යුරෝපා කොට්ටෝරුවා හොට පටලොවාගනී

iroshalk

Member
Oct 21, 2006
94
5
0
Epsom
Wiwadayk yaddi kiyanna deyak nathi unama Wena monawa kiyanna da Machan panala yanawa misak... Suddata P**K deema neme Api Ape nidahasen wadak ganna oona kiyala kiyane mama... balanna Indiawa Mee Mooda Paksha deeshapalanaya tyanakl apita goda wenna beha

Pata Kannadai walin looke dakinne nathiwa mama ara kalin kiiwa wage paan pethhe depathhe katawa mataktya ganna


obata jaya
 

Miami-Vice

Well-known member
  • Apr 19, 2010
    22,586
    14,526
    113
    Machan Full artical ekama mula idan balanna hama point ekakma waasi point wiatarak ganne nathiwa.

    Machn mama kiyanne api Eka ekaa Suuran kaapu dewal gana kiyana eka neme watinne Mama Kiyanne neha US - EU 100% hari kiyala Ara katawak tyanawa ne "Meeya kadanne ata lewa kanna neme" kiyala


    Mama mulu article ekama kiyewwa machang.... eke kothanada suddo honday kiyanna puluwan wedak karala thiyenne? E dupath wala inna minissunwa elawala military base ekak hadanna kawuda awasara dunne? Kawadahari ung ape rata alla gaththa dawasatath umbala ohoma thamai kiyanne :D

    Korea, Vietnam, Iraq, Afghanisthan, Libya gahala kawadahari apitath baldiyak peralapu dawasatath ung atha lewakaala witharak nawathinne naha.. :no:
     

    sanddun

    Well-known member
  • Jun 8, 2008
    12,542
    1,237
    113
    PX3-808
    Haa Uba ithihaase dannawa nam kiyapan lankawen aran giya deewal? Uba kiyai muthu manik kiyala....

    Aran giya hama deyak ma mee rate wawala aran giya eewa. Un eewa aran giyata eewa wawapu polawa aran giye neha neda machan

    Mehe idan eewa handle karanna ape rata yatah karaganna wenawa machan... international law gana tikak hoyapan.. wena rataka idan tawath ratakata ee rate nowena army ekakta balaya neha... Hitler kaa gathe otanin.,,,,

    Lankawata wada machan tacit al advantage tyana tanak mun ta tyanawa balapan "British Indian Ocean Territory" Google karala
    Iraq walin machan C17 use karala Oil airlift kara machan.... US army supply kiyala eewa aawe. ubta wadi wistara oona nam War on Oil Gana mta pm karapan. Godak aya danne nathi Oil ussapu eewa api dakka..

    මැණික් විතරක් නෙවෙයි
    ගොඩක් දේවල් අරගෙන ගියා :no:
    මට හිතෙන්නෙ උබ රටේ දේශපාලන නායකයෝ ගැන කලකිරිල ඉන්නෙ
    වෙන සමහර දේවල් අනුමත කරන්න බැහැ
    නමුත් ලංකාව ගැන ඔහොම කතා කරන්න එපා
    සුභවාදීව ඉදිරිය ගැන බලමු
     

    DJU9

    Well-known member
  • Aug 10, 2007
    55,238
    4,977
    113
    සියනෑ කෝරළේ
    දන්න තරම තමයි.ගඩාෆි ගැන cnn bbc බලලා ඉගෙන ගන්න ඔනෙ නැහැ,ඉන්ටර්නෙට් එකෙ ඕන තරම් තියෙනවා .පොඩ්ඩක් libiya වල economy states බලන්න.මහින්ද ගඩාෆි වගෙ සුරා කනවා කියලා කිව්වෙ. එවගෙ එවා offtopic ?ඔයාගෙ පුරස්නෙ මොකක්ද? ඔන දෙකට උත්තර දෙන්නම්.:D



    monawada pons dan oya sura kala thiyenne???:rolleyes:
     

    iroshalk

    Member
    Oct 21, 2006
    94
    5
    0
    Epsom

    මැණික් විතරක් නෙවෙයි
    ගොඩක් දේවල් අරගෙන ගියා :no:
    මට හිතෙන්නෙ උබ රටේ දේශපාලන නායකයෝ ගැන කලකිරිල ඉන්නෙ
    වෙන සමහර දේවල් අනුමත කරන්න බැහැ
    නමුත් ලංකාව ගැන ඔහොම කතා කරන්න එපා
    සුභවාදීව ඉදිරිය ගැන බලමු

    Ube Katawa athha Machan... ape lassana rata enna ennama Walata yanawa!!
    Awrudu Dasas gaanak parana ithihasaya ape lamaingen aath karala......

    Apita Nidasa hamba una kaale idan naayako kee denada hitiye ratata seewyak karapu?? Koo rate neethiya??

    UNP SLFA JVP Oya eki meki noki hama kenama karanne taman ge bada hda ganna ape rate inna minissunta paata kannadi daana eka.. Ape ayath paata kannadi daagena ee paata tamai looke kiyala wena paata kannadi daagena inna aya ekka mara gannawa....

    Aasai machan subawadiwa lankawa diha balanna eath machan balpuwam peena dee hithata hari amaruai...

    Ape samahara kaalakanni salli walata ithihaase hitan wens karanawa... Balapan machan MR Buduhamuduruwange Naayo lu... Bana kiyana Haamuduruwaru kiyanawa idala hitala arakku tikak biiwata wradak neha kiyala... Mama lagadi Aba Baluwa ithihaase poodak hari danna wa nam eeka hadapu eka maran kanawa.... Ithin kawada hari ape lamai kiiwath Aba kiyanne Yaksha paramapawe kenek kiyala mama nam puduma wenne naha

    Uba athha machan mama nam 100% kalakirila inne. Mama Lankawe neme inne machan eath mama hamadama ape mee punchi ratata aadrei...
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,560
    22,255
    113
    Gotland
    machan anna un Iran attack karanna yanawalu. :D:D

    dan thama hodama kale

    "Israel kottoruwa hota patalawa gani" kiyala thread ekak daapan
    :baffled::baffled:
     

    coolkasun

    Well-known member
  • Sep 1, 2008
    21,255
    2,452
    113
    37
    machan anna un Iran attack karanna yanawalu. :D:D

    dan thama hodama kale

    "Israel kottoruwa hota patalawa gani" kiyala thread ekak daapan
    :baffled::baffled:

    මේ ත්‍රෙඩ් එකම අප්ඩේට් කරමු මචන් , මේ පාර හොටවත් ඉතුරුවෙයිද දන්නෑ , ගිය පාර වෙලාවට පැටලුනේ නෑ
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,560
    22,255
    113
    Gotland
    මේ ත්‍රෙඩ් එකම අප්ඩේට් කරමු මචන් , මේ පාර හොටවත් ඉතුරුවෙයිද දන්නෑ , ගිය පාර වෙලාවට පැටලුනේ නෑ

    kisi deyak wenne na machan. thawa hota dik wei, wak wei. patalenne na.