kaaapan hulan
yakoooo ba;ana 1kaka limit pitha balapan
![]()
මොනවා කරවරන්නද බං නේ!!!!!! අවුරුදු කියලා පරණ එකක් ද ඇදගෙන කොහොම හරි බිල ගෙවලා දාපං![]()
එළ බන්..

kaaapan hulan
yakoooo ba;ana 1kaka limit pitha balapan
![]()
මොනවා කරවරන්නද බං නේ!!!!!! අවුරුදු කියලා පරණ එකක් ද ඇදගෙන කොහොම හරි බිල ගෙවලා දාපං![]()

mugen ehema nayata ganna epa. aye itin hathmutu param paraawama iwaraii..උඹට කීයක් විතරද ඕනෙ සිරාවටම අහන්නෙ.............
10% යි පොලිය......
සල්ලි එපා මාසෙ ගානෙ නොවරදවා පොලී සල්ලි විතරක් දියන්...
කැමතිනම් පීඑම් එකක් දාපන්







mugen ehema nayata ganna epa. aye itin hathmutu param paraawama iwaraii..![]()


එක මාසයක් දියන්කො... අනිත් මාස වල ගන්න හැටි මම දන්නව.........එක මාසෙක පොලිය විතරක් දුන්නම ඇතිද![]()
ane wedo![]()



මොකද උලමො.............කට වහපිය..................menna gini poli karayek awith![]()

බොක්ක සිලික් තමයි............... මගෙන් පොලියට ගත්තොත්.........bokka machan![]()
yakoo muwa maranna watinne
mu balanne himita business akak karaganna..a bola hora wedo
![]()






ඇයි මම තොගෙ ඇට දෙක හොරකම් කලාද...........වෙදා හොරා



උපරිම බිල එන්නේ 7500 යිනේ. ඉතින් ඇයි බය වෙන්නේ
රනයට බිල ගෙවා ගන්න බැරුව ඉන්නවා...වෙදා බිස්නස් talk....!!!වෙදෝ උඹ shilok ගේ පරම්පරාවෙ ද බන්...????????![]()
dialog unlimited ekak ganin ..
