යන්තර,මන්තර,බන්දන ගුරුකමක් ගැන උදව් ඕනේ

Randir

Well-known member
  • Sep 5, 2006
    17,944
    2,471
    113
    Earth
    hama ganima mehema na bn..uba bandinna kalin uba bandinna inna grl gana hoyala balahan bn.dennage adahas galapenavada kiyala balahan bn

    kellage charithe awlnm kiyatavath bandinna epa bn.kunu magul thama bn

    charitha hoda ewunut cha wenawa bn samahara welawata. eka itin apita kalin kiyanna tikak amarui.
     

    dilshan87

    Well-known member
  • Apr 1, 2008
    11,203
    1
    6,261
    113
    Sri Lanka
    අනේ මංදා බං. බම්ප් තමයි. මොනා උනත් පවුල එකතු කරන්න පුලුවන්නම් ලොකු දෙයක්. :(
     

    DSMAX

    Junior member
  • Aug 16, 2007
    260
    4
    18
    machan ube yaluvata kiyapan geni ara podi ekata deela, uge geniva marry karana kiyala okkoma shape ne ban
    hathara denama katha karala lamai beda ganna kiyapan
    hodai neda ..??
     

    polwattacom

    Well-known member
  • Jul 19, 2008
    5,989
    1,039
    113
    USA
    මචන් ඔය අලුතෙන් සෙට් වෙලා ඉන්න එක තව ගැහැණු ගොඩක් සෙට් කරගෙන ඉන්න බව පෙන්නන්න උගේ චරිතේ පිචන් වෙලා යන්න ගේමක් ගහපන්. එතකොට ගැනිට තේරෙයි එය අහු උනා කියල. ෆොටෝ එකක් හොයාගෙන ෆොටෝ ෂොප් දන්නා කෙනෙක් ලව්වා හදවපන් ඕක වෙන වෙන කෙල්ලෙක් එක්ක ඉන්න ෆොටෝ එකක්. ඊට පස්සේ වෙන නොදන්නා සිම් එකකින් වෙන කෙල්ලෙක් දාල මේ ගැනිට කතා කරවල දාපන් ඔලුවට විසබිජේ. යාළුවගේ වයිෆ් විස්වාස කරන එකක් නැහැ. ඊට පස්සේ අර හදපු ෆොටෝ එක තැපැල් කරපන්. පොඩ්ඩක්වත් අවිස්වාස නොහිතෙන විදිහට ගේම ගහපන් හොඳට සැලසුම් කරලා. ඒ අතරේ තව කෙල්ලෙක් දැම්මල මුට ගහපන් SMS . එහෙම බලපන් මු එහෙම කොටන්න සෙට් වෙනවද කියල. එහෙම දෙතුන් පැත්තකින් ගේම ගහනකොට කොහෙහරි මු පැටලෙනවා. කොහොමහරි කෙලෙක් දැම්මල සෙට් කරගන්න පුළුවන් උනොත් ඒ හැම call එකක්ම record කරපන්. අන්න ඒ දුර්වල තැනින් උඹල ගේම ගහල වැඩේ ගොඩ දාගනින්. කොහොමහරි මේක නවත්තගනින්. නැත්තම් උඹේ යාලුවට තව අවුරුදු 10 යද්දී අයෙමත් මේ ගැනිට කර තියන්න වෙනවා දරුවාගේ අම්ම නිසා.
     

    ndnk

    Member
    Mar 5, 2008
    6,503
    34
    0
    38
    bump....Gurukannam boru wada ban... oya wage walaththa ganunge Hu**then Polu ringawala katen aran maranna ona... Wesa badu.
     

