රනිල් වෙලාවට ජනාධිපති නොවුනානම්

Kiri Kawadi

Well-known member
  • Dec 4, 2022
    413
    1,090
    93
    image_5af6414416.jpg




    උබල කුහක නොවී ඇත්තම කියහල්ලා . රනිල් වෙලාවට ජනාධිපති නොවුනානම් මෙලහකට මේ රටේ මිනිස්සු කන්න නැතිව 50 % මැරිලා. මොක උනත් රනිලා ගේම ගහනවා.

    වචනයේ පරිසමාප්තයෙන්ම කියනවනම් රනිල් කියන්නේ සුපිරි බුවෙක්. ඇත්තටම ආර්ථික මොලයක්.
     

    Solo Rider

    Well-known member
  • Sep 4, 2020
    35,922
    1
    157,341
    113
    98
    හෝමාගම
    පුක

    කුබි පුකක් තරම් මොලයක් නිසි තැන පිහිටල තියන ඕන එකෙක්ට ඕක කරන්න පුලුවන්.

    ඔලුවක් ඇති එකෙක් මහ බැන්කුවට දානව.
    නය නොගෙව ඉන්නව
    කන්න බොන්න තව නයට ගන්නව
    මිනිස්ස්සු බය කරනව
    චන්ද. නොතිය ඉන්නව
    අයි එම් එෆ් යෝජන එහෙම්ම ක්‍රියාත්මක කරනව.

    ඕව රොකට් සයන්ස් නෙවෙ
     

    kasun_kbp

    Well-known member
  • May 12, 2015
    18,298
    1
    59,382
    113
    Kaduwela
    රනිල් ජනපති නොවුනා නම් රනිල් උබේ අම්මා නාකි මයිනගෙන් පුකේ පාර කන හැටි නෙට්ෆ්ලික්ස් එකෙන් බලනවා 🤭
     

    shameera89

    Well-known member
  • Jun 26, 2013
    16,378
    12,658
    113
    Piliyandala
    කන්න නැතුව බිත්තියටම හේතුත්තු කරෝලා ගොඩ දැන්ම කියන්න පුලුවන්ද?
     
    • Like
    Reactions: War Fighter

    Peter Griffin

    Junior member
  • Feb 2, 2023
    49
    28
    18
    ranil karapu deyak na habai ranilta ara pohottu lonthainata wada mole thiyenawa e nisa ranil hodai. Aththatama adare ekek awanam nayath hambuwela $ enne mita kalin ekata karanna oni rajapakshlags sallo rajasanthaka karana eka witharai
     

    kasdesilva

    Well-known member
  • Jul 6, 2016
    748
    422
    63
    Ara mooda goottay, lontha pohottu karayontay wadaa nam hoday. Hebey thaama kisima wishesha hekiyawak nam peenna ne.
     

    Rsupun

    Well-known member
  • Oct 6, 2007
    1,713
    2,306
    113
    Colombo
    යකෝ එදා පාර්ලිමන්ට් එක විසිරෝලා චන්දෙකට ගියානම්. මේ වෙද්දී අපි හොද තැනක
    තාම හිගා කකා නයට කන්වා
    රනිලා ඇවිත් ආර්තික වර්දනයට කරපු දෙයක් කියපන්
    බදු ගහන්වා
    නය ගන්නවා ඇරෙන්න
    හොරා කන එක නතර වෙලාද
    නාස්තිය නතර වෙලාද
    නිශ්පාදනය වැඩි වෙලාද
    අලුත් රැකියා හැදිලද
    මොකද්ද plan එක කියපන්කෝ
    නය වෙලා කන්න දෙනවා ඔක තමා කරපු දේ
    ඔකට හිලව් වෙන්න අපේ හොදම දෙවල් විකුනලා දායි ඔක තමා උට පුලුවන්
    2001 රනිලා මොකද්ද කලෙ හොයලා බලපන්
     

    king solomon

    Well-known member
  • Dec 23, 2008
    3,760
    5,795
    113
    එහෙනම් පෙරැට්ටො රට අල්ලගෙන, ආමි එකයි උනුයු අතරෙ යුද්දෙ දැන්,
    බොහො විට උතුරු නැගෙන හිරට ඉන්දියානූ සාම සාදක හමුදාව බැහැ වෙනම බොඩරෙකුත් දාලා
    දකුනට චින - හො ඇමරිකන් සාමසාදක හමුදාව බැහැලා, එක්කො අපෙ හමුදාව හැම තැනම ටොයියො - බයියො - සජපබ් - මාලිමා උන් හමුදාවෙ බඩ ඉරිගු කැද පොලිමෙ.
    බෙත් නෑ - තෙල් නෑ - ඉස්කොල නැ.. කනන නෑ,...
    එහෙම සතියක් 2ක් යද්දි නොර්මල් මිනිස්සු පෙරැට්ටො - ජෙප්පො හොය හොය මරන්න පටන් අරන් - හොදට තිබ්බ රට කැවාකියලා, ආමි එක උන්ට සපොර්ට්... ඉට පස්සෙ මානව හිමිකම් කඩ කිරිම යටතෙ දකුනට සම්බාදක . උතුරු-නැගෙනහිර වෙනම රටවල් විදියට ප්‍රකාස පත් කර්ලා

