රස්සාවක් කරන්න යන්න හොඳම රට මොකද්ද?

Proxies

Well-known member
  • Jan 16, 2009
    10,118
    364
    83
    "Magema lokeka"
    Machn...Rata yanna kalin poddak ithuru karanna purudu weyan...Mokada 35k,40k kiyanna honda ganak...A gana lebilath umbata ithuruwak neththam prashnayak thiyenne job 1ke nemei...Poddak ithuruwak danna purudu wela rata palayan....NO offence...Good luck
    11.gif
     

    HallowMan

    Well-known member
  • Jan 10, 2010
    5,794
    1,008
    113
    USA yanna epa ehe economy eka thama stable na, me dawas wala thamai tikak nagagena enne jobs ehema dan ayeth hadeegena enawa me aurudde Nov presidential election ekata kalin 60%kin wage USA economy growth ekak expect karanawa.mid 2013 weddi nam godak honda wei.

    Ithuru karanna one nam Aus, NZ gihin wadak na ehe living cost ekath ekka maha loku ithuruwak karanna ba. yanwanam yanna Middle East country ekakata Soudi, Dubai, Oman wage padith hondai keeyak hari ithuru kara gannath puluwan habai ehe inna thamai tikak amaru climate eka nisa.

    last option eka hatiyata Korea, Singapore wage hondai innath amaruwak na salary th me okkoma ithin karana job eka anuwath wenas wenawa

    UK, Europe gana nam hithannawa th epa...
     
    • Like
    Reactions: kinkon

    kinkon

    Well-known member
  • Aug 5, 2007
    115,995
    2
    116,140
    113
    Kandy ♕ පතිරූප දේස වාසෝ
    USA yanna epa ehe economy eka thama stable na, me dawas wala thamai tikak nagagena enne jobs ehema dan ayeth hadeegena enawa me aurudde Nov presidential election ekata kalin 60%kin wage USA economy growth ekak expect karanawa.mid 2013 weddi nam godak honda wei.

    Ithuru karanna one nam Aus, NZ gihin wadak na ehe living cost ekath ekka maha loku ithuruwak karanna ba. yanwanam yanna Middle East country ekakata Soudi, Dubai, Oman wage padith hondai keeyak hari ithuru kara gannath puluwan habai ehe inna thamai tikak amaru climate eka nisa.

    last option eka hatiyata Korea, Singapore wage hondai innath amaruwak na salary th me okkoma ithin karana job eka anuwath wenas wenawa

    UK, Europe gana nam hithannawa th epa...
    Ela!:)
     

    dineshlakshitha

    Well-known member
  • Jan 12, 2011
    1,281
    33
    48
    මචන් මාත් කොරියන් එක්සෑම් කරන්න ඉන්නේ..
    කොරියා වල පඩි‍ කොහොමද?????

    :rofl::rolleyes::rolleyes:
    liyapan mcn.goda daganna puluwan.ekenma.
    basic eka 97yi ganak.samahara un 2katath wada gannawa.
    1 ++ thamai.......
    dan class patan aran ...mata yanna bari unaa :(
    eelaga exam ekedi set wemu..:)
    uba koheda machan.class yanna inne koheda?
     

    pmmali

    Well-known member
  • Jul 22, 2008
    1,015
    312
    83
    Ape Siri Lankawe Mahinda raaja paksha methidunde Paalanaye,
    Rate Kiri Peni Ithirenawa kiyala hema welema Roopavahini and ITN eke Kiyanne Borutha?
     

    CyberBot

    Member
    Feb 19, 2012
    42
    1
    0
    USA yanna epa ehe economy eka thama stable na, me dawas wala thamai tikak nagagena enne jobs ehema dan ayeth hadeegena enawa me aurudde Nov presidential election ekata kalin 60%kin wage USA economy growth ekak expect karanawa.mid 2013 weddi nam godak honda wei.

    Ithuru karanna one nam Aus, NZ gihin wadak na ehe living cost ekath ekka maha loku ithuruwak karanna ba. yanwanam yanna Middle East country ekakata Soudi, Dubai, Oman wage padith hondai keeyak hari ithuru kara gannath puluwan habai ehe inna thamai tikak amaru climate eka nisa.

    last option eka hatiyata Korea, Singapore wage hondai innath amaruwak na salary th me okkoma ithin karana job eka anuwath wenas wenawa

    UK, Europe gana nam hithannawa th epa...
    අම්බෝ තෑන්ක්ස් මචන් විස්තර වලට! මම එක පාරක් ලන්ඩන් වලට ගිහින් තියෙනවා. සතියක් ඉන්නත් මාරම වියදමක් ගියා.
     

