ඇයි බන් මිනිස්සූ මෙහෙම වද දෙන්නේ ? මේ යක්කු නෙවේ මේ මුන්ගේ මානසික ප්රශ්න ! එක පාරක් මේහෙම යැව්වට තව පාරක් එනවා මානසික ලෙඩට බෙහෙත් ගන්න ඕනි මුනුයි මේවා කරන උනුයි ! ගම් වල ඉන්න මෝඩ හිගන හැත්ත 


asa hithuna ne kada dagalanawa dakkahama matath hithuna bngඔය වෙලාවට ඒකිගෙ චූවා ඇල්ලුවොත් මොන වගේ ප්රතිචාරයක් දක්වයිද ?![]()
මටත් මුලින්ම ඕකමයි හිතුනේ ඕයි .ඔය වෙලාවට ඒකිගෙ චූවා ඇල්ලුවොත් මොන වගේ ප්රතිචාරයක් දක්වයිද ?![]()

ඇයි හිරුඑකේ නිව්ස් වලට පෙන්නුවා දැක්කෙ නැද්දඔය වෙලාවට ඒකිගෙ චූවා ඇල්ලුවොත් මොන වගේ ප්රතිචාරයක් දක්වයිද ?![]()
කොල්ලොනේ.. ගමේ නේ... එහෙම හිතෙනවනේ..යකා අරියද ?
මටත් මුලින්ම ඕකමයි හිතුනේ ඕයි .![]()
බාප්පගෙ චූව දැකල බය වුණාද දන්නෙ නෑ.me video eka hodata ahapan. e kella bappa bappa kiyanawa. othana tiyenne yakek wahila nemei ekita bappagen ho wena kagen hari athawarayak wela mata nam sure. eke pressure ekata ohoma wenne. eka nam sure. paw bn
Man hitiyanan rka thamai karanneඔය වෙලාවට ඒකිගෙ චූවා ඇල්ලුවොත් මොන වගේ ප්රතිචාරයක් දක්වයිද ?![]()
පච බන්.. ඕකුන් ආවේස වෙනවා වගේ කරන්නේ බයට, නැත්නම් තියන විශ්වාසෙට. බලපං අර වටේ ඉන්න උන් දෙන්න බය කරන්න කොච්චර සද්ද දාල කෑ ගහල, රතු ඇදගෙන ආයුධ පෙන්නගෙන මොන නැටුමක් නටනවද කියලා.. . සමහර උන් බෙරේ ගහන්න පටන් ගත්ත ගමන් ආවේස වෙනවා. මේ පැත්තේ තියනව ඒ වගේ දේවාලෙක පෙරහරක්. මෝඩ , සල්ලි තියන බිස්නස් කාරයෝ තමයි ගොඩක් එන්නේ.. ඇවිත් ආවේස වෙලා නට නට පෙරහරේ යනවා.. අන්තිමටම ලේ පෙරාගෙන ගහගන්නවා.mewwa aththada bn??
පට්ට ආතල් .ausi වලත් ඔය වගේ යක්කු වැඩ තියනවද බන් ? ආවේස වෙන ඒවාAttata yakkuta body ekata enter wenna puluwanlu ekata mokadda muladara da manda weak wenna onelu.99.9% hithin mawa gatta scene lu.sadhguru kivve
ausi වලත් ඔය වගේ යක්කු වැඩ තියනවද බන් ?
එහෙම හැම තැනම තියනවා. මේ වගේ මල ගිය උන් වැහිලා එක එක දේ ඉල්ලලා එලවනවදHolman case nan godak tiyenawa.samahara gewal wikinennema ne.neighbourslagen ahuwama haunted kiyanawa.patta musala feeling enawa e gewal walata giyama
ඔව් මචන් තනිකරම මේක උන්ගේ ඔලුවල තියන විශ්වාස බය තමන්ගේ වරදකාරී හැගීම මානසික ප්රශ්න මේ මෝඩ හැත්ත දගලන එක දැක්කහම පුකෙන් හිනාපච බන්.. ඕකුන් ආවේස වෙනවා වගේ කරන්නේ බයට, නැත්නම් තියන විශ්වාසෙට. බලපං අර වටේ ඉන්න උන් දෙන්න බය කරන්න කොච්චර සද්ද දාල කෑ ගහල, රතු ඇදගෙන ආයුධ පෙන්නගෙන මොන නැටුමක් නටනවද කියලා.. . සමහර උන් බෙරේ ගහන්න පටන් ගත්ත ගමන් ආවේස වෙනවා. මේ පැත්තේ තියනව ඒ වගේ දේවාලෙක පෙරහරක්. මෝඩ , සල්ලි තියන බිස්නස් කාරයෝ තමයි ගොඩක් එන්නේ.. ඇවිත් ආවේස වෙලා නට නට පෙරහරේ යනවා.. අන්තිමටම ලේ පෙරාගෙන ගහගන්නවා.පට්ට ආතල් .
Pisso nan innawa yakku scene gena knowledge ekak nethi hinda mental hospital wala innawa.එහෙම හැම තැනම තියනවා. මේ වගේ මල ගිය උන් වැහිලා එක එක දේ ඉල්ලලා එලවනවද