    තිත්ත ඇත්ත මෙකයි, ෆැන්ටසි වල ඉන්න උන්ට මෙවා තෙරෙන්නෙ නැහැ,, අනුරයියා/සජියා/රාජපක්සල. රටින් පැනලා ගිහින්, එත් රනිලා ආමි එක එක්ක වැඩ,, 100% සුවර්,,
     

    prabodhamadusanka

    Well-known member
  • Apr 19, 2011
    1,515
    465
    83
    උබ කියන විදියට මේ ටික කාලෙට රනිල්ට මේ වගේ දේවල් කරන්න පුලුවන් කම තියාගෙන නේද මේ රටේ ලොකු බලයක් තියාගෙන පහුගිය කාලේ මුකුත්ම නොකර ආතල් එකේ ඉදලා තියෙන්නනෙත් ....
     

    Hapuwa

    Well-known member
  • Jan 24, 2009
    5,174
    3,184
    113
    යකෝ එදා පාර්ලිමන්ට් එක විසිරෝලා චන්දෙකට ගියානම්. මේ වෙද්දී අපි හොද තැනක
    තාම හිගා කකා නයට කන්වා
    රනිලා ඇවිත් ආර්තික වර්දනයට කරපු දෙයක් කියපන්
    බදු ගහන්වා
    නය ගන්නවා ඇරෙන්න
    හොරා කන එක නතර වෙලාද
    නාස්තිය නතර වෙලාද
    නිශ්පාදනය වැඩි වෙලාද
    අලුත් රැකියා හැදිලද
    මොකද්ද plan එක කියපන්කෝ
    නය වෙලා කන්න දෙනවා ඔක තමා කරපු දේ
    ඔකට හිලව් වෙන්න අපේ හොදම දෙවල් විකුනලා දායි ඔක තමා උට පුලුවන්
    2001 රනිලා මොකද්ද කලෙ හොයලා බලපන්
    Ranil kiyanne deyyek nemei yakoo massa 6n 7n bankoloth karala nasaraani karala daapu ratak anith peththa Gahanna .kuhakayek novee Lebanon, venizuvela, Greece wage ratawal diha balapan un bankrupt wela awuru gaanak gihillath thaama polim Wala duk windinawa
     
    • Haha
    Reactions: Rsupun

    Smartm

    Well-known member
  • Jul 19, 2008
    20,216
    20,850
    113
    හස්තිශෛලපුර
    පුක

    කුබි පුකක් තරම් මොලයක් නිසි තැන පිහිටල තියන ඕන එකෙක්ට ඕක කරන්න පුලුවන්.

    ඔලුවක් ඇති එකෙක් මහ බැන්කුවට දානව.
    නය නොගෙව ඉන්නව
    කන්න බොන්න තව නයට ගන්නව
    මිනිස්ස්සු බය කරනව
    චන්ද. නොතිය ඉන්නව
    අයි එම් එෆ් යෝජන එහෙම්ම ක්‍රියාත්මක කරනව.

    ඕව රොකට් සයන්ස් නෙවෙ
    මිනිස්ස්සු බය කරනව

    naki mainatai sajith tai lapayatai nam oka karanna ba ban,, pina rajapaksha minissu baya karanne uge class eken..
     

    hasithayad

    Well-known member
  • Sep 28, 2011
    30,792
    1
    44,999
    113
    image_5af6414416.jpg




    උබල කුහක නොවී ඇත්තම කියහල්ලා . රනිල් වෙලාවට ජනාධිපති නොවුනානම් මෙලහකට මේ රටේ මිනිස්සු කන්න නැතිව 50 % මැරිලා. මොක උනත් රනිලා ගේම ගහනවා.

    වචනයේ පරිසමාප්තයෙන්ම කියනවනම් රනිල් කියන්නේ සුපිරි බුවෙක්. ඇත්තටම ආර්ථික මොලයක්.
    රනිල් රට ගොඩගන්න ගහපු ගේම් ටිකයි, ඒකෙන් රට මේ තත්වෙට ආපු හැටියි පොඩ්ඩක් පැහැදිලි කරපන්කො
     
    • Like
    Reactions: War Fighter