
Khmd ape wedaaaammo gotata kanata gahala ranil wa ussala pole gahuwa wage
lol 2019 mu 3% wela puthano and gota 97% unane
bayyonge loke media wala owa na.බයි රසදිය එන්ජිමයි,බයි බයෝ ඩීසලුයි තියෙන්නේබයියෝන්ට රෙවෙන ටෝක්ස්...
summarize karalama thama pora kiyanne.20 minutes too much to watch.
summary eka daapan kauru hari.
Yako okage ara petrol kohenda kiyala ahapu prashneta utharey dena video eka balala hitagaththa ai balanne ne kiyala.summarize karalama thama pora kiyanne.
u ahapu prashna walata , 6 month walin rata hadanawa kiwwai kiyana kathawa gana explain karanne. pahadiliwa.Yako okage ara petrol kohenda kiyala ahapu prashneta utharey dena video eka balala hitagaththa ai balanne ne kiyala.
So meka aniwaryen points wallin kiyanna puluwan wenna ona. Okage wal wataram ahanna welawak ne ban.
He is another erozan. Better to ignoreu ahapu prashna walata , 6 month walin rata hadanawa kiwwai kiyana kathawa gana explain karanne. pahadiliwa.
eka thama uba ehenam uge complete adahasa ahanne nathuwa wena thread ekakath ara 6 months rata hadana kathawa kiwwe.