moda gonjaAdoo
ඇති යන්තම් වැදගත් දෙයක් record krala
oka rahas parikshaka cn ekene ban inne. mokak hari fantasy ehekuth athi. ganu ekka call karala record karana eke utaai bn mu call record keranne manaisk ledak da
අනිවා. හැම කෝල් එකම රෙකොර්ඩ් කරන එවුන් ගොඩක් වෙලාවට මානසික ලෙඩ්ඩු බන් . එක්කෝ blackmail කරලා වැඩ කරගන්න වගේ ඩයලුත් ඉන්නවා. හැබැයි රංජන් කියන්නේ බල්ලෙක්. ලගින්ම හිටපු කී දෙනෙක් අමාරුවේ දැම්මද ! හිරුනිකර් ගෙදෙර ගියෙත් මුගේ පුක් සීන් නිසාai bn mu call record keranne manaisk ledak da
ai bn mu call record keranne manaisk ledak da
ඌ දාගත්ත app එක uninstall කරගන්න දන්නේ නැති සීන් එකක් ඇත්තේ.ai bn mu call record keranne manaisk ledak da

දැන් නම් කතා කරන ගැනු එහෙම පරිස්සමට කතා කරනවා ඇතිඅනිවා. හැම කෝල් එකම රෙකොර්ඩ් කරන එවුන් ගොඩක් වෙලාවට මානසික ලෙඩ්ඩු බන් . එක්කෝ blackmail කරලා වැඩ කරගන්න වගේ ඩයලුත් ඉන්නවා. හැබැයි රංජන් කියන්නේ බල්ලෙක්. ලගින්ම හිටපු කී දෙනෙක් අමාරුවේ දැම්මද ! හිරුනිකර් ගෙදෙර ගියෙත් මුගේ පුක් සීන් නිසා![]()
