Hehehe bison gawa pattiyaka mul peliye inna bison kenek goma daala gihilla...අපෝ පොන්නයා අදත් වහල්ලුන්ට පැය ගානක දේශනයක් දීලා .පැනලා ගිහින්
Ube dawase kamaHehehe bison gawa pattiyaka mul peliye inna bison kenek goma daala gihilla...
Ubala wage thari daara baiyo kana ewa api kanne naa yako....Ube dawase kama
කොන්දේසි විරහිතව ගන්න මූ රනිල් නෙවේ නෙ.owa ahanna na
moo gannawaluda naa lu da
Ahenam tharaha giyeUbala wage thari daara baiyo kana ewa api kanne naa yako....
Ubalage amma giya ekai...Ahenam tharaha giye
ඇයි මේ ළඟදි දවසක LC කියන එකේ තේරුම දන්නෙ නැතුව ඩොලර් මිලියන 50ගානක් හොර නැවකට සල්ලි දීල කියල තව බොරුවක් කිව්වෙ. ඒ කිව්ව කතාවෙ බරපතලකම මූ දන්නෙත් නෑ.Yako okage ara petrol kohenda kiyala ahapu prashneta utharey dena video eka balala hitagaththa ai balanne ne kiyala.
So meka aniwaryen points wallin kiyanna puluwan wenna ona. Okage wal wataram ahanna welawak ne ban.
Huthige putha. Wesa ballo hukala loketa awa eka. Dan thope un rata karanawada hodata? Pala wesige putho yanna.මොකෝ කියන්නෙ පචකොටා අගමැති වෙන්ඩ කැමතිලුද , ????
හැමෝටම අවස්ථාව දෙන එකේ , මම නම් කියන්නේ ඌ කියන සේරම ඉල්ලීම් සපුරලා ඌටත් අවස්ථාවක් දෙන්න ඕනේ. අනිත් උන් සේරම fail නේ බන්.මොකෝ කියන්නෙ පචකොටා අගමැති වෙන්ඩ කැමතිලුද , ????
Gannwalu ara pakku ain wenawa nmowa ahanna na
moo gannawaluda naa lu da
Lankaawa pattama goda daana puluwan talks walin. Meeta kalin MR eka hondatama kala. GR itapase kala. Dan awilla Lapayage wareyඇයි මේ ළඟදි දවසක LC කියන එකේ තේරුම දන්නෙ නැතුව ඩොලර් මිලියන 50ගානක් හොර නැවකට සල්ලි දීල කියල තව බොරුවක් කිව්වෙ. ඒ කිව්ව කතාවෙ බරපතලකම මූ දන්නෙත් නෑ.
හැංගිලා ඉන්න රනිල්ගෙ දරුවො ටිකත් ඇඹරෙන්න අරන්හැංගිලා ඉන්න බයියො භූමිතෙල් ගහපු ගැරඬි වගේ දඟලන්නෙ මේ ත්රෙඩ් එකේ.
eka sadaranai ithin... rajapakkala udin tiyan wedak karanna puluwandaGannwalu ara pakku ain wenawa nm