Gold walata tax gahanawa![]()
Airport eke kawuda ban owa declare karanna. ehema tax wadina bayak thiyenawanam dagena enna puluwan jewelry, Biscuit gena eka nam dangerous
Airport eke kawuda ban owa declare karanna. ehema tax wadina bayak thiyenawanam dagena enna puluwan jewelry, Biscuit gena eka nam dangerous

hadum kuliya wadine ethakota, + storage charges one nisa banks wala safe dan patta ganan
uba kiyanne hadapu jewelery ganna eka labai kiyalada?uba kiyanne hadapu jewelery ganna eka labai kiyalada?
man danna vidiyatanam machan Hadapu Jewellery nam oya kiyana ganata e kiyanne Gold rate eka adu una ganatanam ganna be eka mata 100% vishvasayen kiyanne....uba kiyanne hadapu jewelery ganna eka labai kiyalada?
USD withdraw karana eka padui wage ne? Thawa maasayak yaddi ayeth normal ewi ne?
Thava tikak nam mila aduwei kiyalanam kiyanava... me mila adu veemanam hitagannavath bari vidiyata adu wela thiyenne... ekiyanne auruddakata vithara passe.....thamai mechchara ganakina adu une... eka nisa me mila heta venakota mona veida danne ne... samahara vita adu vennath puluwan, vadi vennath puluwan.. eyenam machan 45,000 ta thama thibila thiyenne ada 46,500 k vela... eka nisa mona veida kiyala kiyanna danne ne.thanks machan good news thawa aduwaida ban? wedding jewelleries tika hadaganna ona .
payoneer enne lankawe rate ekada? payoneer ekak thiyenawa ATM eka lagata yanna 10km wage yanna wenawapayoneer වගේ තියනවා නම්. උබට හදිස්සියක් වෙන්නෙ නැත්තම් මසයකට දෙකකට දැන්ම ගන්න එපා.. ලගදි ඔනා වෙනව නම් දැන්ම ගනින්. මොකද තව අඩු වෙන්න කලින්.. දැන් master/visa exchange rate එක boarder fee එක නැතුව USD-LKR 122.40ක් විතර වෙනවා...
wire transfer නම් දැන් දාන එක පට්ට පාඩුයි..

Hadum kuliya ganne nathi shop thiyenawa machan, a wage ekakin hadha gaththama hari.
Uba raththaran denawa nam un kuliyak gannawa. Uba ungen raththaran gannawa nam un kuliyak nathuwa hadala denawa
Uba raththaran deela un kuliyan gaththe naththam unta padui 
Poddak waraduna machanUba raththaran denawa nam un kuliyak gannawa. Uba ungen raththaran gannawa nam un kuliyak nathuwa hadala denawa
Uba raththaran deela un kuliyan gaththe naththam unta padui
![]()
Poddak waraduna machanUba raththaran denawa nam un kuliyak gannawa. Uba ungen raththaran gannawa nam un kuliyak nathuwa hadala denawa
Uba raththaran deela un kuliyan gaththe naththam unta padui
![]()