    Maruwalliya

    Member
    Aug 14, 2011
    1,000
    70
    0
    මචන් ඔය අලුතෙන් සෙට් වෙලා ඉන්න එක තව ගැහැණු ගොඩක් සෙට් කරගෙන ඉන්න බව පෙන්නන්න උගේ චරිතේ පිචන් වෙලා යන්න ගේමක් ගහපන්. එතකොට ගැනිට තේරෙයි එය අහු උනා කියල. ෆොටෝ එකක් හොයාගෙන ෆොටෝ ෂොප් දන්නා කෙනෙක් ලව්වා හදවපන් ඕක වෙන වෙන කෙල්ලෙක් එක්ක ඉන්න ෆොටෝ එකක්. ඊට පස්සේ වෙන නොදන්නා සිම් එකකින් වෙන කෙල්ලෙක් දාල මේ ගැනිට කතා කරවල දාපන් ඔලුවට විසබිජේ. යාළුවගේ වයිෆ් විස්වාස කරන එකක් නැහැ. ඊට පස්සේ අර හදපු ෆොටෝ එක තැපැල් කරපන්. පොඩ්ඩක්වත් අවිස්වාස නොහිතෙන විදිහට ගේම ගහපන් හොඳට සැලසුම් කරලා. ඒ අතරේ තව කෙල්ලෙක් දැම්මල මුට ගහපන් SMS . එහෙම බලපන් මු එහෙම කොටන්න සෙට් වෙනවද කියල. එහෙම දෙතුන් පැත්තකින් ගේම ගහනකොට කොහෙහරි මු පැටලෙනවා. කොහොමහරි කෙලෙක් දැම්මල සෙට් කරගන්න පුළුවන් උනොත් ඒ හැම call එකක්ම record කරපන්. අන්න ඒ දුර්වල තැනින් උඹල ගේම ගහල වැඩේ ගොඩ දාගනින්. කොහොමහරි මේක නවත්තගනින්. නැත්තම් උඹේ යාලුවට තව අවුරුදු 10 යද්දී අයෙමත් මේ ගැනිට කර තියන්න වෙනවා දරුවාගේ අම්ම නිසා.
    macho vade hondai.photoshop vada dennamko lesatama mn..eva awlk na...
    planak gahanna one bn.
    oka valek kiyala ganita pennuvoth,u ganita karanne boruvak kiyala kivvoth vade del vei habai...

    eth bn ekage ganith meka dannavalu bn..u thava masayak illalalu bn thiyenne uge ganigen ven venna.balahan bn mun jivithath ekka sellan karana hati.uge pawuleth lamai dennekva dalane bn mu me thava ekak karanna hadanne..munta jivitha gana kisima barakpathalak therenne na bn

    mona magulath ikmanatama karanna one bn..koi vele gani yaida danne nalu bn
     

    don03

    Well-known member
  • Mar 31, 2010
    1,829
    460
    83
    සිදාදියේ
    මොන හු****ද බන්... ගිලෙන්න යන මිනිහා පිදුරු ගහේත් එල්ලෙනවා තමයි ඒත් ඕව එකක්වත් හරියන දේවල් නෙමෙයි. ඒ හින්දා බොරුවට සල්ලි නාස්ති කරන්න එපා . අනික ගෑනිට යන්න ඕන නම් යන්න දීපන්.. සිතක් බිදුනු පසු කොතෙක් කලත් ඔසු පලක් නෑ මචන්. ඔය ගෑනි පට්ට වේසියෙක් ඒකයි ලමයෙකුත් ඉන්දෙද්දි මේ වගේ තිරිසන් වෑඩක් කරන්නේ. අද කාලේ විශාකාවෝ යශෝදරා ලා කොහෙවත් නෑ මචන්, සල්ලි වලට, සෑපට, නෑත්තන් අමු මෝඩකමට මිනිස්සු අතරමන් කරලා ජීවිත විනාශ කරන්න පුලුවන් ගෑනු තමයි වෑඩි. යන හු***ට යන්න දීපන්.. මුලදි දුකයි තමයි, ඒත් පස්සේ උබට තෙරෙයි.

    මෙන්න මේකත් මතක තියාගනින් මචන්.. මේ හනමිටි අදහස් තියෙන, රට ලෝකේ දෑකලා නෑති, බහුතරය නූගත් සමාජේ මොන වරෑද්ද උනත් 'මිනිහා' තමයි වෑරදි.. ගෑනු හරි අහින්සකයි, අවන්කයි. (අම්මගෙ රෙද්ද! ) ඒ හින්දා ටික කාලයක් යනකන් රටේ ලෝකේ මෝඩ මූසලයන්ගේ කතා අහන්නත් ලෑස්ති වෙලා ඉදපන්.

    බුදු සරනයි. සිත් සුවපත් වේවා!
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: rock pora