රත්මලානෙ බොරුපන ඉන්න අය පොඩ්ඩක් කියන්නකො

UserNoOne

Junior member
  • Oct 24, 2016
    82
    4
    8
    රත්මලානෙ බොරුපන ඉන්න අය පොඩ්ඩක් කියන්නකො

    මචං මං රත්මලානෙ ඉන්නෙ. මං අලුතින් පලාතට ආවෙ. මට O/L මැත්ස් හොඳට පුලුවන් බං. මං කැම්පස් යනගමන් O/L මැත්ස් ක්ලාස් එකක් කරන්න හිතන් ඉන්නෙ. ගෙදරට ගිහින් තනි පුද්ගල පංති තමයි පටන්ගන්න හිතන් ඉන්නෙ. මට අව්ල තියෙන්නෙ රත්මලානෙ මං ඉන්නෙ බොරුපන පාරෙ. ඒ හරියෙ ඔක්කොම තියෙන්නෙ Factory. ඉතින් ස්කෝලෙකට කියල තියෙන්නෙ හින්දු එක විතරයි. සින්හල දන්න මට මොන හින්දුද බං. ඉතිං ඒක ටාගට් කරන්න බෑනෙ බං. ස්කෝලයක් ලගපාතක නැතුව මොන O/L ලමයිද. ඉතිං මේ මං දැනට හිතං ඉන්න විදියනෙ. මං රත්මලානෙ ලඟදි ගිය නිසා වැඩිය දන්නෙ නෑ.

    ඒ හරිය ගැන හොඳට දන්න අය කියන්නකෝ..
    ඒ හරියෙ O/L මැත්ස් ක්ලාස් එකක් කරොත් අව්ලක් වෙන එකක් නැද්ද?
    O/L වගේ individual ක්ලාස් කරන්න සෙට් වෙයිද බං?

    පොඩ්ඩක් විස්තර ටිකක් කියපංකො..
     
    • Like
    Reactions: gemba95

    lasankandy

    Well-known member
  • Jul 18, 2009
    32,780
    34,254
    113
    KY
    පොඩ්ඩක් සිංහල අය ඉන්න සයිඩ් එකට වෙන්නේ කඩ කාමරයක් වගේ හොයා ගත්තොත් නරකද ?
     

    Silly point

    Well-known member
  • Apr 7, 2011
    23,424
    4,830
    113
    uba galle road paththata wenna hoyala balapan.. moratuwe nam ona tharam schools thiyenawane.. nathnam borupana paren 120 paththe balapan.. boralesgamuwa, piliyandala wage
     

    UserNoOne

    Junior member
  • Oct 24, 2016
    82
    4
    8
    පොඩ්ඩක් සිංහල අය ඉන්න සයිඩ් එකට වෙන්නේ කඩ කාමරයක් වගේ හොයා ගත්තොත් නරකද ?
    mulinma kada kamarayk aran lokuwata karanna bayai bn.. mulinma podiyata individual karala poddak field ekata awata pxe lokuwata karanawanm ehemai nattn ehemai bn
     

    UserNoOne

    Junior member
  • Oct 24, 2016
    82
    4
    8
    uba galle road paththata wenna hoyala balapan.. moratuwe nam ona tharam schools thiyenawane.. nathnam borupana paren 120 paththe balapan.. boralesgamuwa, piliyandala wage
    elama.. mulin podi ad parak dala blnna oona bn.. set weida kyl..

    Mata mchn specially danagnna oona O/L walata individual set weid kyl
     

    Geeth_Nuwan

    Well-known member
  • Dec 11, 2007
    330
    261
    63
    Kegalle
    කඳවල පාරෙ KDU එක ලඟ තියෙන්නෙ බං සිංහල ඉස්කෝලයක්,
    ටියුෂන් කරන තැනක් නම් බොරුවන පාරෙ 8 lane එක ලග තියෙයි. අර 20 3විල් හරවන තැන. ගොඩක් සිංහල අය ඉන්නවනෙ බං A4 ටිකක ලොකුවට ගහල photocopy කරල මේ හරියෙ ලයිට් කනු වල එල්ලපං.
     

