what's the wrong with you dude. උබ මනස විකුර්ති වෙච්ච එකෙක්pvt giya una rajaye un gana irisiyave adanava and rajaye un pvt un gana adanava. yako campus yanna bari una api kohoma adanna oneda. oya campus fun ganilla gana adahasa avilla thiyenne amerikavenne.mn ahala thiyena vidihata europe country vala ohoma naha un yanne education ekak ganna. mata pena vidihata nam muta podi kellekge kakulak dakala asahane hadila. hoda valak balala athe gahapan miniho okkotama kalin uba badala nattan. ubala pvt job karana unne. pitarakata gihilla gahapanko ona tharan. badu vennama one naha virginslath ei salli dunnama
.Govt campus giyapu un kiyapanko oka attatama amerikave vageda? oke kello lankave anith kello vage araka rttaran valin hadila kiyala hithan inna un nemeda? aththatama kiyapallako. thamage kallata gahanna puluvanda kiyala nemei ahanne. talk karala lassana kellekta gahanna puluvan freedom ekak thiyenavada?



