මේකෙ ෆුල් වීඩියෝ එක බලන්න. ඒකෙත් ඌ මේක ගොඩගන්න වැඩපිලිවෙලක් හරියට කියන්නෙ නෑ. ඌ කියන අනිත් කතා ඔක්කොම හරි හැබැයි මේ වෙලාවෙ ඡන්දයක් තියන සිද්දියක් ගැන කියනව ඒකට එකඟ වෙන්න බෑ. කොහොමහරි මගේ මතය නම් මේ වෙලාවෙ ඔක්කොම එකතු වෙන්න ඕන. පස්සෙ ඡන්දයක් තියන්න පුලුවන් විදියට කොල ටික & තෙල් ටිකවත් හොයාගන්න පුලුවන් පොඩ්ඩක් හරි ස්ථාවර තැනකට ආවම එතැනදි ඡන්දයක් තියන්න ඕන.
Summary in 8 minutes
Mu ban mey lokey newi inne. Sajiya kelinma gema illanawa muta awoth. Muta loweth karanna denne ne. Masa 6k athulata gas/petrol dena ekai school factory arina ekai komath wei wage mokada danatama naya aran ewa karanna try karana nisa. So mu karana ekai anith un karana ekai loku wenasak mata penne ne.
Thel naththe mona pakekwath apita denne nati nisa bad credit scene eka nisa. So mu awa kiyala muge namata ewa enneth ne. Goda yanna tiyena ekama widiya remittence goda daana ekai puluwanam toursim tikak kelin karana ekai.
but mu eliya talks denne mu hamadema 6months walin goda daai wage. Least minisunta ewidiyata angawanawa muge tiyena kari kamata. Also munge set eka karanna denneth ne unrest eka athi karala.
But mutath oka set wei wadi purath ekkama puken yanna. Muta mona ballekwath support karanne ne 100% sure.