රජයේ වෛද්යවරයෙකුගේ මුලු වැටුප කීයද?
සියලු දීමන සහිතව කීයද. බේසික් එක 26,000 ට කිට්ටු ගානක් කියල නන් දන්නව.
සියලු දීමන සහිතව කීයද. බේසික් එක 26,000 ට කිට්ටු ගානක් කියල නන් දන්නව.
Pissuda yako...
oya ganun walta weda karai da..?
first 2 years 65000 k da koheda.. okkoma..
ita passe 90k - 120 / 160 K athara..

80,000 K withara labenawa.....
with OT its 130K for a 2 year experienced doc
everybody gets OT

Pissuda yako...
oya ganun walta weda karai da..?
first 2 years 65000 k da koheda.. okkoma..
ita passe 90k - 120 / 160 K athara..

රත්තරං;19374910 said:හොදටම මදි![]()
OT karana eka lesida/labada private karanawata wada. private karanna puluwan kale ne OT karanna wiyadan wenne?![]()
OT karana eka lesida/labada private karanawata wada. private karanna puluwan kale ne OT karanna wiyadan wenne?![]()
basic padiya 26 gana tmaa
et dimana ekka HO(e kyanne internship eke) 40k wge gatteki eke ,
SHO/MO (E KYANNE POST INTERNSHIP ) -120000-135000


ubata monada oya tharam prashna?med fac wath yannada?
nikan danaganna ban