    CyberBot

    Member
    Feb 19, 2012
    42
    1
    0
    Machn...Rata yanna kalin poddak ithuru karanna purudu weyan...Mokada 35k,40k kiyanna honda ganak...A gana lebilath umbata ithuruwak neththam prashnayak thiyenne job 1ke nemei...Poddak ithuruwak danna purudu wela rata palayan....NO offence...Good luck
    11.gif

    මාසෙකට 6,000ක් වගේ පොතට දානවා මචන්! ඒත් ඉතින් එන්න එන්නම සල්ලි වල අගය අඩුවෙනවා නෙ ලංකාවෙ. ඉතින් මෙහෙ සල්ලි ඉතුරු කරලා වැඩක් නැහැ
     

    dhanu1978shka14

    Junior member
  • Jan 31, 2007
    59
    7
    8
    පොඩ්ඩක් හිතල බලපන්

    ලංකාවෙ රස්සාවල් 5ක් 6ක් විතර කලා එකකින්වත් ඉතුරුවක් නැහැ බන්. රස්සාවකට යන්න හොඳම රට මොකද්ද මචන්ලා? දන්න කෙනෙක් කියන්න.

    මචන් , පිට රට රස්සාවකට යන්න හිතන එක හොඳයි ඒ වුනත් ටිකක් කල්පනා කරලා තීරණය කරපන් . උඹට දැනට හොඳ රස්සවක් තියෙන නිසා දෙසැරයක් හිතපන්. පිට රටකදී අපි හැම තිස්සෙම second class කරන ජොබ් එකේ හැටියටත් අපේ පිළිගැනීම තීරණය වෙනවා. සල්ලි හම්බෙන එක ඇත්ත . තර්ක කරන්න පුළුවන් අපිට සල්ලි ඕනේ කියල හැමදෙටම ..සහතික ඇත්ත. ඒ වුනත් සල්ලි ලැබෙන නිසා ෂෙඩ් එකක පෙට්රෝල් ගහන්නවත් සුපර් මාර්කට් එකක බඩු කිරන්නවත් යන්න එපා මචන් හොඳ ජොබ් එකක් දාල. කිසිම රස්සාවක් පහත් නැහැ . කරන ජොබ් එක කරන්න ඕනේ එක ගැන අභිමානයක් ඇතුව. වැසිකිලි සුද්ද කරන මිනිහටත් තමන්ගේ ජොබ් එක ගැන තියෙන්න ඕනේ ආඩම්බරයක් සහ අනිත් මිනිස්සු ඒ දිහා බලන්න ඕනෙත් ගවුරවයකින්. නමුත් ප්‍රශ්නේ මිනිස්සු හැමෝම එක වගේ නෙවෙයි.

    ඕනේ රටකට ගිහිල්ල් බලපන් ඉන්දියන් කාරයෙක්ට තියෙන පිළිගැනීම කොයිවගේද කියල. මිනිස්සුන්ව පහත් කරලා කතා කරනවා නෙවේ නමුත් උන් දිහා හැමෝම බලන්නේ ලාබෙට ඕනේ ජොබ් එකකට හයර් කරන්න පුළුවන් මිනිස්සු ජාතියක් විදිහට. බංගලි එවුන් දිහා බලන්නේ කුණු අදින මිනිස්සු හැටියට එහෙම නැත්නම් මිනීමරුවෝ හැටියට . ඒක ඒ මිනිස්සුන්ගේ වරදක් නෙවෙයි.
    අපේ හමේ පාටයි , ඉන්දියන් එවුන්ගේ පාටයි අතර වැඩි වෙනසක් නැහැනේ .. එතකොට මිනිස්සු උඹ දිහා බලන්නෙත් ඉන්දියන් කාරයෙක් දිහා බලන විදිහටමයි. වැරදියට තේරුම් ගන්න එපා මචන්. මම ඉන්නෙත් වෙන රටක . කොච්චර කැගහුවත් discrimination එකක් නැහැ කියල එක හැම තැනම තියෙනවා. ඒ නිසා හොඳට කල්පනා කරලා තීරණයක් ගනින්.

