රජයේ වෛද්‍යවරයෙකුගේ මුලු වැටුප කීයද?

pizzu puza

Well-known member
  • Oct 24, 2011
    4,926
    357
    83
    බෝක්කුව උඩ
    රජයේ වෛද්‍යවරයෙකුගේ මුලු වැටුප කීයද?

    සියලු දීමන සහිතව කීයද. බේසික් එක 26,000 ට කිට්ටු ගානක් කියල නන් දන්නව.
     

    pizzu puza

    Well-known member
  • Oct 24, 2011
    4,926
    357
    83
    බෝක්කුව උඩ
    Pissuda yako...
    oya ganun walta weda karai da..?

    first 2 years 65000 k da koheda.. okkoma..
    ita passe 90k - 120 / 160 K athara..


    machan e basic eka witarai. basic eka dosctorslage engineers lage okkogema e wage adu ganak thamai. habai doctors/engineers lata deemana labenawa. deemana ekka ekathu wela mase anthimata athata hambena gana thamai danaganna ona. :yes:
     

    KingCM

    Well-known member
  • Jul 23, 2013
    6,920
    948
    113
    www.biogen.lk
    රත්තරං;19374910 said:
    හොදටම මදි:sorry:

    OT karana eka lesida/labada private karanawata wada. private karanna puluwan kale ne OT karanna wiyadan wenne? :confused:

    Gov gewana gana adui....

    rajayen koti ganak wiyadam karala uganwala......... income ekak lebenne nathi.... gov hospital ekaka rassawa deela ...... million ganan padi denna bane machan......


    lankawe Gov hosp walin minissungen salli ganne nane.......ethakota a doctors la karanne a hospital eke service ekak......

    Businness ekak nemei......


    ----------------------------------------------------------------------------------------

    wena ratawala hospital kiyanne thanikara business ekak.......

    ithin ewaye doc lata hodata gewanna puluwan.......


    ----------------------------------------------------------------------------------------

    oya OT karanne aluthen ena ewun.....

    passe okun private practice karanna gannawa......

    normal MBBS kenek...... 1.0 lak to 6 lak wage hoyanawa.....

    consultant kenek nam ithin 1 M to 3 M wage hoyanawa.....​
     

    obama003

    Member
    Nov 4, 2015
    50
    1
    0
    basic padiya 26 gana tmaa
    et dimana ekka HO(e kyanne internship eke) 40k wge gatteki eke ,

    SHO/MO (E KYANNE POST INTERNSHIP ) -120000-135000
     

    Diya Rakus

    Well-known member
  • Jan 15, 2013
    2,229
    629
    113
    උඹල දන්නවද ceb එකෙ engineer කෙනෙක්ගෙ පඩි.කැම්පස් out වෙච්ච ගමන් ජොයින් වුනත් 97800 යි බෙසික්.
    Engineera allovance 15000
    Exodus allowancw 10000
    අවුරුදු 3 කින් 30% ක් ඉන්ක්‍රිමන්ට්
    අවුරුදු 4 කින් ඊලග සැලරි ස්කෙල් එකේ.පොස්ට් එකේ හැටියට වාහන .අවුරුදු 8 දි පලමු පර්මිට් එක ඉන් පසු 5න් 5ට.
    තව වැඩ වල හැටියට project allowance,hardship,distarbance,generation,rural,shift allowance එක එක ඒව තියෙනවා.
    මම නම් කියන්නෙ මේවා අසාදාරන නෑ ප්‍රයිවට් උන් මීට වඩා ගන්නවා.දිස්තරලටත් මේ වගේ දෙන්නෙ ඕනෙ.