pm kala bnhariyatama karahanna oninam mata PM ekak dapan.man niyama thenakata ekkan yannam.
then then walata gihin salli nethi wenna kalin.
vadak na bn katha karala..eki ova hithuvanm ada mehema thread ekak danna venne nane bnoya seen eken wenne mcn, oya podi ekaat wal wena eka loku unama. ammata owa gana hitanna tibuna.

hama ganima mehema na bn..uba bandinna kalin uba bandinna inna grl gana hoyala balahan bn.dennage adahas galapenavada kiyala balahan bn
kellage charithe awlnm kiyatavath bandinna epa bn.kunu magul thama bn
ellala madi bn mekiva...
mage yaluva kiyanne u giya athme loku pavak karala athi kiyalai bn..........
ane mnda bn.......charitha hoda ewunut cha wenawa bn samahara welawata. eka itin apita kalin kiyanna tikak amarui.
na bn.u samanya vidiyata inna ekek bn...(higannek nemei habaiube yaluwata salli tiyenawada bn. tikak wadiyen ?
)maru kathava.meka Americava nemei bnmachan ube yaluvata kiyapan geni ara podi ekata deela, uge geniva marry karana kiyala okkoma shape ne ban
hathara denama katha karala lamai beda ganna kiyapan
hodai neda ..??

na bn.u samanya vidiyata inna ekek bn...(higannek nemei habai)
ai bn ehema ahuve???
macho vade hondai.photoshop vada dennamko lesatama mn..eva awlk na...මචන් ඔය අලුතෙන් සෙට් වෙලා ඉන්න එක තව ගැහැණු ගොඩක් සෙට් කරගෙන ඉන්න බව පෙන්නන්න උගේ චරිතේ පිචන් වෙලා යන්න ගේමක් ගහපන්. එතකොට ගැනිට තේරෙයි එය අහු උනා කියල. ෆොටෝ එකක් හොයාගෙන ෆොටෝ ෂොප් දන්නා කෙනෙක් ලව්වා හදවපන් ඕක වෙන වෙන කෙල්ලෙක් එක්ක ඉන්න ෆොටෝ එකක්. ඊට පස්සේ වෙන නොදන්නා සිම් එකකින් වෙන කෙල්ලෙක් දාල මේ ගැනිට කතා කරවල දාපන් ඔලුවට විසබිජේ. යාළුවගේ වයිෆ් විස්වාස කරන එකක් නැහැ. ඊට පස්සේ අර හදපු ෆොටෝ එක තැපැල් කරපන්. පොඩ්ඩක්වත් අවිස්වාස නොහිතෙන විදිහට ගේම ගහපන් හොඳට සැලසුම් කරලා. ඒ අතරේ තව කෙල්ලෙක් දැම්මල මුට ගහපන් SMS . එහෙම බලපන් මු එහෙම කොටන්න සෙට් වෙනවද කියල. එහෙම දෙතුන් පැත්තකින් ගේම ගහනකොට කොහෙහරි මු පැටලෙනවා. කොහොමහරි කෙලෙක් දැම්මල සෙට් කරගන්න පුළුවන් උනොත් ඒ හැම call එකක්ම record කරපන්. අන්න ඒ දුර්වල තැනින් උඹල ගේම ගහල වැඩේ ගොඩ දාගනින්. කොහොමහරි මේක නවත්තගනින්. නැත්තම් උඹේ යාලුවට තව අවුරුදු 10 යද්දී අයෙමත් මේ ගැනිට කර තියන්න වෙනවා දරුවාගේ අම්ම නිසා.