Matath oya wedanawama danuna. Danuth ube post eka kiyawaddi danuna japure dakina dakina kellange kakuluth lassanai kiwwama. 


අඩෝ මගේ යාලුවෙක් ඉන්නවා බයෝ කරලා එෆ් තුනයි. එකපාරට මිසිං වුනා. හොයාගන්නම නැති වුනා. පස්සේ මෙන්න යකෝ කෙන්යා වල දොස්තර කෙනෙක් වෙලාSalli molei tiysnwanam unida natte![]()
Lanakwe AL pass kiaynne mol karayo kiyana ekama neme. Wenna-puluwa. Lanakwe e\egena ganna eunge tiyana moleth motta wenawaඅඩෝ මගේ යාලුවෙක් ඉන්නවා බයෝ කරලා එෆ් තුනයි. එකපාරට මිසිං වුනා. හොයාගන්නම නැති වුනා. පස්සේ මෙන්න යකෝ කෙන්යා වල දොස්තර කෙනෙක් වෙලාඅරූව ඒලවල් ඉවරවුන ගමන් යුක්රේන් පටවලා.
Bang+cock වැඩේ නැගලා ගියාද?අපි කලම්බු යන කාලේ වට්ටි අම්මල විතරයි බන් හිටියෙඒත් දුක නෑ බැන්කොක් වැඩකරන කාලෙ උදේ හවා මේ වගේ දැරිවියෝ හම්ම්බවුනා.
View attachment 112783
Bang+cock වැඩේ නැගලා ගියාද?![]()
එහෙම down to earth පොරවල් ඇති. එත් අපිටනම් වැඩිපුර set උනේ මං Colombo, මං Moratuwe කියල ටිකක් උඩින් ඉන්න පොරවල්. අපි වගේ SLIIT, NIBM, APIIT ගිය උන් ඊට වැඩිය හොඳට ඉන්නවා. මං මේ කියන්නෙ IT field එකකතාව ඇත්ත සහෝදරයෝ...
කවුරු මොනව කිව්වත් රජයේ කැම්පස් එකෙන් ගන්න අත්දැකීම පුද්ගලික එකකින් ගන්න අමාරුයි...
ඒක වෙනම Culture එකක් කෙටියෙන් කියනවනම්...
රජයේ කැම්පස් එකකින් අවුට් වෙච්ච එකෙක් එක්ක ජොබ් එක කරනකොට ඒක හොදට තේරෙනවා පට්ට ජෙනුයින් සහ Down to earth.
ඇත්ත මචං. මාත් ඕක දැකල තියෙනවමම ගියේ private campus එකකට. දැන් ඉන්නේ ප්රසිද්ධ software company එකක. මම අත්විදලා තියෙන දේවල් වලින් නම් රජයේ campus ගිය උන් තමයි පුලුවන් තරම් දිය රෙද්දෙන් බෙල්ල කපන්නේ. private ගිය උන් direct වැඩ. කැපිලි නැහැ.
It's all genetics. not about universities. If you are working together in office with gov uni people and bashing them here in threads anonymously, you are also doing the same "Diya redden bella kepeema". Avoid confirmation bias.එහෙම down to earth පොරවල් ඇති. එත් අපිටනම් වැඩිපුර set උනේ මං Colombo, මං Moratuwe කියල ටිකක් උඩින් ඉන්න පොරවල්. අපි වගේ SLIIT, NIBM, APIIT ගිය උන් ඊට වැඩිය හොඳට ඉන්නවා. මං මේ කියන්නෙ IT field එක
ඇත්ත මචං. මාත් ඕක දැකල තියෙනව
අඩෝ මගේ යාලුවෙක් ඉන්නවා බයෝ කරලා එෆ් තුනයි. එකපාරට මිසිං වුනා. හොයාගන්නම නැති වුනා. පස්සේ මෙන්න යකෝ කෙන්යා වල දොස්තර කෙනෙක් වෙලාඅරූව ඒලවල් ඉවරවුන ගමන්


පොඩ්ඩක් ඇතුලත ගියාම කරදියාන කුණු කන්දMoratuwe koheda lassana
කැම්පස් නිවාඩු උනාට එහෙන් මෙහෙන් ළමයි ඉන්නවා..අද මම මගෙ බිස්නස් වැඩකට ගියා ජයවර්ධනපුර කැම්පස් එකට.. කැම්පස් නිවාඩු නිසා ළමයි කවුරුත් නෑ..
අද මම ජපුර කැම්පස් එකට ගියා.. ගස් කොලන් වැවිලා.. අව්ව පායලා.. පුදුම නිස්කලන්කයි.. හෙවණ ගස් යට couples පුදුම සැනසීමෙන්.. ලස්සන කෙල්ල්ලොත් හිටියා බන්... දකින දකින කෙල්ල ලස්සනයි... කකුල් සුපිරි.
![]()