage parts wala extended length eka wadi ne correct ekata wada

    and compressed length eka wenas wenne podi decimal ganakin ne. 0.18 kin wage.

    oya awurudu 2k ma duwala thiyena nisa parts wala mismatch case ekak wenna ba mata hithenne. Parts waradi nam awurudu 2k duwanna bane.

    Pitipasse kauruwath yanne nethnam kohomawath hoyanna baha.

    Mama wahane 99% thaniyama yanne, netnam issaraha ekkenek.

    Podi wenasath danenawa awurudu 1yi maasa 9k giyaama, shocks bahinna patangattama.
     
    • Like
    Reactions: TNHM

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,820
    113
    lankawata KYB genne mun kiyanne?

    ehema beluwoth KYB danna ba ne sure karala. loku pasnayak :oops:

    mata nam hitennema na oya podi wenasata normal shock absober eka wadi kiyala. ekko sprngs behela. ehema nettam chamber angle eka awl. ubalage passaha angle eka wenas karanna puluwn da?
    OEM ewa nam non-adjustable gecko kiyala ekak thiyenawa mekata ena adjustable