හවස ජනෙල් ඇරල තියන්න රෑ වෙද්දි ඇතුලෙ රස්නෙ නැති වෙනව. මං නම් ජනේල යක් ඇරල නිදා ගන්නෙ එතකොට ශේප්
හවස ජනෙල් ඇරල තියන්න රෑ වෙද්දි ඇතුලෙ රස්නෙ නැති වෙනව. මං නම් ජනේල යක් ඇරල නිදා ගන්නෙ එතකොට ශේප්
Ironරස්නෙ නිසා ඇගට ඔක්සිජන් අඩුවෙල body chemistry අවුල් යනවද...
Physical fitness තියාගන්න මොනවද කන්න බොන්න ඕන වැඩියෙන්
Oxygen levels keep..Lemon, ginger, king coconut??
කොච්චර වොශ් දැම්මත් ඇඟ පිහින්නත් කලින් දාඩිය. ඒ මදිවට ඇඟ කසනවත් එක්ක. උත්තෙ රටක් මේක
Mama danna bn owa. Kawru hari mekta uthara dipalla.රස්නෙ නිසා ඇගට ඔක්සිජන් අඩුවෙල body chemistry අවුල් යනවද...
Physical fitness තියාගන්න මොනවද කන්න බොන්න ඕන වැඩියෙන්
Oxygen levels keep..Lemon, ginger, king coconut??
Eke 12ta tyna eka neda damro eke 10ta tynneBrowns eke low power stand fan ekaktak offer ekak ynwa me tike eka ganin mitto mn gatta 12i

ou ou eka thaamai. online order karanna ba damro eke. ususally ochchara aduwata thiyena ewwa stock naEke 12ta tyna eka neda damro eke 10ta tynne![]()
අපේ ගෙදර නම් කිසිම දවසක fan එකක් තියා ඉදිකටුවක් වත් රහත්වෙලත් නෑ, වෙන්නෙත් නෑ. පවුකාර භාණ්ඩUdeta fan eka rahath wela tibunoth mokada karamne ..![]()

https://damroonline.lk/product-category/home-appliances/fans-air-coolers/ou ou eka thaamai. online order karanna ba damro eke. ususally ochchara aduwata thiyena ewwa stock na
නුවර එලියත් රස්නෙයිලුකඳුකරෙත් රස්නෙයි ..
ෆුල් සැප.Ada current1th ne sinhalune
ammoo anathaiAda current1th ne sinhalune
adoooooow meka dakke nane bn . mata hoygtanna bari una Thanx macho
