රනිල්ගේ අාරාධනයට අනුරගෙන් පිළිතුරක්

tharakaf

Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,651
    75,709
    113
    summarize karalama thama pora kiyanne.
    Yako okage ara petrol kohenda kiyala ahapu prashneta utharey dena video eka balala hitagaththa ai balanne ne kiyala.

    So meka aniwaryen points wallin kiyanna puluwan wenna ona. Okage wal wataram ahanna welawak ne ban.
     

    ride_out

    Well-known member
  • Aug 18, 2015
    2,876
    1,577
    113
    me welawe oya anuraya kiyana de thama hodama wisaduma. eth samahara un ithin politics walin anda wela hinda kocchara hoda deyak kiwath kamathi na.

    6 month rata tikak normal karala election ekak thiyala long term wisadumakata yana eka thama hodama de.

    eth ithin oya wage hoda deyak karanda thama rata gana hithana un ape parliament eke na.
     

    HAneo

    Well-known member
  • Jan 30, 2007
    12,969
    29,168
    113
    Homagama
    දැන් මගේ නම් තියන එකම ප්‍රශ්නේ අනුර ආවත් උඩින් ඉන්නේ අර බල්ලා නේ. ඉතින් ඕකට වැඩක් කරන්න දෙන්නේ නැ . ඊට පස්සේ උටත් මේක කරන්න බැ කියල දමල ගහලා නිකන් ඉන්න වෙන්නේ. එහෙම උනාම අනුරත් මිනිසුන්ගෙන් කන්දෙම් වෙනවා. මම නම් හිතන්නේ ඕක තමා ප්ලැන් එක
     

    Draco Malfoy

    Well-known member
  • Feb 9, 2019
    8,432
    16,639
    113
    Malfoy Manor, Wiltshire, England.
    Yako okage ara petrol kohenda kiyala ahapu prashneta utharey dena video eka balala hitagaththa ai balanne ne kiyala.

    So meka aniwaryen points wallin kiyanna puluwan wenna ona. Okage wal wataram ahanna welawak ne ban.
    u ahapu prashna walata , 6 month walin rata hadanawa kiwwai kiyana kathawa gana explain karanne. pahadiliwa.
    eka thama uba ehenam uge complete adahasa ahanne nathuwa wena thread ekakath ara 6 months rata hadana kathawa kiwwe.
     
    • Like
    Reactions: Xi Jinping