යාලුවනේ පොඩි help එකක් කරලා යන්නේ කෝ

udayangasuj

Junior member
  • Sep 19, 2008
    172
    6
    18
    යාලුවනේ පොඩි help එකක් කරලා යන්නේ කෝ

    Diploma in Computer System Design ( DCSD ) da Advanced Diploma in Business Managment me deken wadiya hoda mokadde job hoyaganne ahema puluwan mone ake karahameda
     

    udayangasuj

    Junior member
  • Sep 19, 2008
    172
    6
    18
    it karaddi science ahemath thiyanewade Business Managment wale accounting thiyanewade accounting nam mate harima amarui
     

    udayangasuj

    Junior member
  • Sep 19, 2008
    172
    6
    18
    :yes::yes: ow eth podi kattak kanna one ewa goda daganna. mata nm management epa karapu deyak.. uba IT walata gdak kamathi nm DCSD walin patan ganin :)). mama DCSD karala dan 2nd year Higher Diploma karnawa :).. :)

    macho DCSD ake html wage code godakde thiyenne