    gemba95

    Active member
  • Oct 28, 2015
    676
    79
    28
    31
    computareta meha paththe..
    මචං මං රත්මලානෙ ඉන්නෙ. මං අලුතින් පලාතට ආවෙ. මට O/L මැත්ස් හොඳට පුලුවන් බං. මං කැම්පස් යනගමන් O/L මැත්ස් ක්ලාස් එකක් කරන්න හිතන් ඉන්නෙ. ගෙදරට ගිහින් තනි පුද්ගල පංති තමයි පටන්ගන්න හිතන් ඉන්නෙ. මට අව්ල තියෙන්නෙ රත්මලානෙ මං ඉන්නෙ බොරුපන පාරෙ. ඒ හරියෙ ඔක්කොම තියෙන්නෙ Factory. ඉතින් ස්කෝලෙකට කියල තියෙන්නෙ හින්දු එක විතරයි. සින්හල දන්න මට මොන හින්දුද බං. ඉතිං ඒක ටාගට් කරන්න බෑනෙ බං. ස්කෝලයක් ලගපාතක නැතුව මොන O/L ලමයිද. ඉතිං මේ මං දැනට හිතං ඉන්න විදියනෙ. මං රත්මලානෙ ලඟදි ගිය නිසා වැඩිය දන්නෙ නෑ.

    ඒ හරිය ගැන හොඳට දන්න අය කියන්නකෝ..
    ඒ හරියෙ O/L මැත්ස් ක්ලාස් එකක් කරොත් අව්ලක් වෙන එකක් නැද්ද?
    O/L වගේ individual ක්ලාස් කරන්න සෙට් වෙයිද බං?

    පොඩ්ඩක් විස්තර ටිකක් කියපංකො..

    math ratmalane tamai bn. habai mn mehe gana wadiya danne na....!!!

    :sorry::sorry::sorry:

    kamathi nam api o/l tutorials damu youtube eke...... !!!

    :P:P:P

    me dawas wala mage oluwe wada krnnema youtube.....

    :lol::lol::lol:


    reputh dunna ube adahasa honda ekk nisa
     

    lasankandy

    Well-known member
  • Jul 18, 2009
    32,780
    34,254
    113
    KY
    mulinma kada kamarayk aran lokuwata karanna bayai bn.. mulinma podiyata individual karala poddak field ekata awata pxe lokuwata karanawanm ehemai nattn ehemai bn

    මාර්කටින් පාරක් දෙන්න මචන් :yes: කට්ටිය එනවා..
     

    Gampaha-kolla

    Banned
    Dec 8, 2016
    44
    12
    0
    uba morratuwa campus ekeda?
    ehenam eke danata class karana un godak innawa, ungen sup ekak ganda balana eka thama hodama, piliyandala, moratuwa, nugegoda side wala thama wadiyama class set wenne, rathmalane pattenam adui, man experience eken kiyanne. uba lahipite add ekakuth dapan, Rs 1000 wage yanawa podi 15 word add ekata. good luck!
     

    UserNoOne

    Junior member
  • Oct 24, 2016
    82
    4
    8
    කඳවල පාරෙ KDU එක ලඟ තියෙන්නෙ බං සිංහල ඉස්කෝලයක්,
    ටියුෂන් කරන තැනක් නම් බොරුවන පාරෙ 8 lane එක ලග තියෙයි. අර 20 3විල් හරවන තැන. ගොඩක් සිංහල අය ඉන්නවනෙ බං A4 ටිකක ලොකුවට ගහල photocopy කරල මේ හරියෙ ලයිට් කනු වල එල්ලපං.

    Oya lane tynne bn ona thram..uba podi details daala oya hariye hahapm..kdu eke un clz karnawa bn..

    A4 වල විස්තරේ ගහල පාරේ අලවපන්.

    Poster dekathunak gahapan bn sinhalen. Bus halt wala ehema

    elama boyz.. ada hetama wadeta bahinna oona bn..
    A/L walatanm individual yanawa.. mata awla thiyenne O/L walata individual set weid kyl bn