යකෝ මම කොහොමද මේ පාර අවුරුදු කන්නේ

gihand4r

Well-known member
  • Oct 29, 2007
    13,583
    3,997
    113
    Lanka
    උඹට කීයක් විතරද ඕනෙ සිරාවටම අහන්නෙ.............
    10% යි පොලිය
    ......
    සල්ලි එපා මාසෙ ගානෙ නොවරදවා පොලී සල්ලි විතරක් දියන්...
    කැමතිනම් පීඑම් එකක් දාපන්
    mugen ehema nayata ganna epa. aye itin hathmutu param paraawama iwaraii..:yes::yes::yes::yes::yes::lol::lol:
     

    Djwathila

    Well-known member
  • Jul 15, 2010
    8,750
    1,093
    113
    www.wathilacreation.blogspot.com
    එක මාසෙක පොලිය විතරක් දුන්නම ඇතිද:rolleyes:
    එක මාසයක් දියන්කො... අනිත් මාස වල ගන්න හැටි මම දන්නව.........

    :sorry::sorry::sorry::sorry: මොකද උලමො.............

    menna gini poli karayek awith:lol:
    කට වහපිය..................:rolleyes:

    bokka machan:cool::cool:
    බොක්ක සිලික් තමයි............... මගෙන් පොලියට ගත්තොත්.........

    yakoo muwa maranna watinne:shocked::shocked:
    mu balanne himita business akak karaganna:eek:..a bola hora wedo:shocked::shocked:
    :):):):):):)

    වෙදා හොරා
    ඇයි මම තොගෙ ඇට දෙක හොරකම් කලාද...........
     

    dath kimbula

    Well-known member
  • Jan 17, 2011
    35,838
    3,595
    113
    මහපොලව.....
    රනයට බිල ගෙවා ගන්න බැරුව ඉන්නවා...වෙදා බිස්නස් talk....!!!වෙදෝ උඹ shilok ගේ පරම්පරාවෙ ද බන්...????????:yes::yes::rolleyes:
     

    inranasingha

    Well-known member
  • Jan 27, 2008
    5,820
    1,789
    113
    රජයේ රෝහල

    උපරිම බිල එන්නේ 7500 යිනේ. ඉතින් ඇයි බය වෙන්නේ

    රනයට බිල ගෙවා ගන්න බැරුව ඉන්නවා...වෙදා බිස්නස් talk....!!!වෙදෝ උඹ shilok ගේ පරම්පරාවෙ ද බන්...????????:yes::yes::rolleyes:

    dialog unlimited ekak ganin ..

    :)
    7500 යනවා කියන්නේ ලොකුගානක් මචෝ..:(
     

    msvperera

    Active member
  • Nov 8, 2009
    694
    29
    28
    on earth
    hebei mekanam edit wage........................
    denaganna ahanne, man use karanne mobitel uphara package eka.. eththatama bila kiyak withara enawada????
     

    msvperera

    Active member
  • Nov 8, 2009
    694
    29
    28
    on earth
    hebei mekanam edit wage........................
    denaganna ahanne, man use karanne mobitel upahara package eka.. eththatama bila kiyak withara enawada????