A kale ehema karanna taram rata winasa wela thibbe na.minissu parawal wahana eka hari deyak neme.e minissu wa ethanata genna weda sidda kare kawda? Anduwa vat eka adu karala ,pora case, molayak nathi mudal amathila .ratak thiya kadayak wath karaganna bari un set ekak rata karanne.ehema karala kiyanawa minissu parata bahina eka weradi kiyala,e weradda karanna pelambewwe kawda?
Umbe reply mata epa ignore Kara
------ Post added on Apr 20, 2022 at 9:37 AM