රනිල් වික්රමසිංහ ජනාධිපති වුනේ නැත්තම් අද පාර්ලිමේන්තුවේ ඉන්නේ රැට්ටලා
https://fb.watch/k9SeG_T97b/
https://fb.watch/k9SeG_T97b/
එහෙනං හොරාකාපු රාජපස්සලා ටික හිරේ. නැවේ වන්දිය අරන් රටත් ගොඩරනිල් වික්රමසිංහ ජනාධිපති වුනේ නැත්තම් අද පාර්ලිමේන්තුවේ ඉන්නේ රැට්ටලා
https://fb.watch/k9SeG_T97b/
කව්ද rattata ඡන්දෙ දෙන්නේරනිල් වික්රමසිංහ ජනාධිපති වුනේ නැත්තම් අද පාර්ලිමේන්තුවේ ඉන්නේ රැට්ටලා
https://fb.watch/k9SeG_T97b/
E ithin obe buddiyaiරනිල් වික්රමසිංහ ජනාධිපති වුනේ නැත්තම් අද පාර්ලිමේන්තුවේ ඉන්නේ රැට්ටලා
https://fb.watch/k9SeG_T97b/
hambei puke wandiyak. ranila hinda imf wat hambunaඑහෙනං හොරාකාපු රාජපස්සලා ටික හිරේ. නැවේ වන්දිය අරන් රටත් ගොඩ![]()
රාජපස්සලාට පුක දීගෙන ඉන්නකල් පුකේ වන්දියක් වත් හම්බෙන්නෑ ගොනෝhambei puke wandiyak. ranila hinda imf wat hambuna
PM kaale power ekak tibbe naa dan power eka tiyenwa economy eka downරාජපස්සලාට පුක දීගෙන ඉන්නකල් පුකේ වන්දියක් වත් හම්බෙන්නෑ ගොනෝ![]()
![]()
okage kaiya witarai ban. dan naki nisa mole kuruwal wela innePM kaale power ekak tibbe naa dan power eka tiyenwa economy eka down

සිරාවට පොල් කයි විතරයි. තවත් බෑසිල් කෙනෙක් තමා. හරි හමන් මිනිහෙක් නම් ගොන් කතා කිය කිය මුහුදට වෙඩි තියයිද, පෙරහෑරවල් තියයිද සල්ලි නෑති රටේokage kaiya witarai ban. dan naki nisa mole kuruwal wela inne![]()
kayya da danne naa vision ekak have 2048 mage rata diyunu ratak. maasa 6n lankawa 2019 thatweta genawaokage kaiya witarai ban. dan naki nisa mole kuruwal wela inne![]()
පිස්සුද බන් මාස හයෙන් කොහෙද 2019 ගානට ගේන්නේ.. අයි එම් එෆ් ප්ලෑන් එකේ විදිහටත් තව අවුරුදු ගාණක් යනවා ඒ ගාණට එන්න... ඒකත් මුන් වෙන බයිලා කෙලින්නේ නෑතිව හරියට කලොත්. අනික 2035, 2048 ඔහොම අවුරුදු ගණන් කියන්න පුලුවන්. ඒත් මොකක්ද ප්ලෑන් එක.. නිකන් එක එක වෙලාවට වෑල් බයිලා නේ මූ ගහන්නේ. එකක්වත් කරන්න සල්ලි හොයන ක්රමයක් තියෙනවා ද? අද වෙනකම් හරියට කියලා නෑ දේශීය ණය ප්රතිවියුහගත කරන විදිහ.. කිසිම ප්ලෑන් එකක් නෑ.. අඩුම ගාණේ අයි එම් එෆ් ටාගට් වත් ගහන විදිහ පේන්න නෑ.. කයිය විතරයිkayya da danne naa vision ekak have 2048 mage rata diyunu ratak. maasa 6n lankawa 2019 thatweta genawa
එහෙනං හොරාකාපු රාජපස්සලා ටික හිරේ. නැවේ වන්දිය අරන් රටත් ගොඩ
රනිල් වික්රමසිංහ ජනාධිපති වුනේ නැත්තම් අද පාර්ලිමේන්තුවේ ඉන්නේ රැට්ටලා
![]()
imf targets over pessimistic. ita wadaa ikmanata economy eka recover wenwa. jepponge heena leptපිස්සුද බන් මාස හයෙන් කොහෙද 2019 ගානට ගේන්නේ.. අයි එම් එෆ් ප්ලෑන් එකේ විදිහටත් තව අවුරුදු ගාණක් යනවා ඒ ගාණට එන්න... ඒකත් මුන් වෙන බයිලා කෙලින්නේ නෑතිව හරියට කලොත්. අනික 2035, 2048 ඔහොම අවුරුදු ගණන් කියන්න පුලුවන්. ඒත් මොකක්ද ප්ලෑන් එක.. නිකන් එක එක වෙලාවට වෑල් බයිලා නේ මූ ගහන්නේ. එකක්වත් කරන්න සල්ලි හොයන ක්රමයක් තියෙනවා ද? අද වෙනකම් හරියට කියලා නෑ දේශීය ණය ප්රතිවියුහගත කරන විදිහ.. කිසිම ප්ලෑන් එකක් නෑ.. අඩුම ගාණේ අයි එම් එෆ් ටාගට් වත් ගහන විදිහ පේන්න නෑ.. කයිය විතරයි
හරි රනිල් කැරිම කබ්බෙක්
අනුර කරන්නෙ කොහොමද පොඩ්ඩක් පැහැදිලි කරන්න
වැව් 1000 කියන්න ඔට්ටු නෑ හාද
menna e para IMF waradilu... ubata pissuda ban.. yako IMF target wath achieve karanne kohomada kiyala clear plan ekak na.. me pissa kiyanawa eta kalin recover wenawa lu.. Jeppo kiyana baila neme mewa..imf targets over pessimistic. ita wadaa ikmanata economy eka recover wenwa. jepponge heena lept