Pukenuth hinaaකතාව ඇත්ත සහෝදරයෝ...
කවුරු මොනව කිව්වත් රජයේ කැම්පස් එකෙන් ගන්න අත්දැකීම පුද්ගලික එකකින් ගන්න අමාරුයි...
ඒක වෙනම Culture එකක් කෙටියෙන් කියනවනම්...
රජයේ කැම්පස් එකකින් අවුට් වෙච්ච එකෙක් එක්ක ජොබ් එක කරනකොට ඒක හොදට තේරෙනවා පට්ට ජෙනුයින් සහ Down to earth.

Private, government kiyala ekak na. matanam dekema ohoma dial ahuwela thiyenawa. Methana thiyenne dakina widiye awulak. Private un government unwa ehema dakinawa and vice versa. E wagema private unta government unwa dirawanawa horai wagema goverment unta private unwa dirawanawa horai.එහෙම down to earth පොරවල් ඇති. එත් අපිටනම් වැඩිපුර set උනේ මං Colombo, මං Moratuwe කියල ටිකක් උඩින් ඉන්න පොරවල්. අපි වගේ SLIIT, NIBM, APIIT ගිය උන් ඊට වැඩිය හොඳට ඉන්නවා. මං මේ කියන්නෙ IT field එක
ඇත්ත මචං. මාත් ඕක දැකල තියෙනව
ow ow ban.. but mama adahas kale sliit nikan concrete වනන්තර වගේ නේ බන්.. අරවයේ ගස් කොළන් ඇවිදින්න තැන් වැඩී.. නිකන් කැලෑවක් අස්සේ ඉගෙන ගන්නවා වගේ...Magulak kiyanawa sliit eke innawane bn patta kali oya japurata wada
ow oyi ape batch wala ekekwath hitiye na. hitiya unta kollo hitiyaMagulak kiyanawa sliit eke innawane bn patta kali oya japurata wada
PAKA THAMA... OKUNTA THAMA NIKAN INNAI HODA PADI GANNAI ONE. JOB EKAK HOYAGANNA BA JOB ARAN AWILLA UNTA POOJA KARANNA ONE.. CAMPUS PVT OR GOVERNMENT OYA KYANA HAMOMA HODA NA.. KEEPADENEK WITHARAI HODATA INNE. GODAK UN NIKANMA KALAKANNIකතාව ඇත්ත සහෝදරයෝ...
කවුරු මොනව කිව්වත් රජයේ කැම්පස් එකෙන් ගන්න අත්දැකීම පුද්ගලික එකකින් ගන්න අමාරුයි...
ඒක වෙනම Culture එකක් කෙටියෙන් කියනවනම්...
රජයේ කැම්පස් එකකින් අවුට් වෙච්ච එකෙක් එක්ක ජොබ් එක කරනකොට ඒක හොදට තේරෙනවා පට්ට ජෙනුයින් සහ Down to earth.
No, we don't have any issues professionally and not trying to bash them here. I just told how I experienced it for the past 10 yearsIt's all genetics. not about universities. If you are working together in office with gov uni people and bashing them here in threads anonymously, you are also doing the same "Diya redden bella kepeema". Avoid confirmation bias.

ඔව් ඒකත් හරි.Private, government kiyala ekak na. matanam dekema ohoma dial ahuwela thiyenawa. Methana thiyenne dakina widiye awulak. Private un government unwa ehema dakinawa and vice versa. E wagema private unta government unwa dirawanawa horai wagema goverment unta private unwa dirawanawa horai.
Forum walata awama un degolla thaman hodai kiyala pennaganna hadanawa.

Gov ewa higher studies target karapu course thiyenne. Science wala Industrial training thiyanawa 6month Special Batch walata. (4 year degree) Ethanin kemathi aya industry yanawa. eth Bahuthare Full Schol set karagannawa wena ratawalin. Special Batch ekakin 90%kma Phd Schol yanawa. Chemistry, Physics wage ewage. Engineering faculty nam job target karala karanne. Higher studies walata wada. Gov campus wala honda recognition ekak tiyanawa USA AUS NZ Japan, France, UK campus wala. a nisa lesiyen full schol ganna puluwan. (me dawaswalanam case Covid nisa. UK USA witharai ganne)මට නම් ඕකේ අනිත් පැත්ත බං. මම ෆස්ට් ඩිග්රි එක කලේ රජයේ කැම්පස් එකක. මාස්ටර් එක කලේ පිටරට එකක. රජයේ ඒවා තාම ගතානු ගතික විදිහට දුවන්නේ. අපේ කාලේ නාස්ති කරන්න නම් හොඳයි. ලස්සන කකුල් බලන්න නම් thailand හරි singapore වල gaylang පලයන්.
uba eka lagin giya kiyala kello aspect eken nam duk wenna epa. api ekata gihillath athule idan duk wenawa japura pera diha bala balaMama ude havasa moratuva campus eka langin yanava ban dukai


හන්තානෙට පායන සද අපට නැතuba eka lagin giya kiyala kello aspect eken nam duk wenna epa. api ekata gihillath athule idan duk wenawa japura pera diha bala bala![]()

apeth innwa porak uta awla permit eka hamben nthi ekata, docala unta wali danwluගොඩක් කැම්පස් උන්ගේ අලි ඔලුව බං.ප්රයිවට් යුනි උන් එහෙම නෑ. මගෙ යාලුවෙක් ඉන්නවා කැම්පස්.හිතන් ඉන්නේ ඌට වඩා දන්න එකෙක් නෑ කියලා.එපා වෙනවා උගෙ වර්ණනාව අහන් ඉන්න ගියාම.ඌ physiotherapy කරන්නේ.හිතන්නෙ doctorත් ඌට පදිරි කියලා.හැබැයි ඔය තත්වේ සෞඛ්ය ක්ෂේත්රයේ හැමෝටම වගේ තියෙනවා.