owu owu pora porage gamana yanawa thama.. sagalawa laga tiyan, janaraja peraharawal tiyala, muhuda wedi tiyala.. rata wate helicopter eke gihin.. ochchara thama. Jeppo gana katha karala wadak na. IMF target walata wath kittu wena widihak tama pennala na.. debt restructure karana eka patta amaru wadak. e asse local debt restructure karanna wenawa lu.. kisima plan ekak na kaiwaruw witarai.. eka eka welawata eka eka target gana kiyawanawa. e wunata IMF target tikawat achieve karanna plan ekak na.. Hambantota waraya wikuna gena kapu miniha ne