    වෙන රටක හොඳ රස්සාවක් සෙට් කරගෙන පලයන්. උඹට සුභ පතනවා . ජයවේවා .


    ලංකාවේ හිටපන් බන්.. උඹල හිතන තරම් මෙහෙ ජීවිතේ ආතල් නැහැ.
    යන්නම ඕනිනම් උඹේ ජොබ් field එකේ ජොබ් එකක් හොයාගෙන පලයන්.. එහෙම නැතුව ගිහින් ජොබ් හොයනවා කියන එකනම් පට්ටම කට්ටක්.
    පිඟන් හෝදන්න හරි රට යන්න තියනවනම් හොඳයි කියන තැන තම බන් උඹල වරද්ද ගන්නේ.

    මේ කතාව සහතික ඇත්ත ....
     
    • Like
    Reactions: **cut and snoop

    Hipapotemas

    Well-known member
  • Dec 22, 2011
    2,198
    1,129
    113
    මම ඉන්නේ Dubai වල. Gulf ඇවිල්ලා කෙනෙක්ට ඉතුරු කරන්න බැරි නම් ලෝකේ කිසිම රටකට ගිහින් ඉතුරු කරන්න බෑ.

    Middle East වල tax නෑ. UK, Australia,... වගේ රටවල් වල පඩියෙන් 30%ක් විතර Tax ගහනවා. කොරියාවෙත් මාසෙට රු. 15,000/-ක් විතර Tax වලට කැපෙනවා. ඊට අමතරව ගිය මාසේ ඉඳන් 55,000/-ක් වාර්ෂිකව පඩියෙන් කැපෙනවා tax වලට. Middle East වල තියෙන්නෙ Tax free salary.

    Middle East ගියොත් එද්දී අඩුවට Electronics ටිකකුත් අරගනම එන්න පුළුවන්.

    මාසෙට කන්න බොන්න යන්නේ රු. 9,000ක් විතර. Company Accommodation දෙන තැනකට සෙට් වෙයන්. එතකොට මාසේට වියදම යන්නේ නෑ 20,000කට වඩා. උඹට 100,000/- කට වඩා ඉතුරු කරන්න පුළුවන්

    ඒත් උඹ රට යන්නේ මොන රස්සාවටඩ, පඩිය කීයක්ද කියන එක අනුව හැමදේම වෙනස් වෙනවා. උඹ බේබද්දෙක් නම් කොහේ ගියත් ඉතුරු කරන්න බෑ. ඒක උඹේ උපන් වැරැද්දක්. ඉස්සරලා වියදම් අඩු කරපන්.

    මමත් ආවම කාලේ සතේට ඉතුරු කළා. පස්සේ සල්ලි ටිකක් ඉතුරු වෙද්දී අර අල්ලේ කාල මුලින් ඉතුරු කරපු තරම් ඉතුරු වෙන්නේ නෑ. මිලියනයක් 2ක් ඉතුරු වෙද්දී නාස්ති කෙරෙනවා වැඩියි. ඒ ගානට පුරුදු වුනාම උබට මාසෙට වියදම 50,000කුත් මදි.
     
    Last edited:

    snoop

    Well-known member
  • Sep 5, 2006
    5,892
    997
    113
    New York, USA
    ආතල් නම් නැහැ තමා මචන්. මම ඉතාලි හිටියා මාස 6ක්! මාස 6ට ලක්ෂ 8ක් ඉතුරු කලා බන්. ආයෙත් යන්න ආසයි බන් කොහෙ හරි රටකට. කන්න බොන්න අඩුවෙන් යන රටක් කියපන් මචන්.

    මම දැනට අවුරුදු 5 වෙනවා ලංකාවෙන් ඇවිත්.. ඒ අවුරුදු 5ට රටවල් 3ක(UK , USA , Netherlands) හිටියා.
    මේ රටවල් වලනම් living cost එක පට්ට වැඩි බන්.. හොඳ salary එකක් ගත්තේ නැත්නම් ඉතින් ඉතුරුවක් නැහැ.
    දැන්නම් ඉන්නේ Netherlands .. අනිත් රටවල් 2කටම වඩා මටනම් මෙහෙ පට්ට.

    උඹ මොන field එකේද ජොබ් එකක් හොයන්නේ?