මූ දවස් දෙකකින් දෙන්නම් කියල කියන්නෙ. මොකද බන් කරන්නෙ. මාස 2කින් විතර කතා කරපු නැති පොරක්.
මාත් උදව් අරගෙන තියෙනවා (මම සල්ලි ණයට ඉල්ලල නෑ). ඒත් ඒවට මම ගෙවල තියෙනවා. ඉස්සර මම
කොලබ ආපුවහම් ඉන්නෙ උන්ගෙ දිහා...
තව මට ඇරපු කෙල්ලෙක් මාව CV එකේ reference දාල. ඒකි මාස 05කින් විතර මට
මැසේජ් එකක් දාල තියෙනවා කම්පැනි එකෙන් කතා
කරන්න ඕන කිව්ව කියල
මාත් උදව් අරගෙන තියෙනවා (මම සල්ලි ණයට ඉල්ලල නෑ). ඒත් ඒවට මම ගෙවල තියෙනවා. ඉස්සර මම
කොලබ ආපුවහම් ඉන්නෙ උන්ගෙ දිහා...
තව මට ඇරපු කෙල්ලෙක් මාව CV එකේ reference දාල. ඒකි මාස 05කින් විතර මට
මැසේජ් එකක් දාල තියෙනවා කම්පැනි එකෙන් කතා
කරන්න ඕන කිව්ව කියල
Last edited:

