රනිල් වික්‍රමසිංහ ජනාධිපති වුනේ නැත්තම්...

kasunkaru

Well-known member
  • Jan 25, 2018
    7,558
    5,824
    113
    menna e para IMF waradilu... ubata pissuda ban.. yako IMF target wath achieve karanne kohomada kiyala clear plan ekak na.. me pissa kiyanawa eta kalin recover wenawa lu.. Jeppo kiyana baila neme mewa..
    pala buruwo unge inflation targets and budget targets lept 2023 quarter 1 eke. gon jeppo danne ranilta baninna witrai pora porage gamana yanwa
     

    malakadss

    Well-known member
  • Mar 8, 2009
    22,865
    1
    36,597
    113
    xxx
    pala buruwo unge inflation targets and budget targets lept 2023 quarter 1 eke. gon jeppo danne ranilta baninna witrai pora porage gamana yanwa
    owu owu pora porage gamana yanawa thama.. sagalawa laga tiyan, janaraja peraharawal tiyala, muhuda wedi tiyala.. rata wate helicopter eke gihin.. ochchara thama. Jeppo gana katha karala wadak na. IMF target walata wath kittu wena widihak tama pennala na.. debt restructure karana eka patta amaru wadak. e asse local debt restructure karanna wenawa lu.. kisima plan ekak na kaiwaruw witarai.. eka eka welawata eka eka target gana kiyawanawa. e wunata IMF target tikawat achieve karanna plan ekak na.. Hambantota waraya wikuna gena kapu miniha ne
     
    • Haha
    Reactions: kasunkaru

    kasunkaru

    Well-known member
  • Jan 25, 2018
    7,558
    5,824
    113
    owu owu pora porage gamana yanawa thama.. sagalawa laga tiyan, janaraja peraharawal tiyala, muhuda wedi tiyala.. rata wate helicopter eke gihin.. ochchara thama. Jeppo gana katha karala wadak na. IMF target walata wath kittu wena widihak tama pennala na.. debt restructure karana eka patta amaru wadak. e asse local debt restructure karanna wenawa lu.. kisima plan ekak na kaiwaruw witarai.. eka eka welawata eka eka target gana kiyawanawa. e wunata IMF target tikawat achieve karanna plan ekak na.. Hambantota waraya wikuna gena kapu miniha ne
    restructuring wadee nandalal bossa balagani pahenne natuwa indala balan hitapn
     

    kasunkaru

    Well-known member
  • Jan 25, 2018
    7,558
    5,824
    113
    ha ha Nandalal thama wadda. eka okay. e wunata miniha kohoma hari wade goda dammata passe ponnaya ge set eka ei kola kola kiyanna 😂 😂 😂
    nandalal sirta independently wada karanna dena eka madida atha powanne natuwa. ekata credit eka ranilata yanwa
     

    malakadss

    Well-known member
  • Mar 8, 2009
    22,865
    1
    36,597
    113
    xxx
    nandalal sirta independently wada karanna dena eka madida atha powanne natuwa. ekata credit eka ranilata yanwa
    mokak da ban eke credit ekak ganna tiyenne.. eka karanna ona deyak ne. anika nandalal kiyala tiyenne agili gahuwoth miniha yanawa kiyala, nathnam Ranil kalin kala wagema bankuwata shot eka dei 😂 😂 😂 😂
     

    kasunkaru

    Well-known member
  • Jan 25, 2018
    7,558
    5,824
    113
    mokak da ban eke credit ekak ganna tiyenne.. eka karanna ona deyak ne. anika nandalal kiyala tiyenne agili gahuwoth miniha yanawa kiyala, nathnam Ranil kalin kala wagema bankuwata shot eka dei 😂 😂 😂 😂
    finance ministry eke side eken wenna onee fiscal reforms welaawata karpu eke credit eka ranilta. eket debt restructuring walata involve wenwa. ubla wage jepponta kiyala wadak naa. thopita paya 24ma light kapala tiyanna onee
     
    • Haha
    Reactions: malakadss

    malakadss

    Well-known member
  • Mar 8, 2009
    22,865
    1
    36,597
    113
    xxx
    finance ministry eke side eken wenna onee fiscal reforms welaawata karpu eke credit eka ranilta. eket debt restructuring walata involve wenwa. ubla wage jepponta kiyala wadak naa. thopita paya 24ma light kapala tiyanna onee
    mama jeppek neme hutto 😂 😂 😂 😂 😂 Ranil karapu reform monawa da ban? Arjun ta maha bankuwa kadanna deepu eka da?
     
    • Haha
    Reactions: kasunkaru

    Sen-lu

    Well-known member
  • mama jeppek neme hutto 😂 😂 😂 😂 😂 Ranil karapu reform monawa da ban? Arjun ta maha bankuwa kadanna deepu eka da?
    එහෙම වෙන්න බෑ රනිල්සෑර් කරන ඒව ප්‍රස්නකරනව කියන්නෙ අනිව උඹ ජෙප්පෙක් තමා. රනී ස මොනා කරත් හරිවගේ ඉන්න ඕන
     
    • Haha
    Reactions: malakadss

    dhanuka1990

    Well-known member
  • Feb 4, 2018
    2,184
    1,200
    113
    vG58C4N.png
    :ROFLMAO: :ROFLMAO: